Bofkont ben jequote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?
Ik woon op een berg in Duitsland![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Vind trouwens wel dat je wel even een leuke gratis wintersport voor de hele sc kan regelen![]()
Wat een mooie flessen zijn dat PPIquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Of een litertje Schnapps en je voelt ook niets meer.
[ afbeelding ]
Niet klagen danquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef je deken wel gewoon terug.
Ik ga toch niet onder een elektrische liggen.
Enge kutdingen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vage webcam foto genomen uit mijn raam.
Jezus, na het uploaden is 'ie nog onduidelijker gewordenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel mooi toch, wat jij nu ziet?
't was serieus bedoeld hoor. SC meeting bij Ianquote:
Mooi!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel: ik moet Leandra uitnodigen?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
't was serieus bedoeld hoor. SC meeting bij Ian![]()
Bij mij schijnt een half waterig zonnetje, wat mij momenteel niet kan bekoren...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwen![]()
Een wintergedichtquote:Op donderdag 15 november 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij schijnt een half waterig zonnetje, wat mij momenteel niet kan bekoren...
Mijn voeten zijn bevroren...
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?
Ik woon op een berg in Duitsland![]()
Je zal zien, als je dan een uitnodiging doet voor een meeting...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Oftewel: ik moet Leandra uitnodigen?![]()
Ik wou net voorstellen om gezelliig naar Ian te gaan om lekker door de sneeuw te rollenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Doe mij die schnapps alleen maar, dat rondje door de sneeuw laat ik zitten..
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 15 november 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zal zien, als je dan een uitnodiging doet voor een meeting...
Dan komt iedereen![]()
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*quote:
Of een fietsvakantie in de zomer !quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Vind trouwens wel dat je wel even een leuke gratis wintersport voor de hele sc kan regelen![]()
Ian, dit keer wel even klikken hoor, is speciaal voor jou, zo zie ik me de SC-meeting voor me..quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat een mooie flessen zijn dat PPI
*gnifful*quote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*
* Je neemt een flinke aanloop en mikt een sneeuwbal naar Lobasca. *
* Helaas moet je je gooikunsten nog wat oefenen en raak je niet Lobasca maar Ian. *
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*
* Je neemt een flinke aanloop en mikt een sneeuwbal naar Lobasca. *
* Helaas moet je je gooikunsten nog wat oefenen en raak je niet Lobasca maar Ian. *
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ian, dit keer wel even klikken hoor, is speciaal voor jou, zo zie ik me de SC-meeting voor me..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ghd-xL5gAjc
Zeg nu gewoon dat het heel hard sneeuwt en dat het daardoor wat vager lijkt.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, na het uploaden is 'ie nog onduidelijker geworden![]()
En ik fiets solo.....quote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij, Pave en ik zijn de enige fietsfanatics hier..![]()
Shit, nu je het zegt...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Zekers, gewapend tot de tanden enzo...
Dit was uit mijn raam hé?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef beroepslurker het volgende:
Ian zal wel spijt hebben dat hij ons allemaal lekker gemaakt heeft met zijn prachtige besneeuwde berg, nu willen we allemaal komen...
Met mijn koude voeten zou ik eigenlijk meer voelen voor een gastvrije connectie in zuidelijke richting...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef beroepslurker het volgende:
Ian zal wel spijt hebben dat hij ons allemaal lekker gemaakt heeft met zijn prachtige besneeuwde berg, nu willen we allemaal komen...
feauteau!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was uit mijn raam hé?
Het echt mooie uitzicht is aan de andere kant van dit gebouw.![]()
Ik kom met een tank - nbc proof.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, nu je het zegt...
Bulletproof vest aan naar de meet.![]()
Ja, want jij hebt een hoop vijanden hier.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kom met een tank - nbc proof.
En ik bel van tevoren het A-team.
Ben mijn skies al aan het waxenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was uit mijn raam hé?
Het echt mooie uitzicht is aan de andere kant van dit gebouw.![]()
Italië is voor jou toch the place to be?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Met mijn koude voeten zou ik eigenlijk meer voelen voor een gastvrije connectie in zuidelijke richting...
* Laat zich in de sneeuwvallen. *quote:Op donderdag 15 november 2007 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
*leaupt naar de schuur
*pakt sneeuwschep
*schept flinke hap sneeuw in Veulerst d'r nek
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik er alquote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen jammer dat het treinpersoneel staakt in Duitsland![]()
Coolness komt te voet en gaat te paard...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
Meezingen!1!!! Allemaal!!@!1
Omfg, ik post een liedje![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
* Laat zich in de sneeuwvallen. *
* Begint een sneeuwengel te maken. *
* Staat weer op. *
Moooooi he![]()
1 kan genoeg zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt een hoop vijanden hier.![]()
Ik moest 'm geweaun even posten.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Coolness komt te voet en gaat te paard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |