Doe dan 4. Kunnen ze tenminste duo-tafeltennissenquote:
Py en ik zijn er ook nog!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe dan 4. Kunnen ze tenminste duo-tafeltennissen![]()
Flikker op zeg... Die kut kinderbiijslag..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe dan 4. Kunnen ze tenminste duo-tafeltennissen![]()
Pcies..als je het daarom doetquote:Op donderdag 15 november 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg... Die kut kinderbiijslag..![]()
Oh en wie is er dan reserve?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is vista print. Maar die doen d'r ook reclame op de achterkant. En dat vind ik niet zo prettig en mooi.
Ik heb ze gewoon bestelt bij me ouwe vriendinnetje bij de drukkerij.
Mijn nr 1 is bekend lijkt mij..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh en wie is er dan reserve?
Je hebt ook nog een scheidsrechter nodig
Ik denk eerder aan de alimentatie...quote:Op donderdag 15 november 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg... Die kut kinderbiijslag..![]()
Verpak um maar goedquote:Op donderdag 15 november 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan de alimentatie...
![]()
Nee, wel een onderkantquote:Op donderdag 15 november 2007 00:36 schreef ppi het volgende:
![]()
En het achterkant mysterie is ook opgelost - zou de Fok! SC ook een achterkant hebben ?
Begin is een paar Sc koters te kweken dan.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
Mijn nr 1 is bekend lijkt mij..
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Begin is een paar Sc koters te kweken dan.
Voor je het weet is de boel opgeheven, hebben we nog geen peetkinderen met z'n alle.
Py ligt anders al op je te wachten hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
Moet je mij niet op aanspreken skattie!
![]()
Waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Py ligt anders al op je te wachten hoor![]()
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Ik ook niet!!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Ben er nog nooit bij geweest![]()
Let is wat beter op je man, moedersquote:Op donderdag 15 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook niet!!
Hij is in geen velden of wegen meer te bekennen...Peettante!!![]()
Mot ik 'um uit de COS wegsleuren?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Let is wat beter op je man, moeders![]()
De lul van een ijsbeer...die is pas koud!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
God wat is het koude buirte ,, brrrrrrr
Een beetje vrouw gunt d'r man geen pretjequote:
In a view minutes u've been hot like you're never been before..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
God wat is het koude buirte ,, brrrrrrr
juist wel..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een beetje vrouw gunt d'r man geen pretje![]()
Alleen met jou, niet zonder jouquote:Op donderdag 15 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
juist wel..
Bijna net zo koud als de verstandhoudng tussen Suarez en Luque.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De lul van een ijsbeer...die is pas koud!
![]()
valt ook wel mee..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De lul van een ijsbeer...die is pas koud!
![]()
Zo word het nooit wat met dat softe van jouquote:
niet gelijk met de zweep klaar staan skattie...quote:Op donderdag 15 november 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo word het nooit wat met dat softe van jou![]()
Zweep lenen om hem in het gareel te krijgen?![]()
En al helemáál niet als er daarna nog een golden shower volgt... auch!!quote:Op donderdag 15 november 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet gelijk met de zweep klaar staan skattie...![]()
In jouw geval..quote:Op donderdag 15 november 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En al helemáál niet als er daarna nog een golden shower volgt... auch!!![]()
Okee...quote:Op donderdag 15 november 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
niet gelijk met de zweep klaar staan skattie...![]()
Dat schrikt af.. moet je langzaam ter sprake en uitvoering brengen...quote:
Weet ik veel, telefoon is zwaar overrated.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
Wat moet ik nu via Pm met jou bespreken?
Gertquote:Op donderdag 15 november 2007 01:54 schreef Gert het volgende:
Fuck, ik wil naar bed en heb nog steeds zin in alcohol en roken.
Alcohol en roken dan maar.![]()
Iemand, behalve die telefoonsexverslaafden?
Binnen is het anders ook verdomd koudquote:Op donderdag 15 november 2007 01:54 schreef Gert het volgende:
Fuck, ik wil naar bed en heb nog steeds zin in alcohol en roken.
Alcohol en roken dan maar.![]()
Iemand, behalve die telefoonsexverslaafden?
Zal ik je even opwarmen?quote:Op donderdag 15 november 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Binnen is het anders ook verdomd koud![]()
Ja duh.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Ja...... alchohol... mannen die op de bank in slaap sukkelen....KOUD!![]()
Warm je hier maar aan... interviewtje aan het begin duurt 10 sec.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Binnen is het anders ook verdomd koud![]()
Dan ga ik lekker naar bed met Lindsey en laat de mijne lekker op de bank liggenquote:Op donderdag 15 november 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
APK![]()
[..]
Warm je hier maar aan... interviewtje aan het begin duurt 10 sec.
http://www.youtube.com/watch?v=_E-Z9gitJ4c
Scanmanmuziek.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
Warm je hier maar aan... interviewtje aan het begin duurt 10 sec.
http://www.youtube.com/watch?v=_E-Z9gitJ4c
Wat een trieste reactie.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 02:10 schreef APK het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6lLs2dC9NaE
Brian Ferry eat your heart out.![]()
Je was de aanhalingstekens vergeten.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
Wat een trieste reactie.
Hokjesgeest. Het is een schitterend nummer.
Dit zegt meer over jou dan over mij.
Je hebt niet eens geluisterd, freakshow met je metalen plaat in je kop.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:12 schreef Gert het volgende:
BF is zo geweldig met éigen songs (OK, geholpen door Brian Eno):
http://www.youtube.com/watch?v=58Jy0AIJAd4
Het is mooi geweest met die experimentele schijt.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:12 schreef Gert het volgende:
BF is zo geweldig met éigen songs (OK, geholpen door Brian Eno):
http://www.youtube.com/watch?v=58Jy0AIJAd4
Dat nummer gaat over Brians liefde voor een opblaaspop!quote:Op donderdag 15 november 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het is mooi geweest met die experimentele schijt.![]()
Gewoon lekkere muziek met lekkere wijfuh! http://nl.youtube.com/watch?v=387ZDGSKVSg![]()
My daddy left home when I was only three and he didn't leave much for mum and me.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:34 schreef Gert het volgende:
Deze plaat ken ik al zolang als ik besta... en het staat gewoon op Youtube.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M89c3hWx3RQ
Gefilmd in de San Quentin prison.
Titelnummer is ook mooi, toch? http://nl.youtube.com/watch?v=1zgja26eNeY&feature=relatedquote:Op donderdag 15 november 2007 02:34 schreef Gert het volgende:
Deze plaat ken ik al zolang als ik besta... en het staat gewoon op Youtube.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M89c3hWx3RQ
Gefilmd in de San Quentin prison.
Well, I hit him hard right between the eyesquote:Op donderdag 15 november 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
My daddy left home when I was only three and he didn't leave much for mum and me.![]()
Op de LP staat dit nummer gewoon twee keer achter elkaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Titelnummer is ook mooi, toch? http://nl.youtube.com/watch?v=1zgja26eNeY&feature=related
Jeugdsentiment.![]()
Dus wij zijn ziekenbroeders.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:54 schreef APK het volgende:
Ik ben trouwens vandaag ook geopereerd.![]()
Voor de derde keer in drie jaar heeft de dokter (ik mocht ook naar een plastisch chirurg, maar dan krijg ik die 255¤ niet terug in april) een knobbeltje op precies dezelfde plaats weggesneden.
Mooi man!
De dokter vertelde dat het een verstopte talgklier was en ze liet het mij zien na het snijden.
Het leek wel de Airbus A380 onder de puisten!![]()
Ik vind het wel opmerkelijk dat je 'dezelfde plaats' niet nader aanduidt...quote:Op donderdag 15 november 2007 02:54 schreef APK het volgende:
Ik ben trouwens vandaag ook geopereerd.![]()
Voor de derde keer in drie jaar heeft de dokter (ik mocht ook naar een plastisch chirurg, maar dan krijg ik die 255¤ niet terug in april) een knobbeltje op precies dezelfde plaats weggesneden.
Mooi man!
De dokter vertelde dat het een verstopte talgklier was en ze liet het mij zien na het snijden.
Het leek wel de Airbus A380 onder de puisten!![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de LP staat dit nummer gewoon twee keer achter elkaar.![]()
Jeugdsentiment, zeker.
Vanaf mijn vroegste herinneringen werd dit gedraaid,
Bij jou ook dus?
Borstkas, bij de rechter elleboog.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk dat je 'dezelfde plaats' niet nader aanduidt...
Wat een goeie entree, deze nacht.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Wat een leuke nummers deze nacht.
Each morning I get up I die a little, can't barely stand on my feet....quote:Op donderdag 15 november 2007 02:57 schreef Gert het volgende:
Ik zit dit te luisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=cxbFLYa0_bw
Als dat de medische term voor een verstopte talgklier is:quote:
Hier had ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:57 schreef Gert het volgende:
Kun ji me vrijdag mooi uitsechelden met m;n hoofd, en ik jou met je tumor.![]()
Mensen met smaak, hequote:
Tja, druk en tijdstip... In elk geval kun je er nooit dood aan gaanquote:Op donderdag 15 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat de medische term voor een verstopte talgklier is:![]()
Die indruk kreeg ik ook na de geruststellende woorden van mijn huisarts.quote:Op donderdag 15 november 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
Tja, druk en tijdstip... In elk geval kun je er nooit dood aan gaan![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen met smaak, he![]()
De entree wordt waarschijnlijk ook meteen een exit, want ik wilde nog even iets uploaden naar mijn site maar de athome homepages server ligt plat en ik lees niet goed wat jullie schrijven![]()
Kogelgat?quote:Op donderdag 15 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook na de geruststellende woorden van mijn huisarts.
Maar na drie keer snijden lijkt het nu net of daar een kogelgat zit.![]()
50 centjes move over, APK is in da club!![]()
Neuh, ik heb hem helemaal bekeken. De stem vind ik niet zo mooi en er is geen verband tussen beelden en song. Maar het is zeker een leuke clip om te zien. Zoals je zegt, met creativiteit heb je geen bakken met geld nodig.quote:Op donderdag 15 november 2007 03:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Pik deze nog even mee. Prachtig, mooi opgebouwd nummer en een video-clip die met een minimum aan geld een een maximum aan creativiteit is opgenomen:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt4rxLHuoVM
Maar kan het begrijpen hoor, als ie na een paar seconden weer uit gaat. Doe ik zelf ook zo vaak,
Maar mooi is ie wel.![]()
Da's toch mooi? Kun je enorm stoere verhalen van maken om de meiden te imponerenquote:Op donderdag 15 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook na de geruststellende woorden van mijn huisarts.
Maar na drie keer snijden lijkt het nu net of daar een kogelgat zit.![]()
50 centjes move over, APK is in da club!![]()
Ja da's het nadeel van artiesten, ze leggen nooit wat uit, je moet maar raden wat ze bedoelen. Als er al een bedoeling achter zit.quote:Op donderdag 15 november 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ik heb hem helemaal bekeken. De stem vind ik niet zo mooi en er is geen verband tussen beelden en song. Maar het is zeker een leuke clip om te zien. Zoals je zegt, met creativiteit heb je geen bakken met geld nodig.
Leuke nummers vannacht.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Titelnummer is ook mooi, toch? http://nl.youtube.com/watch?v=1zgja26eNeY&feature=related
Jeugdsentiment.![]()
Heeeeeeee nachtzussie........ho ho hoquote:Op donderdag 15 november 2007 08:52 schreef nachtzuster het volgende:
Ho Ho Ho
Moet niet gekker worden![]()
Goedemorgen![]()
Hier heeft het volgens mij niet of amper gevroren.
Denk dat je gelijk hebt, dicht bij zilte natquote:Op donderdag 15 november 2007 08:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeeeeeee nachtzussie........ho ho ho![]()
Je zit vermoedelijk te dicht bij het zilte nat.....goed voor de asperges, slecht voor het bakkie pleur en temperaturen onder nul.
Ik wens, mede namens de SC van FOK een wonderschone dag.....![]()
Ik voelde mij, als enige aanwezig en bij voortdurend gebrek aan meer kwaliteit, heel even de baas van het subforum, vandaar......quote:Op donderdag 15 november 2007 09:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
sinds wanneer spreek jij namens de hele SC?![]()
Hoi buuf en Ianquote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat hadden die ouwe mannen (hierna te noemen: Waldorf and Stattler) een lol vannacht![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi buuf en Ian
Dit ging niet over de mannen in de SC afgelopen nacht toch?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat hadden die ouwe mannen (hierna te noemen: Waldorf and Stattler) een lol vannacht![]()
en nog bedankt voor de puike muziekjes!quote:
aan de ogen te zien is die klap harder aangekomen dan ik dacht..quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aan de ogen te zien is die klap harder aangekomen dan ik dacht..![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, miss Piggie, APK is hier de 40 plussert, ik nog niet.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef nachtzuster het volgende:
Omg dat heb ik weer...
Vraag net de buurman waar de buurvrouw (paar huizen verder) naartoe is, aangezien het huis leeg staat.
Zegtie: "die komt bijna terug"
Ik: "oh hoezo?"
Hij: "die is 3 weken geleden begraven"
![]()
![]()
![]()
Hoi Gert en APK![]()
doe dan een trui aan en het raam dicht...quote:
Verre buuf was het toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou iets zeggen met buur en vriend enzo...
maar laat het maar...
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt over de buuf van Nachtzuster![]()
knor knorquote:Op donderdag 15 november 2007 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, brainiac, daarom moet die blik wel van je val komen hè?!
![]()
Das ongeveer hetzelfde als een vrouw vragen of ze zwanger is.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef nachtzuster het volgende:
Omg dat heb ik weer...
Vraag net de buurman waar de buurvrouw (paar huizen verder) naartoe is, aangezien het huis leeg staat.
Zegtie: "die komt bijna terug"
Ik: "oh hoezo?"
Hij: "die is 3 weken geleden begraven"
![]()
![]()
![]()
omdat hotlinken niet wilquote:
Heb nog niet geklikt....Middag!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:35 schreef beroepslurker het volgende:
Zal even iedereen wakker maken met een vrolijk, opwekkend liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=I3xt-4q7KkA
Wèl even klikken Lobasca, echt even lekker swingen met Fatsquote:Op donderdag 15 november 2007 14:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb nog niet geklikt....Middag!
Jaaaaaahhh...ik ben 'um al aan het luisteren, maar was even onder de indruk van de datum..gewoon alweer 22 jaar geleden, wat vliegt de tijd....quote:Op donderdag 15 november 2007 14:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wèl even klikken Lobasca, echt even lekker swingen met Fats![]()
Ach, tijd is relatiefquote:Op donderdag 15 november 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaahhh...ik ben 'um al aan het luisteren, maar was even onder de indruk van de datum..gewoon alweer 22 jaar geleden, wat vliegt de tijd....![]()
Neequote:Op donderdag 15 november 2007 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry, het spijt mij heel erg, maar ben giga druk en vermoedelijk niet eerder klaar dan 10 uur vanavond. Redden jullie het zonder mij.....![]()
Ben je stil blijven staan in 1989 ?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:45 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, heb jij nog iets van 1 of ander songfestival? Iets van achter het Ijzeren Gordijn ofzo?
Nee, wij zijn maar domme leeghoofdjes en weten niet wat we zonder de hulp van een man moeten postenquote:
Eigenlijk al in de jaren zestig PPI....qua muziek dan...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben je stil blijven staan in 1989 ?
Ja, moest er ook om lachen, die ogen van die kat en die grote joint, zal alle dierenliefhebbers wel over me heen krijgen.....quote:Op donderdag 15 november 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, wij zijn maar domme leeghoofdjes en weten niet wat we zonder de hulp van een man moeten posten![]()
Leuke avatar heb je.
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Eigenlijk al in de jaren zestig PPI....qua muziek dan...![]()
Ja, vast wel, heb je nog voorkeur?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:45 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, heb jij nog iets van 1 of ander songfestival? Iets van achter het Ijzeren Gordijn ofzo?
Sharp!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Qua muziek ligt mijn voorkeur iets breder in de tijd.
Zwaartepunt lig rond de jaren 60/70.
En songfestivalnummers komen er niet in voor.
Voor zover ik weet bestaan er ook geen songfestivalnummers vanachter het ijzeren gordijjn![]()
Pas toen het gordijn viel kwamen zij op het podium.
Maar ook een beetje pedant, wou al een kloon uit de kast trekken om mezelf de huid vol te scheldenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Veulen, ik schaam mij diep..... Je bent een tof wijf!
![]()
Zo jong en nu al moeite met veranderingquote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef Veulen het volgende:
Allemaal andere avatars... Zo herken je toch niemand meer![]()
Ja, je hebt gelijk, maar ik vind het grappig om die kleding van het Songfestival te zien en de hele entourage. Maakt me ook niet uit waar vandaan hoor, maar de Oostbloklanden springen er qua stijl wel uit voor mij. Kan daar met verbazing naar kijken en vreselijk om lachen. En Lobasca duikelt vaak van die nummers op, zo leuk...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Qua muziek ligt mijn voorkeur iets breder in de tijd.
Zwaartepunt lig rond de jaren 60/70.
En songfestivalnummers komen er niet in voor.
Voor zover ik weet bestaan er ook geen songfestivalnummers vanachter het ijzeren gordijjn![]()
Pas toen het gordijn viel kwamen zij op het podium.
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:04 schreef ppi het volgende:
Zo jong en nu al moeite met verandering![]()
Doe normaal, je hebt toch gelijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar ook een beetje pedant, wou al een kloon uit de kast trekken om mezelf de huid vol te schelden![]()
Doet ie toch ook? 'Pedant' is wel het goede woord voor hemquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe normaal, je hebt toch gelijk...![]()
Jemig, dat is lang geleden, die jurken kunnen weer nu..quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vxv-Q-JKkTo
Het eerste winnende lied, 1956
Ik durf U niet tegen te spreken...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet ie toch ook? 'Pedant' is wel het goede woord voor hem![]()
Tis idd altijd een hele heisa.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar ik vind het grappig om die kleding van het Songfestival te zien en de hele entourage. Maakt me ook niet uit waar vandaan hoor, maar de Oostbloklanden springen er qua stijl wel uit voor mij. Kan daar met verbazing naar kijken en vreselijk om lachen. En Lobasca duikelt vaak van die nummers op, zo leuk...
Nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt, maar je zal wel niet uit de school mogen klappen he?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis idd altijd een hele heisa.
Sommige dingen "moet" je ook wel gezien hebben om een beetje bij te blijven of iets in die richting.
Ik heb ooit eens met een zanger samengewerkt die ook redelijk extravagant was en zich op het podium graag mocht profileren.
Das al heel lang geleden maar ik herinner me het eerste optreden en zijn transformatie in een Madonna look-a-like nog als de dag van gisteren.
Tijdens repetities was het altijd zo'n rustige en beschaafde jongeman....
![]()
![]()
![]()
quote:
Verstandig. Voor je het weet vallen er mensen flauw van schrik.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef ppi het volgende:
![]()
Ik doe altijd een geleidelijke avatar switch zodat de mensen niet van hun stuk worden gebracht en denken dat ze in het verkeerde forum zitten te posten....
Als je die band bedoeld - das jaren geleden.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt, maar je zal wel niet uit de school mogen klappen he?![]()
Ik hou rekening met de zwakkeren en de minderen onder ons, tenminste dat probeer ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verstandig. Voor je het weet vallen er mensen flauw van schrik.
Een nobel streven...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef ppi het volgende:
Ik hou rekening met de zwakkeren en de minderen onder ons, tenminste dat probeer ik.
Ik heb simpelweg een gezonde portie zelfkritiek.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe normaal, je hebt toch gelijk...![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Als je die band bedoeld - das jaren geleden.
Begin 1980.
Jaren 90' ergens......
En foto's van die outfit heb ik niet.
Maar met ontblote navel, zo'n Madonna haarband uit het begin van haar loopbaan en naast make-up nog wat pregnante dingen.
Hij was wel de frontman van de band in ieder geval.
En das allang oké, vriend van mij merkte eens treffend op dat ik niet zo'n showmannetje ben.
En daar heeft die groot gelijk in - low key is mijn ding.
Overigens deed die vriend aan tapdansen, met 1 geamputeerd been.
Hij vond het te gek om een show weg te geven....
Vind ik zo'n mooi liedje!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:22 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rDwNZNygsyY
nederlandse inzending 1980
Zij is mijn grote voorbeeld naast Albert Schweitzer.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een nobel streven...![]()
Zelfs moeder Theresa is onder de indruk van dit gebaar![]()
Met die hoge stem....quote:Op donderdag 15 november 2007 15:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Arides Hidding, die was ook zo'n show-mannetje toch? Had toen een hit met: Listen tot the man with the golden gun....maar weet het niet zeker hoor
http://www.youtube.com/watch?v=BSyR7i9E83Qquote:Op donderdag 15 november 2007 15:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Arides Hidding, die was ook zo'n show-mannetje toch? Had toen een hit met: Listen tot the man with the golden gun....maar weet het niet zeker hoor
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vind ik zo'n mooi liedje!
O ja..Time Bandits...geweldig Lobasca,top!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BSyR7i9E83Q
ander nr van de tijd bandieten
Ja, een normale r....een verademingquote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook! Ze heeft ook een dijk van een stem....en de zelfde 'r' als ik....
![]()
Hartstikke koud, was vanmorgen autoruiten krabben, ik heb er zo de pest aan, maar ja....anders zie je zo weinig hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds koud.
*gooit ian een elektrische deken toe*quote:Op donderdag 15 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds koud.
Rondje door de sneeuw op je blote poten en daarna wak zwemmen en je hebt er geen last meer van.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds koud.
*Rookt Javaanse Jongens zwaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
*gooit ian een elektrische deken toe*
Ik wil hem wel graag terug zonder dat ie stinkt naar rook![]()
Je moest 's weten hoeveel sneeuw hier ligtquote:Op donderdag 15 november 2007 15:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hartstikke koud, was vanmorgen autoruiten krabben, ik heb er zo de pest aan, maar ja....anders zie je zo weinig hè?
Of een litertje Schnapps en je voelt ook niets meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Rondje door de sneeuw op je blote poten en daarna wak zwemmen en je hebt er geen last meer van.
Ligt er echt sneeuw bij jou?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest 's weten hoeveel sneeuw hier ligt![]()
Dan is krabben het minst kutte wat je moet doen om met de auto weg te kunnen![]()
Schnappsssquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Of een litertje Schnapps en je voelt ook niets meer.
[ afbeelding ]
Dus er ligt écht sneeuw bij jou? Zou ook graag een flink pak sneeuw hebben, maar zit er niet in hier, alleen maar vriezen 's nachts, jammerquote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest 's weten hoeveel sneeuw hier ligt![]()
Dan is krabben het minst kutte wat je moet doen om met de auto weg te kunnen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik even een foto voor je maken?
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dus er ligt écht sneeuw bij jou? Zou ook graag een flink pak sneeuw hebben, maar zit er niet in hier, alleen maar vriezen 's nachts, jammer![]()
Doe mij die schnapps alleen maar, dat rondje door de sneeuw laat ik zitten..quote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof je.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?
Ik woon op een berg in Duitsland![]()
Bofkont ben jequote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Vind trouwens wel dat je wel even een leuke gratis wintersport voor de hele sc kan regelen![]()
Wat een mooie flessen zijn dat PPIquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet klagen danquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef je deken wel gewoon terug.
Ik ga toch niet onder een elektrische liggen.
Enge kutdingen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vage webcam foto genomen uit mijn raam.
Jezus, na het uploaden is 'ie nog onduidelijker gewordenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel mooi toch, wat jij nu ziet?
't was serieus bedoeld hoor. SC meeting bij Ianquote:
Mooi!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel: ik moet Leandra uitnodigen?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
't was serieus bedoeld hoor. SC meeting bij Ian![]()
Bij mij schijnt een half waterig zonnetje, wat mij momenteel niet kan bekoren...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwen![]()
Een wintergedichtquote:Op donderdag 15 november 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij schijnt een half waterig zonnetje, wat mij momenteel niet kan bekoren...
Mijn voeten zijn bevroren...
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zal zien, als je dan een uitnodiging doet voor een meeting...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Oftewel: ik moet Leandra uitnodigen?![]()
Ik wou net voorstellen om gezelliig naar Ian te gaan om lekker door de sneeuw te rollenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Doe mij die schnapps alleen maar, dat rondje door de sneeuw laat ik zitten..
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 15 november 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zal zien, als je dan een uitnodiging doet voor een meeting...
Dan komt iedereen![]()
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*quote:
Of een fietsvakantie in de zomer !quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Vind trouwens wel dat je wel even een leuke gratis wintersport voor de hele sc kan regelen![]()
Ian, dit keer wel even klikken hoor, is speciaal voor jou, zo zie ik me de SC-meeting voor me..quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat een mooie flessen zijn dat PPI
*gnifful*quote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*
* Je neemt een flinke aanloop en mikt een sneeuwbal naar Lobasca. *
* Helaas moet je je gooikunsten nog wat oefenen en raak je niet Lobasca maar Ian. *
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*
* Je neemt een flinke aanloop en mikt een sneeuwbal naar Lobasca. *
* Helaas moet je je gooikunsten nog wat oefenen en raak je niet Lobasca maar Ian. *
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ian, dit keer wel even klikken hoor, is speciaal voor jou, zo zie ik me de SC-meeting voor me..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ghd-xL5gAjc
Zeg nu gewoon dat het heel hard sneeuwt en dat het daardoor wat vager lijkt.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, na het uploaden is 'ie nog onduidelijker geworden![]()
En ik fiets solo.....quote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij, Pave en ik zijn de enige fietsfanatics hier..![]()
Shit, nu je het zegt...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Zekers, gewapend tot de tanden enzo...
Dit was uit mijn raam hé?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef beroepslurker het volgende:
Ian zal wel spijt hebben dat hij ons allemaal lekker gemaakt heeft met zijn prachtige besneeuwde berg, nu willen we allemaal komen...
Met mijn koude voeten zou ik eigenlijk meer voelen voor een gastvrije connectie in zuidelijke richting...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef beroepslurker het volgende:
Ian zal wel spijt hebben dat hij ons allemaal lekker gemaakt heeft met zijn prachtige besneeuwde berg, nu willen we allemaal komen...
feauteau!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was uit mijn raam hé?
Het echt mooie uitzicht is aan de andere kant van dit gebouw.![]()
Ik kom met een tank - nbc proof.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, nu je het zegt...
Bulletproof vest aan naar de meet.![]()
Ja, want jij hebt een hoop vijanden hier.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kom met een tank - nbc proof.
En ik bel van tevoren het A-team.
Ben mijn skies al aan het waxenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was uit mijn raam hé?
Het echt mooie uitzicht is aan de andere kant van dit gebouw.![]()
Italië is voor jou toch the place to be?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Met mijn koude voeten zou ik eigenlijk meer voelen voor een gastvrije connectie in zuidelijke richting...
* Laat zich in de sneeuwvallen. *quote:Op donderdag 15 november 2007 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
*leaupt naar de schuur
*pakt sneeuwschep
*schept flinke hap sneeuw in Veulerst d'r nek
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik er alquote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen jammer dat het treinpersoneel staakt in Duitsland![]()
Coolness komt te voet en gaat te paard...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
Meezingen!1!!! Allemaal!!@!1
Omfg, ik post een liedje![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
* Laat zich in de sneeuwvallen. *
* Begint een sneeuwengel te maken. *
* Staat weer op. *
Moooooi he![]()
1 kan genoeg zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt een hoop vijanden hier.![]()
Ik moest 'm geweaun even posten.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Coolness komt te voet en gaat te paard...
Oh...zitten die dingen aan een snoertje..quote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaan mijn webcam snoertje niet halen, schat![]()
Bij mij welquote:Op donderdag 15 november 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh...zitten die dingen aan een snoertje..![]()
Een klein palazzio zou ik niet afslaan, maar verder...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Italië is voor jou toch the place to be?
Is écht een lekker liedje!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
Meezingen!1!!! Allemaal!!@!1
Omfg, ik post een liedje![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is écht een lekker liedje!![]()
Tis ook niet errug, ut was wel een leuk plaatje zelfs.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest 'm geweaun even posten.
Tussen al het metal geweld door.
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
het zal maar voor je gezongen worden![]()
Ja, als iemand zoveel mijl voor je wil lopen, is toch lief hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat ze voor je kruipen Lobas?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
in die trant ken ik alleen de kruipende versie...
OMFG HEB IK EEN IMAGE!!?!?!?!?!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis ook niet errug, ut was wel een leuk plaatje zelfs.
Kwam me heel vaag bekend voor.
Maar het strookt natuurlijk niet helemaal met je Image.
Of misschien daarom juist ook wel weer![]()
Jijzelf - nu net !quote:
Vind ik het mooiste nr van hem...heeft wel op YouTube gestaan, een paar maanden gelee heb ik hem hier nog gepost...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Heel lief!
ik hoorde net op de radio Prince, of Tafkap, met when doves cry...
niet te vinden in joetjoep![]()
zo'n leuke for old times sake
Prince heeft alles laten verwijderen toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Heel lief!
ik hoorde net op de radio Prince, of Tafkap, met when doves cry...
niet te vinden in joetjoep![]()
zo'n leuke for old times sake
Uitermate strak plan, ppi.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Jijzelf - nu net !
Maar ik zou bepaalde personen maar al te graag in actie zien in een vla-gevecht.
En eigenlijk zou zo'n meet anoniem moeten zijn, kijken wat erover blijft van alle vetes en onderlinge haat en nijd.
Dus geen Nick names maar gewoon je "normale" voornaam.
en dan voor de tweede ronde dubbelvlagevechten stel ik de gevechtskoppels wederom wel samen.
En announce ik ze bij hun Nick Names.
En dan eens kijken - maar ik denk niet dat we dat zullen meemaken...
je kent ze wel...de bluffertjes...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat ze voor je kruipen Lobas?![]()
JA WIST JE DAT NIET ?!?!???quote:Op donderdag 15 november 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OMFG HEB IK EEN IMAGE!!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
Denk dat 100% Nix er wat voor over zou hebben om op YouTube te staan met 1 of ander kwijlliedjequote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind ik het mooiste nr van hem...heeft wel op YouTube gestaan, een paar maanden gelee heb ik hem hier nog gepost...
Helaas zijn er heel veel ariesten die niet willen dat hun nrs via Youtube te beluisteren zijn.
ja prince klaagt gelijk iedereen aan...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prince heeft alles laten verwijderen toch?
Zelfs foto's van zijn eigen hoofd op fansites enzo.
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat 100% Nix er wat voor over zou hebben om op YouTube te staan met 1 of ander kwijlliedje![]()
![]()
Ik wil nog wel ooit eens een keer 50 kilometer voor je fietsen.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ooit eens een keer 50 kilometer voor je fietsen.
Maar 500 miles begin ik niet aan![]()
Gooi 's wat deze richting inquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja prince klaagt gelijk iedereen aan...![]()
zelf weten, eigen baas...
ff denken voor wat voor muziekje ik nu in de stemming ben
(de raggende mannen vielen wel in de smaak gister?)
ja?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet PPI zingen en fietsen tegelijk?50km?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik zo de solo van Kirk in Master Of Puppets meefluiten...
Blaas ik zeau recht in mijn asbak![]()
![]()
En ook niet ff opruimen, zeker?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik zo de solo van Kirk in Master Of Puppets meefluiten...
Blaas ik zeau recht in mijn asbak![]()
![]()
Kom op met de draw!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:34 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Jij mag helpen de vla-koppels te selecteren.
En ik zat te denken aan "bouncing" à la Tedje van Es en Jacobse...
In een leeg olievat kruipen en dan de berghelling afgerold worden.
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk doe ik maar wat.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef ppi het volgende:
[..]
JA WIST JE DAT NIET ?!?!???
Dacht dat je dat zorgvuldig cultiveerde en onderhield..
Heb vanmiddag volgens mij nog een boer op het platteland laten schrikken met mijn gebléér, dacht dat ik helemaal alleen was op het groningse platteland en trok mijn scheur even open.quote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ook niet ff opruimen, zeker?![]()
Ik ben een multitalentquote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet PPI zingen en fietsen tegelijk?50km?
![]()
Wie doen er allemaal mee?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:34 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Jij mag helpen de vla-koppels te selecteren.
En ik zat te denken aan "bouncing" à la Tedje van Es en Jacobse...
In een leeg olievat kruipen en dan de berghelling afgerold worden.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de 2e ronde vlagevechten bepalend is voor wie in het vat gaat en wie het vat de beslissende zet de helling af mag geven.quote:
om nog maar niet te spreken over de afspraak bij de wax-salon...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef beroepslurker het volgende:
Trouwens, PPI, nog even over dat plan voor jou van de SC-meeting. Dat vla-gevecht, moet dat naakt? En waarom moet er überhaupt gevochten worden? En doen de mannen ook mee, of kijken die alleen maar, warm ingepakt? Heb nog vele vragen hieromtrent voor ik me uitkleed.
Je bent nog jong dus er is nog hoop op een betere toekomst met een strak actieplan en een mental coach.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjoquote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DrBLqp-s__o&feature=related
langzaam beginnen![]()
Ja, dat wordt waxen, en niet alleen de skies...moet toch een beetje glad voor de dag komen hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om nog maar niet te spreken over de afspraak bij de wax-salon...![]()
![]()
precies...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat wordt waxen, en niet alleen de skies...moet toch een beetje glad voor de dag komen hè?![]()
Ik ben overigens zo corrupt als maar kan.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik denk dat de 2e ronde vlagevechten bepalend is voor wie in het vat gaat en wie het vat de beslissende zet de helling af mag geven.
Maar Ian En Moi zijn de Jury en hebben altijd gelijk in hun beslissingen.
Dus ook om te kopen!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben overigens zo corrupt als maar kan. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |