Bofkont ben jequote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?
Ik woon op een berg in Duitsland![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Vind trouwens wel dat je wel even een leuke gratis wintersport voor de hele sc kan regelen![]()
Wat een mooie flessen zijn dat PPIquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Of een litertje Schnapps en je voelt ook niets meer.
[ afbeelding ]
Niet klagen danquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef je deken wel gewoon terug.
Ik ga toch niet onder een elektrische liggen.
Enge kutdingen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vage webcam foto genomen uit mijn raam.
Jezus, na het uploaden is 'ie nog onduidelijker gewordenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel mooi toch, wat jij nu ziet?
't was serieus bedoeld hoor. SC meeting bij Ianquote:
Mooi!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel: ik moet Leandra uitnodigen?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
't was serieus bedoeld hoor. SC meeting bij Ian![]()
Bij mij schijnt een half waterig zonnetje, wat mij momenteel niet kan bekoren...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwen![]()
Een wintergedichtquote:Op donderdag 15 november 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij schijnt een half waterig zonnetje, wat mij momenteel niet kan bekoren...
Mijn voeten zijn bevroren...
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, denken jullie dat ik alles bij elkaar zit te liegen ofzeaux?
Ik woon op een berg in Duitsland![]()
Je zal zien, als je dan een uitnodiging doet voor een meeting...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Oftewel: ik moet Leandra uitnodigen?![]()
Ik wou net voorstellen om gezelliig naar Ian te gaan om lekker door de sneeuw te rollenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Doe mij die schnapps alleen maar, dat rondje door de sneeuw laat ik zitten..
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 15 november 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zal zien, als je dan een uitnodiging doet voor een meeting...
Dan komt iedereen![]()
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*quote:
Of een fietsvakantie in de zomer !quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Vind trouwens wel dat je wel even een leuke gratis wintersport voor de hele sc kan regelen![]()
Ian, dit keer wel even klikken hoor, is speciaal voor jou, zo zie ik me de SC-meeting voor me..quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint nu weer te sneeuwen![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat een mooie flessen zijn dat PPI
*gnifful*quote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
* Je bukt je en veegt wat sneeuw bij elkaar en maakt er een flinke bal van.*
* Je neemt een flinke aanloop en mikt een sneeuwbal naar Lobasca. *
* Helaas moet je je gooikunsten nog wat oefenen en raak je niet Lobasca maar Ian. *
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |