inderdaad:quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
"IK"(Jaap) krijgt ook al sturing per telefoon. "Des te mooier" zegt hij en Huub snelt weg.![]()
Dit is even iets meer info.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Janice maakt 3 jurken voor de dames, zoveel mogelijk naar hun smaak. Hij is nu dus met die van Amanda bezig. Uiteindelijk komt er zaterdag een fotoshoot. Zondag een soort jury ding en dan kiezen ze van de 3 dames er eentje die in Janice z'n modeshow ofzo mag lopen.![]()
Rick uit BB6quote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Jan: Als een dolle ... (waar heb ik dat eerder gehoord?)
Tja, dan wordt het toch echt tijd voor een poll.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In omgekeerde volgorde:
2 (met familie erbij, dus dat telt niet echt)
nooit (wel een keer een boekenplank op de kop van m'n vriendin laten stuiteren, met de verzamelde werken van Stephen King erop...)
nul
gokje waard.
BB, Rik Rovers...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Jan: Als een dolle ... (waar heb ik dat eerder gehoord?)
bij mij merkt tie prima.... maar zet ff het beeld stop op stream 3 en start hem weer opnieuw (wil wel eens helpen)quote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef lorence1 het volgende:
doet stream 3 het bij jullie? ik zie wazig beeld en de audio doet het niet
Jaap nam de telefoon op met "IK" , van het vervolg snap ik er ook niks vanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
inderdaad:Ik snap niets van deze post
![]()
Hiermee geef je mannen dus legaal toestemming om vrouwen te slaanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is mij anders helemaal niet duidelijk. Voordeel van die dommigheid is dat ze niet bevat wat haar overkomt. Hier zitten wel allerlei fokkers panisch te doen over Brians gedrag jegens haar maar zij accepteert dat en lijdt daar niet onder, dus wat valt er dan te klagen?Hij pakt haar wel eens hardhandig aan ja, maar blauwe plekken/kneuzingen/psychische aandoeningen zijn bij Amanda nog niet geconstateerd dus volgens mij kan het met haar hersencapaciteit niet veel kwaad. Ik heb allerminst medelijden met dit meisje.
juist, op die stepquote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
Ric; dan moet ze heel wat noten op haar kerfstok hebben.
Ja nou inderdaad zeg, ik hoor 't mezelf zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hiermee geef je mannen dus legaal toestemming om vrouwen te slaan
neee, niet vrouwen slaan! maar amanda is dan ook geen vrouw, meer een wijf/biatch/snollie/golddigger/enz..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nee, alleen vrouwen die te dom zijn om te begrijpen dat 'slaan' ook 'mishandeling' is. Toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moppie, ze zijn vandaag allemaal achter geweest, niet para worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:47 schreef Desii het volgende:
Elke avond wordt er 1 van HJL naar achter geroepen, als ze aan de talkshow gaan werken.
Nu is Lieke weer naar het hokje geroepen.... Huub baalde er al een beetje van, hij zegt het lijkt wel op de kookwedstrijd, die ik met Amanda had; eerst een nachtelijk feestje en daarna onverwacht de wedstrijd.
Rik met z'n schurft. Even aan z'n anus krabben en vervolgens doodleuk brood gaan bakken.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
BB, Rik Rovers...![]()
Kwam Tijn laatst nog tegen samen met Monique trouwens.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Rik met z'n schurft. Even aan z'n anus krabben en vervolgens doodleuk brood gaan bakken.
Net Amanda's dusquote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef kit2u het volgende:
Cossers bijvoorbeeld kunnen wel lezen maar vaak niet begrijpen wat er staat .
ok thanxquote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef Desii het volgende:
[..]
bij mij merkt tie prima.... maar zet ff het beeld stop op stream 3 en start hem weer opnieuw (wil wel eens helpen)
Nope, niet alleen domme vrouwen laten zich slaan, het zijn de domme vrouwen die zich keer op keer laten slaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, alleen vrouwen die te dom zijn om te begrijpen dat 'slaan' ook 'mishandeling' is. Toch?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |