Gooi 's wat deze richting inquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja prince klaagt gelijk iedereen aan...![]()
zelf weten, eigen baas...
ff denken voor wat voor muziekje ik nu in de stemming ben
(de raggende mannen vielen wel in de smaak gister?)
ja?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet PPI zingen en fietsen tegelijk?50km?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik zo de solo van Kirk in Master Of Puppets meefluiten...
Blaas ik zeau recht in mijn asbak![]()
![]()
En ook niet ff opruimen, zeker?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik zo de solo van Kirk in Master Of Puppets meefluiten...
Blaas ik zeau recht in mijn asbak![]()
![]()
Kom op met de draw!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:34 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Jij mag helpen de vla-koppels te selecteren.
En ik zat te denken aan "bouncing" à la Tedje van Es en Jacobse...
In een leeg olievat kruipen en dan de berghelling afgerold worden.
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk doe ik maar wat.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef ppi het volgende:
[..]
JA WIST JE DAT NIET ?!?!???
Dacht dat je dat zorgvuldig cultiveerde en onderhield..
Heb vanmiddag volgens mij nog een boer op het platteland laten schrikken met mijn gebléér, dacht dat ik helemaal alleen was op het groningse platteland en trok mijn scheur even open.quote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ook niet ff opruimen, zeker?![]()
Ik ben een multitalentquote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet PPI zingen en fietsen tegelijk?50km?
![]()
Wie doen er allemaal mee?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:34 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Jij mag helpen de vla-koppels te selecteren.
En ik zat te denken aan "bouncing" à la Tedje van Es en Jacobse...
In een leeg olievat kruipen en dan de berghelling afgerold worden.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de 2e ronde vlagevechten bepalend is voor wie in het vat gaat en wie het vat de beslissende zet de helling af mag geven.quote:
om nog maar niet te spreken over de afspraak bij de wax-salon...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef beroepslurker het volgende:
Trouwens, PPI, nog even over dat plan voor jou van de SC-meeting. Dat vla-gevecht, moet dat naakt? En waarom moet er überhaupt gevochten worden? En doen de mannen ook mee, of kijken die alleen maar, warm ingepakt? Heb nog vele vragen hieromtrent voor ik me uitkleed.
Je bent nog jong dus er is nog hoop op een betere toekomst met een strak actieplan en een mental coach.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjoquote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DrBLqp-s__o&feature=related
langzaam beginnen![]()
Ja, dat wordt waxen, en niet alleen de skies...moet toch een beetje glad voor de dag komen hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om nog maar niet te spreken over de afspraak bij de wax-salon...![]()
![]()
precies...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat wordt waxen, en niet alleen de skies...moet toch een beetje glad voor de dag komen hè?![]()
Ik ben overigens zo corrupt als maar kan.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik denk dat de 2e ronde vlagevechten bepalend is voor wie in het vat gaat en wie het vat de beslissende zet de helling af mag geven.
Maar Ian En Moi zijn de Jury en hebben altijd gelijk in hun beslissingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |