Dus wij zijn ziekenbroeders.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:54 schreef APK het volgende:
Ik ben trouwens vandaag ook geopereerd.![]()
Voor de derde keer in drie jaar heeft de dokter (ik mocht ook naar een plastisch chirurg, maar dan krijg ik die 255¤ niet terug in april) een knobbeltje op precies dezelfde plaats weggesneden.
Mooi man!
De dokter vertelde dat het een verstopte talgklier was en ze liet het mij zien na het snijden.
Het leek wel de Airbus A380 onder de puisten!![]()
Ik vind het wel opmerkelijk dat je 'dezelfde plaats' niet nader aanduidt...quote:Op donderdag 15 november 2007 02:54 schreef APK het volgende:
Ik ben trouwens vandaag ook geopereerd.![]()
Voor de derde keer in drie jaar heeft de dokter (ik mocht ook naar een plastisch chirurg, maar dan krijg ik die 255¤ niet terug in april) een knobbeltje op precies dezelfde plaats weggesneden.
Mooi man!
De dokter vertelde dat het een verstopte talgklier was en ze liet het mij zien na het snijden.
Het leek wel de Airbus A380 onder de puisten!![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de LP staat dit nummer gewoon twee keer achter elkaar.![]()
Jeugdsentiment, zeker.
Vanaf mijn vroegste herinneringen werd dit gedraaid,
Bij jou ook dus?
Borstkas, bij de rechter elleboog.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk dat je 'dezelfde plaats' niet nader aanduidt...
Wat een goeie entree, deze nacht.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Wat een leuke nummers deze nacht.
Each morning I get up I die a little, can't barely stand on my feet....quote:Op donderdag 15 november 2007 02:57 schreef Gert het volgende:
Ik zit dit te luisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=cxbFLYa0_bw
Als dat de medische term voor een verstopte talgklier is:quote:
Hier had ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:57 schreef Gert het volgende:
Kun ji me vrijdag mooi uitsechelden met m;n hoofd, en ik jou met je tumor.![]()
Mensen met smaak, hequote:
Tja, druk en tijdstip... In elk geval kun je er nooit dood aan gaanquote:Op donderdag 15 november 2007 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat de medische term voor een verstopte talgklier is:![]()
Die indruk kreeg ik ook na de geruststellende woorden van mijn huisarts.quote:Op donderdag 15 november 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
Tja, druk en tijdstip... In elk geval kun je er nooit dood aan gaan![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen met smaak, he![]()
De entree wordt waarschijnlijk ook meteen een exit, want ik wilde nog even iets uploaden naar mijn site maar de athome homepages server ligt plat en ik lees niet goed wat jullie schrijven![]()
Kogelgat?quote:Op donderdag 15 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook na de geruststellende woorden van mijn huisarts.
Maar na drie keer snijden lijkt het nu net of daar een kogelgat zit.![]()
50 centjes move over, APK is in da club!![]()
Neuh, ik heb hem helemaal bekeken. De stem vind ik niet zo mooi en er is geen verband tussen beelden en song. Maar het is zeker een leuke clip om te zien. Zoals je zegt, met creativiteit heb je geen bakken met geld nodig.quote:Op donderdag 15 november 2007 03:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Pik deze nog even mee. Prachtig, mooi opgebouwd nummer en een video-clip die met een minimum aan geld een een maximum aan creativiteit is opgenomen:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt4rxLHuoVM
Maar kan het begrijpen hoor, als ie na een paar seconden weer uit gaat. Doe ik zelf ook zo vaak,
Maar mooi is ie wel.![]()
Da's toch mooi? Kun je enorm stoere verhalen van maken om de meiden te imponerenquote:Op donderdag 15 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook na de geruststellende woorden van mijn huisarts.
Maar na drie keer snijden lijkt het nu net of daar een kogelgat zit.![]()
50 centjes move over, APK is in da club!![]()
Ja da's het nadeel van artiesten, ze leggen nooit wat uit, je moet maar raden wat ze bedoelen. Als er al een bedoeling achter zit.quote:Op donderdag 15 november 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ik heb hem helemaal bekeken. De stem vind ik niet zo mooi en er is geen verband tussen beelden en song. Maar het is zeker een leuke clip om te zien. Zoals je zegt, met creativiteit heb je geen bakken met geld nodig.
Leuke nummers vannacht.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Titelnummer is ook mooi, toch? http://nl.youtube.com/watch?v=1zgja26eNeY&feature=related
Jeugdsentiment.![]()
Heeeeeeee nachtzussie........ho ho hoquote:Op donderdag 15 november 2007 08:52 schreef nachtzuster het volgende:
Ho Ho Ho
Moet niet gekker worden![]()
Goedemorgen![]()
Hier heeft het volgens mij niet of amper gevroren.
Denk dat je gelijk hebt, dicht bij zilte natquote:Op donderdag 15 november 2007 08:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeeeeeee nachtzussie........ho ho ho![]()
Je zit vermoedelijk te dicht bij het zilte nat.....goed voor de asperges, slecht voor het bakkie pleur en temperaturen onder nul.
Ik wens, mede namens de SC van FOK een wonderschone dag.....![]()
Ik voelde mij, als enige aanwezig en bij voortdurend gebrek aan meer kwaliteit, heel even de baas van het subforum, vandaar......quote:Op donderdag 15 november 2007 09:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
sinds wanneer spreek jij namens de hele SC?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |