quote:Op donderdag 15 november 2007 15:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vind ik zo'n mooi liedje!
O ja..Time Bandits...geweldig Lobasca,top!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BSyR7i9E83Q
ander nr van de tijd bandieten
Ja, een normale r....een verademingquote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook! Ze heeft ook een dijk van een stem....en de zelfde 'r' als ik....
![]()
Hartstikke koud, was vanmorgen autoruiten krabben, ik heb er zo de pest aan, maar ja....anders zie je zo weinig hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds koud.
*gooit ian een elektrische deken toe*quote:Op donderdag 15 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds koud.
Rondje door de sneeuw op je blote poten en daarna wak zwemmen en je hebt er geen last meer van.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog steeds koud.
*Rookt Javaanse Jongens zwaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
*gooit ian een elektrische deken toe*
Ik wil hem wel graag terug zonder dat ie stinkt naar rook![]()
Je moest 's weten hoeveel sneeuw hier ligtquote:Op donderdag 15 november 2007 15:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hartstikke koud, was vanmorgen autoruiten krabben, ik heb er zo de pest aan, maar ja....anders zie je zo weinig hè?
Of een litertje Schnapps en je voelt ook niets meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Rondje door de sneeuw op je blote poten en daarna wak zwemmen en je hebt er geen last meer van.
Ligt er echt sneeuw bij jou?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest 's weten hoeveel sneeuw hier ligt![]()
Dan is krabben het minst kutte wat je moet doen om met de auto weg te kunnen![]()
Schnappsssquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Of een litertje Schnapps en je voelt ook niets meer.
[ afbeelding ]
Dus er ligt écht sneeuw bij jou? Zou ook graag een flink pak sneeuw hebben, maar zit er niet in hier, alleen maar vriezen 's nachts, jammerquote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest 's weten hoeveel sneeuw hier ligt![]()
Dan is krabben het minst kutte wat je moet doen om met de auto weg te kunnen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik even een foto voor je maken?
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dus er ligt écht sneeuw bij jou? Zou ook graag een flink pak sneeuw hebben, maar zit er niet in hier, alleen maar vriezen 's nachts, jammer![]()
Doe mij die schnapps alleen maar, dat rondje door de sneeuw laat ik zitten..quote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Of een litertje Schnapps en je voelt ook niets meer.
[ afbeelding ]
Ik geloof je.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?
Ik woon op een berg in Duitsland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |