Nu nog zo'n grote opwindsleutel in haar rug en dan..........nooit meer aanzettenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
Is hij nou coupeur (en een middelmatig naaister) of een modeontwerper. Ik zie het originele niet aan dat jurkje af.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Nu nog zo'n grote opwindsleutel in haar rug en dan..........nooit meer aanzetten![]()
Precies, dus wat nou vakjury en de hele rambam. Iedereen kan dit.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Een letterlijke vertaling van Barbie, totaal NIET origineel!
Het is inderdaad een totaal niet vernieuwend ontwerp, leuk voor een dochter van 5 voor carnaval.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
Is hij nou coupeur (en een middelmatig naaister) of een modeontwerper. Ik zie het originele niet aan dat jurkje af.
Hij lijkt me zo iemand die denkt gebakken lucht te kunnen verkopen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is inderdaad een totaal niet vernieuwend ontwerp, leuk voor een dochter van 5 voor carnaval.
Tule heeft heel veel leeg volume.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die denkt gebakken lucht te kunnen verkopen.
Meiden als Nadia en Amanda gaan daar blind voor. Het is een ontwerper, zij kennen hem, dus het is allemachtig prachtig wat hij maakt.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die denkt gebakken lucht te kunnen verkopen.
Haquote:Op woensdag 14 november 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tule heeft heel veel leeg volume.![]()
Nee schat, het is meer dan vreselijk. Ik leg hierbij ook mijn pen neer en kom later wel weer snuffelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik hoop dat die poll om 20.00 uur is.......langer trek ik dit niet meer. Wat een vreselijke niksstreams. Ben ik nou de enige hier die hier kotsmisselijk van word?
+1quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik hoop dat die poll om 20.00 uur is.......langer trek ik dit niet meer. Wat een vreselijke niksstreams. Ben ik nou de enige hier die hier kotsmisselijk van word?
't is niet geleuven, maar mijn streams staan uit...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, het is meer dan vreselijk. Ik leg hierbij ook mijn pen neer en kom later wel weer snuffelen.![]()
Roep even als de PoPo begint.![]()
bij mij nog even op mute.... om jullie tegen achten nog even te waarschuwen voor de pollquote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef Desii het volgende:
[..]
't is niet geleuven, maar mijn streams staan uit...knap hé
![]()
thx dat mogen we natuurlijk niet missenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
off-t : de promo voor de uitzending van morgen liet beelden zien van tijdens de SL na het snollies-Liekke geklier.
Volgens mij niet, ik zie niet echt veel verschil tussen nu ne het begin van de kooi. Maar misschien moet ik dan foto's naast elkaar zienquote:Op woensdag 14 november 2007 19:48 schreef carpediem23 het volgende:
Valt Nadia wel eens af? Want door zo weinig te eten gaat je stofwisseling ook naar de klote.
huub zei gisteren dat het vanavond zou zijn maar het tijdstip is mij niet bekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef jassy het volgende:
Popupol anyone ?!
schande....quote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
Er is weer geknipt. Nu in de beelden van de vechtpartij van vrijdag.
Het lijkt net alsof Huub zomaar Brian vast grijpt.
Er is tussen uit geknipt dat Brian Lieke vastpakte
en het getreiter van Nadia en Amanda??? zat dat er wel in?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
As usual.....quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef Jewscky het volgende:
Die silicone slet, wordt weer beloond.
Er is een groot verschil tussen 2 uur treiteren en 10 seconden treiteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
en het getreiter van Nadia en Amanda??? zat dat er wel in?
ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie 3 paar hoerenschoenen
quote:
ja heb het ook gezien tijd voor een aktie ?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef STAP01 het volgende:
Zag ik nou dat Lieke Huub in zn gezicht sloeg net? Ging niet zachtzinnig
geen aktie maar dat doe je toch niet!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef markisboer het volgende:
[..]
ja heb het ook gezien tijd voor een aktie ?![]()
Voor spagetti ziet het er best lekker uit!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Guuskeee het volgende:
vertel! Wie heeft er een bak spagetti over slettie dr kop gegeooid?!
[ afbeelding ]
Alsof dat iets is om trots op te zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Prospera het volgende:
Jan tegen Man: als jij niet de Paris Hilton van Nederland weet ik het ook niet meer![]()
blijkbaar niet, want Huub is vrolijke verhalen aan het vertellen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef STAP01 het volgende:
Zag ik nou dat Lieke Huub in zn gezicht sloeg net? Ging niet zachtzinnig
Dat zijn schoenen om mee op je rug te gaan liggen. Loopoefeningen overbodig.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef Varen het volgende:
Nadia vindt de schoenen super, maar moet er nog op leren lopen
Het werd ontvangen als een heel groot complimentquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof dat iets is om trots op te zijn![]()
En hoe weet dat kutwijf dat nou weer? Flens?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef avonne het volgende:
Nadia probeert Huub in verlegenheid te brengen over sexfoto's van hem met ene Lesley op internet?
Huub begint alweer smakelijk een verhaal te vertellen.
Dennis probeert er telkens een draai aan te geven.
Uiteindelijk luisteren ze toch wel naar wat Huub te vertellen heeft.
Van Huub zelfquote:Op woensdag 14 november 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En hoe weet dat kutwijf dat nou weer? Flens?
nee, komt door Ricardo.... die was 2 homos tegen gekomen, die tegen hem hadden verteld dat ze Huub uit dgk kendenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En hoe weet dat kutwijf dat nou weer? Flens?
Dat meen je! Die jongen moet eens leren zn mond te houden!quote:
Dit doet zij al vanaf dag één.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Nadia is alweer naar de WC (onder het eten).
Wat doet ze daar dan? Is toch niet normaal?
Het gaat over 2 mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, komt door Ricardo.... die was 2 homos tegen gekomen, die tegen hem hadden verteld dat ze Huub uit dgk kenden
Huub heeft het vorige week al helemaal verteld, waar Lieke ook bij was
tenminste als dit over een man gaat, want ik heb geen streams aan
Stijn zou foto's hebben van dit gebeuren. Volgens mij heeft Brian dit verhaal dat hok ingebracht.quote:
Vanzelfsprekend, had niet anders verwachtquote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
Is Dennix vergeten zich af te schminken?quote:
Nou, volgens mij weet Nadia heel goed hoe je op die hoerensloepen moet lopen hoor, ze is het gewend...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef Varen het volgende:
Nadia vindt de schoenen super, maar moet er nog op leren lopen
Huub maakt er geen punt van, dat doet de rest.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef schatje het volgende:
Huub, maak er niet zo'n punt van met je advocaat blabla. Je geeft ze alleen maar munitie.
Huub met een andere man begrjip ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
ik heb iets gemist.
Wat staat er op die foto"s?
Een pijpende Huub ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
ik heb iets gemist.
Wat staat er op die foto"s?
ZEI HIJ DAT?!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda doen dus aan wurgsex.
Brian: De één gebruikt handboeien ik gebruik mijn handen.![]()
Don't shoot the messenger.quote:
Er zijn wel meer mannen die dat lekker vindenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, begin over Dennis obsessie met vingers in z'n kont.
Dat weet ik. Het gaat mij enkel omdat Dennis zich ervoor schaamt.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die dat lekker vinden![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
*tring...
doe die poll nou maar, dan kunnen we naar believen de streams uitzetten
zover ik altijd begrepen had waren er 3 "contacten" met Eric.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Zegt Huub nu dat hij Eric gepijpt heeft maar dat het off stream was?![]()
Yep, opzouten met dat stomme gelul, procenten willen we zien.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
*tring...
doe die poll nou maar, dan kunnen we naar believen de streams uitzetten
OK thanx, ik ook niet dus het blijft een raadsel.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
zover ik altijd begrepen had waren er 3 "contacten" met Eric.
Alleen de laatste was te zien on streams.
Daarna dus nog een keer met die Michael erbij.
Ik heb niet gekeken, dus wie wat deed, dat weet ik niet
Die keer met Michael deed Huub niets, de keer met Eric leek het er het meest op dat Huub sliep en Eric een beetje aan het prutsen was met Huub.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
zover ik altijd begrepen had waren er 3 "contacten" met Eric.
Alleen de laatste was te zien on streams.
Ik heb niet gekeken, dus wie wat deed, dat weet ik niet
Het lijkt allemaal veel op een gemaakt script ..... (wellicht gemaakt door Brian)quote:Op woensdag 14 november 2007 20:42 schreef avonne het volgende:
Dennis (enthousiast) "hebben jullie later er nog ruzie over gehad?"
Brian (autoritair) "heb je daarna je handen wel gewassen?"
JW last van het HOS virus betekent exit.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
JanWillem is ook geen blijvertje.
Hij vindt Huub aardig, dus dat kan niet, he?
Dat ze hem belachelijk maken zegt meer over hun dan over hem ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Ach, het mooiste is dat Huub er totaal niet mee zit en iedereen zich enorm druk maakt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:46 schreef Guuskeee het volgende:
Ze zoeken munitie....quote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ze hem belachelijk maken zegt meer over hun dan over hem ja.
nou, ik heb hem toch een aantal pogingen horen doen om iets onaardigs te zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is Janus ineens stil,zou die zijn gastenboek hebben gelezen?
Speedy is er niks bijquote:
Ik snap echt niet dat je zoiets als partner kan hebben. Een keertje lekkere seks mee hebben is niks mis maar daarna mag ze ook snel weer weg. Die meid is ook nergens anders goed voorquote:
17 mannen?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speedy is er niks bij![]()
Lieke gaat stoer doen. Ze heeft sex gehad met 17 mannen en 3 vrouwen.![]()
Lieke pulease, verlaag je toch niet tot het nivo van dat trash.![]()
Deborah Flens Pannekoek zal er wel op aangestuurd hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Desii het volgende:
Amanda complimenteerd Nadia, dat ze het gesprek op Lesley bracht
Amanda: hij voelde zich zo ongemakkelijk
Happy Jen and Den.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef 2live het volgende:
Dennis heeft weer een slachtoffer gevonden dat naar hem wil luisteren.![]()
Komt er nu een poll waarop iedereen mag invullen met hoeveel mensen hij/zij sex heeft gehad?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Amanda vindt dat Lieke wel heel veel mannen heeft gehad.
17
Nou, Amanda. Op hoeveel zit jij als je 24 bent?
Door dit soort opmerkingen krijg ik steeds meer bevestiging dat Amanda jarenlang is mishandeld!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef Prospera het volgende:
Lieke: ik schrok wel dat jullie het hadden over wurgsex.
Aman: is dat raar dan?
Brian: het is gewoon stevige sex![]()
Amanda verdient dat ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen krijg ik steeds meer bevestiging dat Amanda jarenlang is mishandeld!
Poll:quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt er nu een poll waarop iedereen mag invullen met hoeveel mensen hij/zij sex heeft gehad?
Cool.![]()
![]()
Jaaa details willen we!!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt er nu een poll waarop iedereen mag invullen met hoeveel mensen hij/zij sex heeft gehad?
Cool.![]()
![]()
Doh. Hij is homo.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Janice ziet aan Huub dat hij bisexueel is.
Dennis, angstig: "En ik?"
Janice: "Jij niet".
Op stream jij ook met één.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool.![]()
![]()
Ik weet niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen krijg ik steeds meer bevestiging dat Amanda jarenlang is mishandeld!
Mop, ze heeft een historie van abusive guys, het kind weet niet beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Ik heb wel het idee dat Amanda gewoon doet of ondergaat wat een man lekker vindt op sexueel gebied.
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
wie herinnert zich deze amanda nog op de eerste dag in de kooi? ze kwam zo onschuldig binnen met dr pony en dr spijkerjasje...
[ afbeelding ]
na een metamorfose tot golddigger/hoer is dit het resultaat
[ afbeelding ]
Damn die 1e foto.. Die haren waren al waardeloos..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
wie herinnert zich deze amanda nog op de eerste dag in de kooi? ze kwam zo onschuldig binnen met dr pony en dr spijkerjasje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poll:
Met hoeveel vrouwen/mannen heeft dieenebart sex gehad. Your votes please.![]()
Sorry maar Amanda is nooit onschudig geweest na haar binnenkomst in dat hok, met of zonder pony.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
Ja, en als dan zo'n geflipte kerel d'r strot dicht knijpt denkt ze dat ze seks heeft. Triest wijf.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mop, ze heeft een historie van abusive guys, het kind weet niet beter.
Me to i'm shocked.....aan de andere kant, dat is Brian zijn manier van straffen.....onder de dekens zodat niemand het ziet.. Duidelijk een gefrustreerde zieke ventquote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Tis misschien ouderwets (DAN MAAR OUDERWETS!!!) maar ik vind het WALGELIJK dat verhaal over Brian en Amanda! Echt om te kotsen!
In omgekeerde volgorde:quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaa details willen we!!
Jij eerst, jouw kennen we allemaal![]()
Met hoeveel vrouwen?
Met hoeveel mannen?
Hoe vaak wurgsex?
Hoe vaak een trio?
En zich dan afvragen hoe ze aan die schorre stem komt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en als dan zo'n geflipte kerel d'r strot dicht knijpt denkt ze dat ze seks heeft. Triest wijf.
da klopt als een bus, maar ze zag er wel onschuldiger uit. zoals ze er nu uit ziet kan ze zo ergens achter de ramen gaan zitten.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry maar Amanda is nooit onschudig geweest na haar binnenkomst in dat hok, met of zonder pony.
Daar zeg je watquote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef 2live het volgende:
[..]
En zich dan afvragen hoe ze aan die schorre stem komt.![]()
Mss stuurt VOL wel een mailtje naar die wonderdokter waar ze naar toe moet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zeg je watMisschien moet ze dat eens tegen haar logopedist zeggen.
![]()
Een tang is kapot, daar hebben ze de bedrading van naar de kloten geholpen en is nu levensgevaarlijk..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Nomrc2 het volgende:
volgens mij is de tang relatie tussen mannie en nad voorbij
tssssssssssssssssss.....................quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Geef die dan is even heel snel aan Amanda.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een tang is kapot, daar hebben ze de bedrading van naar de kloten geholpen en is nu levensgevaarlijk..
Op die 1ste foto ziet ze er zowaar uit als een 19-jarigequote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geef die dan is even heel snel aan Amanda.
Eerder als een 6-jarige die zelf haar pony heeft geknipt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op die 1ste foto ziet ze er zowaar uit als een 19-jarige![]()
Met haren die eruit zien alsof er ratten aan gevreten hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op die 1ste foto ziet ze er zowaar uit als een 19-jarige![]()
wat viel er nog te verwoesten dan? schijt aan amanda, ze was al niks!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef kit2u het volgende:
Natuurlijk is Amanda trash maar we mogen best stil staan bij hoe dat ooit zover is gekomen.
Komt uit Amsterdam Noord en zat daar op verschillende pony clubs die stuk voor stuk gepakt zijn op ontucht met minderjarige.
Heeft een moeder die haar heeft verwaarloost en danste al op zeer jonge leeftijd in Teasers.
Een tent waar elke liefdevolle ouder zijn/haar dochter verre van zou moeten houden.
Heeft daarbij de handicap dat ze het IQ van Bonnie St' Clair heeft.
Liefdevolle sex heeft ze nooit gekend en als ze aandacht krijgt door een hand op d'r keel is dat voor haar beter dan verwaarlozing.
Duidelijk is wel dat ze zeer ongelukkig is en dat haar stemprobleem een psychische oorzaak heeft ipv een fysieke.
Haar reding zou zijn om per onmiddelijk uit de Kooi gehaald te oeten worden , verbod met omgang Brian en dagelijkse therapie te moeten ondergaan . Maar helaas leven we niet in een perfecte wereld en zijn wij allemaal getuigen hoe een leven verwoest wordt.
John bedankt.
Ze gaan eerst het tafeltje van Tilly pimpen vlgs mij.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer....kom op met die PoPo![]()
De 3 relnichten van de ronde tafel.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Een overkill aan relnichten op stream 1 e 2.![]()
Jantje zou voor alle drie de dames een jurk maken zover ik het heb begrepen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals, waarom krijgt Amanda die jurk?
Dat is mij anders helemaal niet duidelijk. Voordeel van die dommigheid is dat ze niet bevat wat haar overkomt. Hier zitten wel allerlei fokkers panisch te doen over Brians gedrag jegens haar maar zij accepteert dat en lijdt daar niet onder, dus wat valt er dan te klagen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef kit2u het volgende:
Natuurlijk is Amanda trash maar we mogen best stil staan bij hoe dat ooit zover is gekomen.
Komt uit Amsterdam Noord en zat daar op verschillende pony clubs die stuk voor stuk gepakt zijn op ontucht met minderjarige.
Heeft een moeder die haar heeft verwaarloost en danste al op zeer jonge leeftijd in Teasers.
Een tent waar elke liefdevolle ouder zijn/haar dochter verre van zou moeten houden.
Heeft daarbij de handicap dat ze het IQ van Bonnie St' Clair heeft.
Liefdevolle sex heeft ze nooit gekend en als ze aandacht krijgt door een hand op d'r keel is dat voor haar beter dan verwaarlozing.
Duidelijk is wel dat ze zeer ongelukkig is en dat haar stemprobleem een psychische oorzaak heeft ipv een fysieke.
Haar reding zou zijn om per onmiddelijk uit de Kooi gehaald te oeten worden , verbod met omgang Brian en dagelijkse therapie te moeten ondergaan . Maar helaas leven we niet in een perfecte wereld en zijn wij allemaal getuigen hoe een leven verwoest wordt.
John bedankt.
Zou het? Ik denk dat de PoPo uitgesteld wordt tot morgen, met wat voor reden dan ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze gaan eerst het tafeltje van Tilly pimpen vlgs mij.
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jantje zou voor alle drie de dames een jurk maken zover ik het heb begrepen.
Janice maakt 3 jurken voor de dames, zoveel mogelijk naar hun smaak. Hij is nu dus met die van Amanda bezig. Uiteindelijk komt er zaterdag een fotoshoot. Zondag een soort jury ding en dan kiezen ze van de 3 dames er eentje die in Janice z'n modeshow ofzo mag lopen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals, waarom krijgt Amanda die jurk?
inderdaad:quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
"IK"(Jaap) krijgt ook al sturing per telefoon. "Des te mooier" zegt hij en Huub snelt weg.![]()
Dit is even iets meer info.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Janice maakt 3 jurken voor de dames, zoveel mogelijk naar hun smaak. Hij is nu dus met die van Amanda bezig. Uiteindelijk komt er zaterdag een fotoshoot. Zondag een soort jury ding en dan kiezen ze van de 3 dames er eentje die in Janice z'n modeshow ofzo mag lopen.![]()
Rick uit BB6quote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Jan: Als een dolle ... (waar heb ik dat eerder gehoord?)
Tja, dan wordt het toch echt tijd voor een poll.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In omgekeerde volgorde:
2 (met familie erbij, dus dat telt niet echt)
nooit (wel een keer een boekenplank op de kop van m'n vriendin laten stuiteren, met de verzamelde werken van Stephen King erop...)
nul
gokje waard.
BB, Rik Rovers...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Jan: Als een dolle ... (waar heb ik dat eerder gehoord?)
bij mij merkt tie prima.... maar zet ff het beeld stop op stream 3 en start hem weer opnieuw (wil wel eens helpen)quote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef lorence1 het volgende:
doet stream 3 het bij jullie? ik zie wazig beeld en de audio doet het niet
Jaap nam de telefoon op met "IK" , van het vervolg snap ik er ook niks vanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
inderdaad:Ik snap niets van deze post
![]()
Hiermee geef je mannen dus legaal toestemming om vrouwen te slaanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is mij anders helemaal niet duidelijk. Voordeel van die dommigheid is dat ze niet bevat wat haar overkomt. Hier zitten wel allerlei fokkers panisch te doen over Brians gedrag jegens haar maar zij accepteert dat en lijdt daar niet onder, dus wat valt er dan te klagen?Hij pakt haar wel eens hardhandig aan ja, maar blauwe plekken/kneuzingen/psychische aandoeningen zijn bij Amanda nog niet geconstateerd dus volgens mij kan het met haar hersencapaciteit niet veel kwaad. Ik heb allerminst medelijden met dit meisje.
juist, op die stepquote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
Ric; dan moet ze heel wat noten op haar kerfstok hebben.
Ja nou inderdaad zeg, ik hoor 't mezelf zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hiermee geef je mannen dus legaal toestemming om vrouwen te slaan
neee, niet vrouwen slaan! maar amanda is dan ook geen vrouw, meer een wijf/biatch/snollie/golddigger/enz..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nee, alleen vrouwen die te dom zijn om te begrijpen dat 'slaan' ook 'mishandeling' is. Toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moppie, ze zijn vandaag allemaal achter geweest, niet para worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:47 schreef Desii het volgende:
Elke avond wordt er 1 van HJL naar achter geroepen, als ze aan de talkshow gaan werken.
Nu is Lieke weer naar het hokje geroepen.... Huub baalde er al een beetje van, hij zegt het lijkt wel op de kookwedstrijd, die ik met Amanda had; eerst een nachtelijk feestje en daarna onverwacht de wedstrijd.
Rik met z'n schurft. Even aan z'n anus krabben en vervolgens doodleuk brood gaan bakken.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
BB, Rik Rovers...![]()
Kwam Tijn laatst nog tegen samen met Monique trouwens.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Rik met z'n schurft. Even aan z'n anus krabben en vervolgens doodleuk brood gaan bakken.
Net Amanda's dusquote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef kit2u het volgende:
Cossers bijvoorbeeld kunnen wel lezen maar vaak niet begrijpen wat er staat .
ok thanxquote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef Desii het volgende:
[..]
bij mij merkt tie prima.... maar zet ff het beeld stop op stream 3 en start hem weer opnieuw (wil wel eens helpen)
Nope, niet alleen domme vrouwen laten zich slaan, het zijn de domme vrouwen die zich keer op keer laten slaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, alleen vrouwen die te dom zijn om te begrijpen dat 'slaan' ook 'mishandeling' is. Toch?
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
BB, Rik Rovers...![]()
Kwam Tijn laatst nog tegen samen met Monique trouwens.![]()
Skattie, dit was Huub zijn observatie, die hij uitsprak tegen Japio (niet de mijne) I'm not para sistuhquote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moppie, ze zijn vandaag allemaal achter geweest, niet para worden.![]()
Die zullen toch niet allemaal dom zijn?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, niet alleen domme vrouwen laten zich slaan, het zijn de domme vrouwen die zich keer op keer laten slaan.![]()
O gatverdamme wat een smerige mannetje was het toch.quote:
Totaal andere discussie gaat het nu heen, Amanda heeft 'n grote bek tegen iedereen behalve tegen haar vriend die haar wat hardhandig vastpakt (meer heb ik niet gezien), dat is toch niets om medelijden mee te hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen toch niet allemaal dom zijn?
Het kan ook angst voor het onbekende zijn wat ze tegen houdt, of dreigementen tov de kinderen.
Dit wordt een eindeloze discussie en hoort niet in de COS maar ik begrijp je wel hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen toch niet allemaal dom zijn?
Het kan ook angst voor het onbekende zijn wat ze tegen houdt, of dreigementen tov de kinderen.
Hou maar een in de gaten dan of er nog spijkers met koppen geslagen worden. Ik kan het niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Jan en Wicawdo spreken niet echt aardig over Naad. Go girls.![]()
Nee hoor, ik heb geen medelijden met amandaquote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Totaal andere discussie gaat het nu heen, Amanda heeft 'n grote bek tegen iedereen behalve tegen haar vriend die haar wat hardhandig vastpakt (meer heb ik niet gezien), dat is toch niets om medelijden mee te hebben![]()
Vandaar dat hij Fries zojuist kutpaard noemde.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef riri het volgende:
Japie kan steeds beter met Fries omgaan...hij is veel gevoeliger dan de meeste mensen daar denken in de villa
De snollen komen erbij en plots gaat het over grote piemels, schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou maar een in de gaten dan of er nog spijkers met koppen geslagen worden. Ik kan het niet.![]()
Wat een heerlijke rustige streams op 3 en 4quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef riri het volgende:
Japie kan steeds beter met Fries omgaan...hij is veel gevoeliger dan de meeste mensen daar denken in de villa
Ach...als je goed kijkt is Japie gek met dieren...tis maar wat je wil zienquote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat hij Fries zojuist kutpaard noemde.Hij is volgens mij bang van Fries en durft hem niet eens een appel te geven.
Je wordt oud.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke rustige streams op 3 en 4![]()
Janice en Ricardo hadden het daarvoor al over de monderwaardigheidscomplexopwekkende odol van Brian.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
De snollen komen erbij en plots gaat het over grote piemels, schiet mij maar lek.![]()
Ja hij is wel bang maar zijn conversatie met twee diertjes is 1000x prettiger om te horen dan het gekrijs van 4 wijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat hij Fries zojuist kutpaard noemde.Hij is volgens mij bang van Fries en durft hem niet eens een appel te geven.
Het zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik lig hier in een deuk om die 2! Echt, het is dat ze mannenstemmen hebben maar anders waren het echt 2 wijven!
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef riri het volgende:
[..]
Ach...als je goed kijkt is Japie gek met dieren...tis maar wat je wil zien
Een lijfje met tule!quote:
Heb je ze uit staan danquote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke rustige streams op 3 en 4![]()
Ik vond het schatiig hoe hij even met de paarden bezig wasquote:Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hij is wel bang maar zijn conversatie met twee diertjes is 1000x prettiger om te horen dan het gekrijs van 4 wijven.![]()
Wat een woord.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janice en Ricardo hadden het daarvoor al over de monderwaardigheidscomplexopwekkende odol van Brian.
Het item is Barbie hoor....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lijfje met tule!
Mindblowing!
![]()
Dat verandert de zaak en maakt het wel creatief en mindblowing!quote:
eindelijk onthult, wie de onwerper van de kleding van sugar lee hooper isquote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lijfje met tule!
Mindblowing!
![]()
De grootste lul van Nederland.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian is een kermis atractie volgens Amanda. Op de kermis er mee dan![]()
![]()
![]()
zij ook met dr tule jurkjequote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian is een kermis atractie volgens Amanda. Op de kermis er mee dan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef riri het volgende:
dennix is net zo'n sukkel in bed als buiten het bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |