Nu nog zo'n grote opwindsleutel in haar rug en dan..........nooit meer aanzettenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
Is hij nou coupeur (en een middelmatig naaister) of een modeontwerper. Ik zie het originele niet aan dat jurkje af.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Nu nog zo'n grote opwindsleutel in haar rug en dan..........nooit meer aanzetten![]()
Precies, dus wat nou vakjury en de hele rambam. Iedereen kan dit.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Een letterlijke vertaling van Barbie, totaal NIET origineel!
Het is inderdaad een totaal niet vernieuwend ontwerp, leuk voor een dochter van 5 voor carnaval.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
Is hij nou coupeur (en een middelmatig naaister) of een modeontwerper. Ik zie het originele niet aan dat jurkje af.
Hij lijkt me zo iemand die denkt gebakken lucht te kunnen verkopen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is inderdaad een totaal niet vernieuwend ontwerp, leuk voor een dochter van 5 voor carnaval.
Tule heeft heel veel leeg volume.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die denkt gebakken lucht te kunnen verkopen.
Meiden als Nadia en Amanda gaan daar blind voor. Het is een ontwerper, zij kennen hem, dus het is allemachtig prachtig wat hij maakt.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die denkt gebakken lucht te kunnen verkopen.
Haquote:Op woensdag 14 november 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tule heeft heel veel leeg volume.![]()
Nee schat, het is meer dan vreselijk. Ik leg hierbij ook mijn pen neer en kom later wel weer snuffelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik hoop dat die poll om 20.00 uur is.......langer trek ik dit niet meer. Wat een vreselijke niksstreams. Ben ik nou de enige hier die hier kotsmisselijk van word?
+1quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik hoop dat die poll om 20.00 uur is.......langer trek ik dit niet meer. Wat een vreselijke niksstreams. Ben ik nou de enige hier die hier kotsmisselijk van word?
't is niet geleuven, maar mijn streams staan uit...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, het is meer dan vreselijk. Ik leg hierbij ook mijn pen neer en kom later wel weer snuffelen.![]()
Roep even als de PoPo begint.![]()
bij mij nog even op mute.... om jullie tegen achten nog even te waarschuwen voor de pollquote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef Desii het volgende:
[..]
't is niet geleuven, maar mijn streams staan uit...knap hé
![]()
thx dat mogen we natuurlijk niet missenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
off-t : de promo voor de uitzending van morgen liet beelden zien van tijdens de SL na het snollies-Liekke geklier.
Volgens mij niet, ik zie niet echt veel verschil tussen nu ne het begin van de kooi. Maar misschien moet ik dan foto's naast elkaar zienquote:Op woensdag 14 november 2007 19:48 schreef carpediem23 het volgende:
Valt Nadia wel eens af? Want door zo weinig te eten gaat je stofwisseling ook naar de klote.
huub zei gisteren dat het vanavond zou zijn maar het tijdstip is mij niet bekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef jassy het volgende:
Popupol anyone ?!
schande....quote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
Er is weer geknipt. Nu in de beelden van de vechtpartij van vrijdag.
Het lijkt net alsof Huub zomaar Brian vast grijpt.
Er is tussen uit geknipt dat Brian Lieke vastpakte
en het getreiter van Nadia en Amanda??? zat dat er wel in?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
Er is weer geknipt. Nu in de beelden van de vechtpartij van vrijdag.
Het lijkt net alsof Huub zomaar Brian vast grijpt.
Er is tussen uit geknipt dat Brian Lieke vastpakte
As usual.....quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef Jewscky het volgende:
Die silicone slet, wordt weer beloond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |