Dit doet zij al vanaf dag één.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Nadia is alweer naar de WC (onder het eten).
Wat doet ze daar dan? Is toch niet normaal?
Het gaat over 2 mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, komt door Ricardo.... die was 2 homos tegen gekomen, die tegen hem hadden verteld dat ze Huub uit dgk kenden
Huub heeft het vorige week al helemaal verteld, waar Lieke ook bij was
tenminste als dit over een man gaat, want ik heb geen streams aan
Stijn zou foto's hebben van dit gebeuren. Volgens mij heeft Brian dit verhaal dat hok ingebracht.quote:
Vanzelfsprekend, had niet anders verwachtquote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
Er is weer geknipt. Nu in de beelden van de vechtpartij van vrijdag.
Het lijkt net alsof Huub zomaar Brian vast grijpt.
Er is tussen uit geknipt dat Brian Lieke vastpakte
Is Dennix vergeten zich af te schminken?quote:
Nou, volgens mij weet Nadia heel goed hoe je op die hoerensloepen moet lopen hoor, ze is het gewend...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef Varen het volgende:
Nadia vindt de schoenen super, maar moet er nog op leren lopen
Huub maakt er geen punt van, dat doet de rest.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef schatje het volgende:
Huub, maak er niet zo'n punt van met je advocaat blabla. Je geeft ze alleen maar munitie.
Huub met een andere man begrjip ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
ik heb iets gemist.
Wat staat er op die foto"s?
Een pijpende Huub ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
ik heb iets gemist.
Wat staat er op die foto"s?
ZEI HIJ DAT?!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda doen dus aan wurgsex.
Brian: De één gebruikt handboeien ik gebruik mijn handen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |