Er is een groot verschil tussen 2 uur treiteren en 10 seconden treiteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
en het getreiter van Nadia en Amanda??? zat dat er wel in?
ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie 3 paar hoerenschoenen
quote:
ja heb het ook gezien tijd voor een aktie ?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef STAP01 het volgende:
Zag ik nou dat Lieke Huub in zn gezicht sloeg net? Ging niet zachtzinnig
geen aktie maar dat doe je toch niet!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef markisboer het volgende:
[..]
ja heb het ook gezien tijd voor een aktie ?![]()
Voor spagetti ziet het er best lekker uit!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Guuskeee het volgende:
vertel! Wie heeft er een bak spagetti over slettie dr kop gegeooid?!
[ afbeelding ]
Alsof dat iets is om trots op te zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Prospera het volgende:
Jan tegen Man: als jij niet de Paris Hilton van Nederland weet ik het ook niet meer![]()
blijkbaar niet, want Huub is vrolijke verhalen aan het vertellen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef STAP01 het volgende:
Zag ik nou dat Lieke Huub in zn gezicht sloeg net? Ging niet zachtzinnig
Dat zijn schoenen om mee op je rug te gaan liggen. Loopoefeningen overbodig.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef Varen het volgende:
Nadia vindt de schoenen super, maar moet er nog op leren lopen
Het werd ontvangen als een heel groot complimentquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof dat iets is om trots op te zijn![]()
En hoe weet dat kutwijf dat nou weer? Flens?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef avonne het volgende:
Nadia probeert Huub in verlegenheid te brengen over sexfoto's van hem met ene Lesley op internet?
Huub begint alweer smakelijk een verhaal te vertellen.
Dennis probeert er telkens een draai aan te geven.
Uiteindelijk luisteren ze toch wel naar wat Huub te vertellen heeft.
Van Huub zelfquote:Op woensdag 14 november 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En hoe weet dat kutwijf dat nou weer? Flens?
nee, komt door Ricardo.... die was 2 homos tegen gekomen, die tegen hem hadden verteld dat ze Huub uit dgk kendenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En hoe weet dat kutwijf dat nou weer? Flens?
Dat meen je! Die jongen moet eens leren zn mond te houden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |