quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
BB, Rik Rovers...![]()
Kwam Tijn laatst nog tegen samen met Monique trouwens.![]()
Skattie, dit was Huub zijn observatie, die hij uitsprak tegen Japio (niet de mijne) I'm not para sistuhquote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moppie, ze zijn vandaag allemaal achter geweest, niet para worden.![]()
Die zullen toch niet allemaal dom zijn?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, niet alleen domme vrouwen laten zich slaan, het zijn de domme vrouwen die zich keer op keer laten slaan.![]()
O gatverdamme wat een smerige mannetje was het toch.quote:
Totaal andere discussie gaat het nu heen, Amanda heeft 'n grote bek tegen iedereen behalve tegen haar vriend die haar wat hardhandig vastpakt (meer heb ik niet gezien), dat is toch niets om medelijden mee te hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen toch niet allemaal dom zijn?
Het kan ook angst voor het onbekende zijn wat ze tegen houdt, of dreigementen tov de kinderen.
Dit wordt een eindeloze discussie en hoort niet in de COS maar ik begrijp je wel hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen toch niet allemaal dom zijn?
Het kan ook angst voor het onbekende zijn wat ze tegen houdt, of dreigementen tov de kinderen.
Hou maar een in de gaten dan of er nog spijkers met koppen geslagen worden. Ik kan het niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Jan en Wicawdo spreken niet echt aardig over Naad. Go girls.![]()
Nee hoor, ik heb geen medelijden met amandaquote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Totaal andere discussie gaat het nu heen, Amanda heeft 'n grote bek tegen iedereen behalve tegen haar vriend die haar wat hardhandig vastpakt (meer heb ik niet gezien), dat is toch niets om medelijden mee te hebben![]()
Vandaar dat hij Fries zojuist kutpaard noemde.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef riri het volgende:
Japie kan steeds beter met Fries omgaan...hij is veel gevoeliger dan de meeste mensen daar denken in de villa
De snollen komen erbij en plots gaat het over grote piemels, schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou maar een in de gaten dan of er nog spijkers met koppen geslagen worden. Ik kan het niet.![]()
Wat een heerlijke rustige streams op 3 en 4quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef riri het volgende:
Japie kan steeds beter met Fries omgaan...hij is veel gevoeliger dan de meeste mensen daar denken in de villa
Ach...als je goed kijkt is Japie gek met dieren...tis maar wat je wil zienquote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat hij Fries zojuist kutpaard noemde.Hij is volgens mij bang van Fries en durft hem niet eens een appel te geven.
Je wordt oud.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke rustige streams op 3 en 4![]()
Janice en Ricardo hadden het daarvoor al over de monderwaardigheidscomplexopwekkende odol van Brian.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
De snollen komen erbij en plots gaat het over grote piemels, schiet mij maar lek.![]()
Ja hij is wel bang maar zijn conversatie met twee diertjes is 1000x prettiger om te horen dan het gekrijs van 4 wijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat hij Fries zojuist kutpaard noemde.Hij is volgens mij bang van Fries en durft hem niet eens een appel te geven.
Het zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik lig hier in een deuk om die 2! Echt, het is dat ze mannenstemmen hebben maar anders waren het echt 2 wijven!
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef riri het volgende:
[..]
Ach...als je goed kijkt is Japie gek met dieren...tis maar wat je wil zien
Een lijfje met tule!quote:
Heb je ze uit staan danquote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een heerlijke rustige streams op 3 en 4![]()
Ik vond het schatiig hoe hij even met de paarden bezig wasquote:Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hij is wel bang maar zijn conversatie met twee diertjes is 1000x prettiger om te horen dan het gekrijs van 4 wijven.![]()
Wat een woord.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janice en Ricardo hadden het daarvoor al over de monderwaardigheidscomplexopwekkende odol van Brian.
Het item is Barbie hoor....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lijfje met tule!
Mindblowing!
![]()
Dat verandert de zaak en maakt het wel creatief en mindblowing!quote:
eindelijk onthult, wie de onwerper van de kleding van sugar lee hooper isquote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lijfje met tule!
Mindblowing!
![]()
De grootste lul van Nederland.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian is een kermis atractie volgens Amanda. Op de kermis er mee dan![]()
![]()
![]()
zij ook met dr tule jurkjequote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian is een kermis atractie volgens Amanda. Op de kermis er mee dan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef riri het volgende:
dennix is net zo'n sukkel in bed als buiten het bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |