Truste Pyquote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. Dat ga ik ook doen
Trusten allemaal![]()
Wel op de grond, aan het voeteneinde hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. Dat ga ik ook doen
Trusten allemaal![]()
Whatever...is ook al zooooooooooo lang geleden dat ik die film heb gezien....quote:
Zie je eigen topic.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
thanx, ik ben al 4 dagen inkopen aan het doen, morgen feest en zaterdag weer
Zelf was ik een paar dagen eerder jarig, maar dat deert niet meer (kutkind)
Ik heb er een soort cluefiller van gemaakt >>>
http://huubfeedsyourhead.(...)sjimmi.html#comments
anyone, bueller...
Wat? Waar? Ik houd prive en Fok altijd ernstig gescheiden. Hoe kan dit (die soep is nog niet goed, we doen er nog wat bij....wratten schraapsel)quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heej, ik heb 'r gezien...het is een schatje![]()
Geen idee... de COS is hier: [COS#2849] Huub en Brian bij TMFquote:Op donderdag 15 november 2007 23:18 schreef TheFrankey het volgende:
gaat jaap nu weg?
Mag ik binnen slapenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel op de grond, aan het voeteneinde hè?![]()
![]()
Ja ik ook.. maar die auto (vette klassieker ) in zijn achteruit. Staat op mijn netvlies gefiktquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Whatever...is ook al zooooooooooo lang geleden dat ik die film heb gezien....![]()
Wat het geen Jaguar E-type??quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook.. maar die auto (vette klassieker ) in zijn achteruit. Staat op mijn netvlies gefikt![]()
Yoh.. geen idee maar ik zie um nog zo achteruit de heuvel af donderen .. Briljante filmquote:
Aaahhhh, tja, ok, je hebt gelijk. Maar ik lees ook niet alles. Heb vandaag 1 uur gewerkt, daarna boodschapjes, zoeken, dingetjes, muziek maken voor morgen... wat een toestanden. Sorry dat ik niet aanhaak bij de lopende discussie en ot in het ot topic ben. Anyway, ga nu echt de slingers doen (een deel is ballon slinger, gelukkig ben ik na heul veul jaren roken sinds bijna 3 maanden gestopt)quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken, zeg maar in de pre-conceptie fase.
Ach, ergens na hun 20ste gaan ze met een beetje mazzel het huis wel uit.
En zolang je nog tijd hebt om hier te posten en aan je strips te werken is de verjaardagstoewijding zekers niet maximaal te noemen.
Truste lekker lief wief!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
Truste lieverds
Licht getint, lang haar met prachtige krullen?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Wat? Waar? Ik houd prive en Fok altijd ernstig gescheiden. Hoe kan dit (die soep is nog niet goed, we doen er nog wat bij....wratten schraapsel)
Die dusquote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat het geen Jaguar E-type??
Nope.. het was een 1961 Ferrari 250 GT
Zelf de glaswand is aanwezigquote:
Morgen een run op de dowloads en videotheekquote:
Zou de videotheek m nog hebben??quote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen een run op de dowloads en videotheek![]()
Neuh.. Enzo was een beetje een eigenwijze manquote:Op donderdag 15 november 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik hou niet van Ferrari.. Enzo...
Neuh.. satetje kokenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Waar is iedereen opeens gebleven? Allemaal aan het douchen?
Ik zat te googlen...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Ik zocht dat verhaal over eigenwijze Enzo.. die niet wilde luisteren naar de klachten die tractorbouwer Ferruccio Lamborghini over z'n Ferrari hadquote:Op donderdag 15 november 2007 23:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat bende gij aan het googlen mevroi?![]()
Ik slaap.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Geweldig dat google..ik vroeg mij eerder vandaag af 'waar schuilen slakken zich in de winter?'quote:Op donderdag 15 november 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zocht dat verhaal over eigenwijze Enzo.. die niet wilde luisteren naar de klachten die tractorbouwer Ferruccio Lamborghini over z'n Ferrari had
Wat een knurft.. je eerst een compliment geven dat je je auto in een (te kleine) parkeerplek weet te proppen en vervolgens mag je blazen?? Wat dacht ie?? Dat je het nuchter niet aangedurfd zou hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
Ik had net zo iets stoms![]()
Ik lekker paard gereden en aan de bar gehangen.
Mieter al me spullen in de kofferbak incl. jas en trui. Vervolgens rij ik in me t-shirt naar huis.
Ga ik hier inparkeren (in een zoals gebruikelijk te klein vak). Staat er achter mij een auto te wachten.
Ik stap uit en nog voor ik me spullen kan pakken gaat er bij die auto een raampje open een agent. "Knap hoor mevrouw, zo'n klein vakje" Ik trots natuurlijk... Vervolgens begint ie over me t-shirt of ik het niet koud heb. Ik nee, heb het warm. Hij verder niet door vragen ofzo. Ik mocht gelijk blazen, dacht dat ik bezopen was![]()
![]()
Begreep er helemaal niks van die sukkel![]()
Duh.. in hun huis natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dat google..ik vroeg mij eerder vandaag af 'waar schuilen slakken zich in de winter?'![]()
Als je echt nerges meer voor deugt, kan je altijd nog bi de politie gaan werken, moet je maar denken...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
Mieter al me spullen in de kofferbak incl. jas en trui. Vervolgens rij ik in me t-shirt naar huis.
Ga ik hier inparkeren (in een zoals gebruikelijk te klein vak). Staat er achter mij een auto te wachten.
Ik stap uit en nog voor ik me spullen kan pakken gaat er bij die auto een raampje open een agent. "Knap hoor mevrouw, zo'n klein vakje" Ik trots natuurlijk... Vervolgens begint ie over me t-shirt of ik het niet koud heb. Ik nee, heb het warm. Hij verder niet door vragen ofzo. Ik mocht gelijk blazen, dacht dat ik bezopen was![]()
![]()
Ik zou je ook aanhouden gelijk....quote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
![]()
deurtje verder Taatje!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
VOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ik begrijp uit z'n verhaal dat ie niet dacht dat iemand met gezond verstand die niet dronken was met dit weer in z'n t-shirt ging lopen.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft.. je eerst een compliment geven dat je je auto in een (te kleine) parkeerplek weet te proppen en vervolgens mag je blazen?? Wat dacht ie?? Dat je het nuchter niet aangedurfd zou hebben?![]()
Al gezien.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vast een verse geopend: [DGK SC # 456] Wilt u even blazen.. Enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |