Doe ff normaal, wat is je leeftijd?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Py het volgende:
[..]
Tussen jong volwassen en middelbaar![]()
Hoezo![]()
Ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne, ik vind jullie allemaal![]()
Worden we sentimenteelquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe ff normaal zegt ze tegen mequote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ff normaal, wat is je leeftijd?
Ik had daarnet heel sterk het gevoel dat ik je even moest laten weten dat ik het leuk vind dat je hier post.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En lekker warm deze dagenquote:
Kijk van dat soort opmerkingen krijg je nou geruchtenquote:
Maar weet jij tegen wie het was?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk van dat soort opmerkingen krijg je nou geruchten![]()
Da's echt véél te nuchter.quote:
nee vertelquote:Op woensdag 14 november 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar weet jij tegen wie het was?![]()
Nee, maar jij was er bij betrokken.quote:
Goed toch !quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb van nummer 1 en 3 proefafdrukken besteld![]()
Ik geloof dat niemand hier ze echt mooi vond.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef ppi het volgende:
Goed toch !
Of twijfel je ?
Wat volgens mij wel normaal is bij dit soort beslissingen.
Ben je perfectionistisch ?
Bek dicht paardenhoer!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, maar jij was er bij betrokken.
PM-slet![]()
Ze blijven prachtig.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ibtOshtX7T0
Nou ja zeg....Jij mag hetquote:
Doe het zelf ijskonijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Bek dicht paardenhoer!
Psst... this lobasquote:
Je hebt een pm-verhouding met Lobasca?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:08 schreef Py het volgende:
Lobasca vanaf nu open ik je pm's niet meer.![]()
Hoop dat het hiermee stopt voordat het uit de hand loopt en er mods bij moeten worden betrokken.![]()
Toch nog iemand die van mij houdt..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Psst... this lobas
Stiekem is ze een schatje![]()
Vond de reacties gemengd, je kreeg redelijk opbouwende kritiek imo.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand hier ze echt mooi vond.
quote:Maar ik ben zo'n eigenheimer, ik doe lekker wat ik zelf wil.
Vriendin van mij heeft voor haar bedrijfje heel low budget vistikaartjes laten drukken.quote:Bedrijf raden me zelf aan om gewoon van 2 een proefdruk te laten maken. Kost niks extra.
Vind dat spul trouwens behoorlijk duur. 250 voor 45 euro![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt een pm-verhouding met Lobasca?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
Toch nog iemand die van mij houdt..![]()
Ze pm't me helemaal suf sinds ik mn leeftijd noemdequote:Op donderdag 15 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt een pm-verhouding met Lobasca?
![]()
![]()
![]()
Er zijn debielen die je nu geloven..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:16 schreef Py het volgende:
[..]
Ze pm't me helemaal suf sinds ik mn leeftijd noemde![]()
![]()
Dat had je toch van te voren kunnen weten...quote:Op donderdag 15 november 2007 00:16 schreef Py het volgende:
[..]
Ze pm't me helemaal suf sinds ik mn leeftijd noemde![]()
![]()
T bleef net even stil. Ik hoopte al dat er een onderzoek werd opgestartquote:Op donderdag 15 november 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn debielen die je nu geloven..
MSN draait overuren believe mequote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef Py het volgende:
[..]
T bleef net even stil. Ik hoopte al dat er een onderzoek werd opgestart![]()
Onthoud ik niet wat ik heb gelogen.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat had je toch van te voren kunnen weten...
Als je wat slimmer was geweest had je gewoon gelogen en had je nu geen probleem gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |