Eerder als een 6-jarige die zelf haar pony heeft geknipt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op die 1ste foto ziet ze er zowaar uit als een 19-jarige![]()
Met haren die eruit zien alsof er ratten aan gevreten hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op die 1ste foto ziet ze er zowaar uit als een 19-jarige![]()
wat viel er nog te verwoesten dan? schijt aan amanda, ze was al niks!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef kit2u het volgende:
Natuurlijk is Amanda trash maar we mogen best stil staan bij hoe dat ooit zover is gekomen.
Komt uit Amsterdam Noord en zat daar op verschillende pony clubs die stuk voor stuk gepakt zijn op ontucht met minderjarige.
Heeft een moeder die haar heeft verwaarloost en danste al op zeer jonge leeftijd in Teasers.
Een tent waar elke liefdevolle ouder zijn/haar dochter verre van zou moeten houden.
Heeft daarbij de handicap dat ze het IQ van Bonnie St' Clair heeft.
Liefdevolle sex heeft ze nooit gekend en als ze aandacht krijgt door een hand op d'r keel is dat voor haar beter dan verwaarlozing.
Duidelijk is wel dat ze zeer ongelukkig is en dat haar stemprobleem een psychische oorzaak heeft ipv een fysieke.
Haar reding zou zijn om per onmiddelijk uit de Kooi gehaald te oeten worden , verbod met omgang Brian en dagelijkse therapie te moeten ondergaan . Maar helaas leven we niet in een perfecte wereld en zijn wij allemaal getuigen hoe een leven verwoest wordt.
John bedankt.
Ze gaan eerst het tafeltje van Tilly pimpen vlgs mij.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer....kom op met die PoPo![]()
De 3 relnichten van de ronde tafel.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Een overkill aan relnichten op stream 1 e 2.![]()
Jantje zou voor alle drie de dames een jurk maken zover ik het heb begrepen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals, waarom krijgt Amanda die jurk?
Dat is mij anders helemaal niet duidelijk. Voordeel van die dommigheid is dat ze niet bevat wat haar overkomt. Hier zitten wel allerlei fokkers panisch te doen over Brians gedrag jegens haar maar zij accepteert dat en lijdt daar niet onder, dus wat valt er dan te klagen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef kit2u het volgende:
Natuurlijk is Amanda trash maar we mogen best stil staan bij hoe dat ooit zover is gekomen.
Komt uit Amsterdam Noord en zat daar op verschillende pony clubs die stuk voor stuk gepakt zijn op ontucht met minderjarige.
Heeft een moeder die haar heeft verwaarloost en danste al op zeer jonge leeftijd in Teasers.
Een tent waar elke liefdevolle ouder zijn/haar dochter verre van zou moeten houden.
Heeft daarbij de handicap dat ze het IQ van Bonnie St' Clair heeft.
Liefdevolle sex heeft ze nooit gekend en als ze aandacht krijgt door een hand op d'r keel is dat voor haar beter dan verwaarlozing.
Duidelijk is wel dat ze zeer ongelukkig is en dat haar stemprobleem een psychische oorzaak heeft ipv een fysieke.
Haar reding zou zijn om per onmiddelijk uit de Kooi gehaald te oeten worden , verbod met omgang Brian en dagelijkse therapie te moeten ondergaan . Maar helaas leven we niet in een perfecte wereld en zijn wij allemaal getuigen hoe een leven verwoest wordt.
John bedankt.
Zou het? Ik denk dat de PoPo uitgesteld wordt tot morgen, met wat voor reden dan ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze gaan eerst het tafeltje van Tilly pimpen vlgs mij.
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jantje zou voor alle drie de dames een jurk maken zover ik het heb begrepen.
Janice maakt 3 jurken voor de dames, zoveel mogelijk naar hun smaak. Hij is nu dus met die van Amanda bezig. Uiteindelijk komt er zaterdag een fotoshoot. Zondag een soort jury ding en dan kiezen ze van de 3 dames er eentje die in Janice z'n modeshow ofzo mag lopen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals, waarom krijgt Amanda die jurk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |