Happy Jen and Den.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef 2live het volgende:
Dennis heeft weer een slachtoffer gevonden dat naar hem wil luisteren.![]()
Komt er nu een poll waarop iedereen mag invullen met hoeveel mensen hij/zij sex heeft gehad?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Amanda vindt dat Lieke wel heel veel mannen heeft gehad.
17
Nou, Amanda. Op hoeveel zit jij als je 24 bent?
Door dit soort opmerkingen krijg ik steeds meer bevestiging dat Amanda jarenlang is mishandeld!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef Prospera het volgende:
Lieke: ik schrok wel dat jullie het hadden over wurgsex.
Aman: is dat raar dan?
Brian: het is gewoon stevige sex![]()
Amanda verdient dat ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen krijg ik steeds meer bevestiging dat Amanda jarenlang is mishandeld!
Poll:quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt er nu een poll waarop iedereen mag invullen met hoeveel mensen hij/zij sex heeft gehad?
Cool.![]()
![]()
Jaaa details willen we!!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt er nu een poll waarop iedereen mag invullen met hoeveel mensen hij/zij sex heeft gehad?
Cool.![]()
![]()
Doh. Hij is homo.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Janice ziet aan Huub dat hij bisexueel is.
Dennis, angstig: "En ik?"
Janice: "Jij niet".
Op stream jij ook met één.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool.![]()
![]()
Ik weet niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen krijg ik steeds meer bevestiging dat Amanda jarenlang is mishandeld!
Mop, ze heeft een historie van abusive guys, het kind weet niet beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Ik heb wel het idee dat Amanda gewoon doet of ondergaat wat een man lekker vindt op sexueel gebied.
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
wie herinnert zich deze amanda nog op de eerste dag in de kooi? ze kwam zo onschuldig binnen met dr pony en dr spijkerjasje...
[ afbeelding ]
na een metamorfose tot golddigger/hoer is dit het resultaat
[ afbeelding ]
Damn die 1e foto.. Die haren waren al waardeloos..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
wie herinnert zich deze amanda nog op de eerste dag in de kooi? ze kwam zo onschuldig binnen met dr pony en dr spijkerjasje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poll:
Met hoeveel vrouwen/mannen heeft dieenebart sex gehad. Your votes please.![]()
Sorry maar Amanda is nooit onschudig geweest na haar binnenkomst in dat hok, met of zonder pony.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
Ja, en als dan zo'n geflipte kerel d'r strot dicht knijpt denkt ze dat ze seks heeft. Triest wijf.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mop, ze heeft een historie van abusive guys, het kind weet niet beter.
Me to i'm shocked.....aan de andere kant, dat is Brian zijn manier van straffen.....onder de dekens zodat niemand het ziet.. Duidelijk een gefrustreerde zieke ventquote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Tis misschien ouderwets (DAN MAAR OUDERWETS!!!) maar ik vind het WALGELIJK dat verhaal over Brian en Amanda! Echt om te kotsen!
In omgekeerde volgorde:quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaa details willen we!!
Jij eerst, jouw kennen we allemaal![]()
Met hoeveel vrouwen?
Met hoeveel mannen?
Hoe vaak wurgsex?
Hoe vaak een trio?
En zich dan afvragen hoe ze aan die schorre stem komt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en als dan zo'n geflipte kerel d'r strot dicht knijpt denkt ze dat ze seks heeft. Triest wijf.
da klopt als een bus, maar ze zag er wel onschuldiger uit. zoals ze er nu uit ziet kan ze zo ergens achter de ramen gaan zitten.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry maar Amanda is nooit onschudig geweest na haar binnenkomst in dat hok, met of zonder pony.
Daar zeg je watquote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef 2live het volgende:
[..]
En zich dan afvragen hoe ze aan die schorre stem komt.![]()
Mss stuurt VOL wel een mailtje naar die wonderdokter waar ze naar toe moet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zeg je watMisschien moet ze dat eens tegen haar logopedist zeggen.
![]()
Een tang is kapot, daar hebben ze de bedrading van naar de kloten geholpen en is nu levensgevaarlijk..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Nomrc2 het volgende:
volgens mij is de tang relatie tussen mannie en nad voorbij
tssssssssssssssssss.....................quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Daarna dus nog een keer met die Michael erbij.
Geef die dan is even heel snel aan Amanda.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een tang is kapot, daar hebben ze de bedrading van naar de kloten geholpen en is nu levensgevaarlijk..
Op die 1ste foto ziet ze er zowaar uit als een 19-jarigequote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geef die dan is even heel snel aan Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |