Don't shoot the messenger.quote:
Er zijn wel meer mannen die dat lekker vindenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, begin over Dennis obsessie met vingers in z'n kont.
Dat weet ik. Het gaat mij enkel omdat Dennis zich ervoor schaamt.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die dat lekker vinden![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
*tring...
doe die poll nou maar, dan kunnen we naar believen de streams uitzetten
zover ik altijd begrepen had waren er 3 "contacten" met Eric.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Zegt Huub nu dat hij Eric gepijpt heeft maar dat het off stream was?![]()
Yep, opzouten met dat stomme gelul, procenten willen we zien.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
*tring...
doe die poll nou maar, dan kunnen we naar believen de streams uitzetten
OK thanx, ik ook niet dus het blijft een raadsel.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
zover ik altijd begrepen had waren er 3 "contacten" met Eric.
Alleen de laatste was te zien on streams.
Daarna dus nog een keer met die Michael erbij.
Ik heb niet gekeken, dus wie wat deed, dat weet ik niet
Die keer met Michael deed Huub niets, de keer met Eric leek het er het meest op dat Huub sliep en Eric een beetje aan het prutsen was met Huub.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
zover ik altijd begrepen had waren er 3 "contacten" met Eric.
Alleen de laatste was te zien on streams.
Daarna dus nog een keer met die Michael erbij.
Ik heb niet gekeken, dus wie wat deed, dat weet ik niet
Het lijkt allemaal veel op een gemaakt script ..... (wellicht gemaakt door Brian)quote:Op woensdag 14 november 2007 20:42 schreef avonne het volgende:
Dennis (enthousiast) "hebben jullie later er nog ruzie over gehad?"
Brian (autoritair) "heb je daarna je handen wel gewassen?"
JW last van het HOS virus betekent exit.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
JanWillem is ook geen blijvertje.
Hij vindt Huub aardig, dus dat kan niet, he?
Dat ze hem belachelijk maken zegt meer over hun dan over hem ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Ach, het mooiste is dat Huub er totaal niet mee zit en iedereen zich enorm druk maakt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:46 schreef Guuskeee het volgende:
Ze zoeken munitie....quote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ze hem belachelijk maken zegt meer over hun dan over hem ja.
nou, ik heb hem toch een aantal pogingen horen doen om iets onaardigs te zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is Janus ineens stil,zou die zijn gastenboek hebben gelezen?
Speedy is er niks bijquote:
Ik snap echt niet dat je zoiets als partner kan hebben. Een keertje lekkere seks mee hebben is niks mis maar daarna mag ze ook snel weer weg. Die meid is ook nergens anders goed voorquote:
17 mannen?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speedy is er niks bij![]()
Lieke gaat stoer doen. Ze heeft sex gehad met 17 mannen en 3 vrouwen.![]()
Lieke pulease, verlaag je toch niet tot het nivo van dat trash.![]()
Deborah Flens Pannekoek zal er wel op aangestuurd hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Desii het volgende:
Amanda complimenteerd Nadia, dat ze het gesprek op Lesley bracht
Amanda: hij voelde zich zo ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |