Zou kunnen, geen ideequote:Op woensdag 14 november 2007 18:30 schreef tonks het volgende:
the twilight sad ofzo in het voorprogramma toch?
Ik begin GO na een paar keer luisteren wel steeds beter te vinden. Itt tot TFCC daarbij had ik meteen zoiets vanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef MadGuy het volgende:
Als je de nieuwe versie van het Gulag Orkestar koopt zit de Lon Gisland EP daar ook bij.
Ik heb inderdaad ook meer met TFCC, maar ik vind GO eigenlijk ook erg fijn.
Wat heb jij gerookt/geslikt/gespotenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef IdlersDream het volgende:
A Sunday Smile!!!
Ben er morgen ook bai, boh boh boh! hoop dat die balkanboys een bietje kunne speule!! booohh!!!
Boooh bòh bòh!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt/geslikt/gespoten
Die mok is een actie in meerdere winkels. Ik kreeg er zelfs 2 van PP bij Velvet Dordt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:54 schreef MadGuy het volgende:
Oh trouwens, zonder te willen spammen: bij Plato in Rotterdam (en vast ook bij andere zaken die hem verkopen) is The Flying Club Cup 11,99 en krijg je er een gratis mok bij. Ook de nieuwe versie van Gulag Orkestar is 11,99 en daar zit dus die bonusdisc bij, Lon Gisland EP. Op www.cd-wow.nl kun je beide albums ook voor die prijs vinden en ze worden gratis thuisbezorgd.
Voor wie geïnteresseerd is.
Stonden jullie op het balkon? Zag wel een jochie van een jaar of 12, vond het wel coolquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef fretclick het volgende:
het was héél tof, maar inderdaad een beetje kort. mijn broertje (12) vond het ook helemaal te gek.
heeft iemand nog wat foto's gemaakt?
Bij mij lag hij ook op het stapeltje van dingen die ik nog moest luisteren, maar na alle reactie's hier toch maar even opgezet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:24 schreef NumberNine het volgende:
Hmmm, ik wilde dit eigenlijk op de lange baan schuiven, maar dit zijn wel veel enthousiaste reacties. Toch maar eens even wat beluisteren in het weekend.
Sjah hij gaf al aan dat hij ziek was en daarom was het concert wat korter. In ieder geval prettig dat ze nog de moeite hebben genomen om te spelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:28 schreef IdlersDream het volgende:
Het was wel aardig, wel wat ik ervan had verwacht. Niet helemaal fantastisch, of ik kwam er zelf gewoon niet in. Daarnaast vond ik het wat aan de korte kant. Maar hey, that's poker!
Oeh morgen maar even luisteren. Ik ben wel benieuwd hoe het live klinkt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:05 schreef tonks het volgende:
hier kun je het allemaal nog eens terug luisteren(van afgelopen donderdag dus)
De striptekenaar dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:30 schreef tonks het volgende:
Wie is flo?
Jaquote:Op zondag 9 december 2007 16:41 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ook maar The Flying Club Cup gekocht. Hij was maar 9,99 en hij is zó mooi en fijn als herfstbijnawinterplaat...
Als het aankomt op goede muziek ben ik de eerste om er een topic over te openenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef nein het volgende:
oh hier was dus ook al een topic![]()
Leuk die stripjes
Jaaa! Alaska in Winter.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:40 schreef Moody het volgende:
Tip: [indie] Alaska in Winter (Beirut "kloon")
De tweede is nog beterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:
Ik heb die 1e cd, leuk hoor...
Crap.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:47 schreef MaJo het volgende:
Het was fe-no-me-naal. Een 1 uur durende kippevel trip, ongelooflijk... Ik kan eigenlijk niet in woorden vatten hoe gaaf het wasEn dat terwijl de zanger ziek was, dat was ook goed te horen maar ik heb er geen last van gehad. Nog steeds een superoptreden
Awquote:Op woensdag 19 december 2007 01:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Crap.
Ik was op vakantie en stond al bijna op het punt om m'n vakantie te verschuiven toen ik hoorde dat ik dan Beirut zou missen..
Ja, keizielig voor mij!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw
Om het goed te maken: Ze komen in ieder geval op Pinkpop
Cool, is dat definitief?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
Echt?!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw
Zag ergens een lijstje met bands, van een zeer betrouwbare bronquote:
Metallica, Patrick Wolf en de rest kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef JeroenV het volgende:
Was de rest van de lijst ook een beetje veelbelovend?
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef MaJo het volgende:
Dus allen: Beirut komt NIET zeker naar Pinkpop, sorryZou me overigens niet verbazen als ze toch op PinkPop komen
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef MaJo het volgende:
Dus allen: Beirut komt NIET zeker naar Pinkpop, sorryZou me overigens niet verbazen als ze toch op PinkPop komen
Opkomend? Ze hebben Paradiso al uitverkocht en de eerste plaat stond ook in baggerkrantjes als de Metroquote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me trouwens best reeel dat ze toch komen. Beetje opkomende band, net een super cd gereleased.
Niet eens zó gek gedacht. Patrick Wolf en Owen Pallett (Final Fantasy) treden wel eens samen op. Owen zingt weer op Cliquot van Beirut... Ze zullen elkaar vast wel kennen en anders bewonderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:04 schreef tokyo het volgende:
ik zou gelukkig sterven wanneer zach en patrick wolf zouden uphooken en mooie muziek zouden maken samen. echt waar.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:23 schreef MaJo het volgende:
Beirut heeft de hele Europese zomertour afgelast, dus ook niet op Werchter waar ze al voor bevestigd warenBron
Maar ook niet slechter. Ik vind dat hij zijn kwaliteit enorm goed behouden heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef emokid het volgende:
Terwijl ik hem niet beter vind dan Gulag Orkestar..
En nu maar snel meer downloadenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ken 1 liedje
sinds gisteren
elephant gun.
http://www.blogotheque.net/Beirut,3455 hier twee mooie filmpjes danquote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik kan niet downloaden
dus dan maar youtuben
Hier een interview over zijn nieuwe EP's en wat andere dingenquote:Come February 17 in the U.S. and February 16 in Europe, Condon's own Pompeii Records (with an assist from Ba Da Bing!) will issue a pair of EPs from the Zachster, packaged together but spread out over separate CDs for maximum EP-ability. The first, March of the Zapotec, collects six new tracks partially recorded in Mexico recently by Beirut, while the second, Holland, is credited to Realpeople and features five solo jams from Zach's early home-recording days. UPDATE: Though Realpeople was the name of Condon's early project, these are new recordings.
Oeh ik ben erbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Dinsdag 5 mei, bevrijdingsdag, staat Beirut voor 19 euro (excl. lidmaatschap) in Paradiso.
Kaartverkoop begint volgende week zaterdag (17-01-2008).
Ow maar fuck, dan is de OV-kaart natuurlijk niet geldigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, lekker te combineren met een Bevrijdingsfestival
Daar hebben ze agenda's voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wel even zorgen dat dit topic hoog in myat blijft staan, anders ben ik het volgende week weer vergeten
Ik zou 10 dagen eerder gaan als ik jou wasquote:Op zondag 11 januari 2009 09:57 schreef Moody het volgende:
Ik ben er ook bij 15 mei
Ben al sinds het eerste werk van plan een keer te gaan, maar t kwam er steeds niet van.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wel even zorgen dat dit topic hoog in myat blijft staan, anders ben ik het volgende week weer vergeten
I knowquote:
Ah! Binnenhalen maar!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef fretclick het volgende:
het is uitverkocht én de cd is gelekt
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
En nu ben ik alsnog vergeten een kaartje te halen![]()
Dus als iemand eentje overheeft?
EPquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:30 schreef neen het volgende:
CD Gelekt? Is er al een officiele releasedate?
Beirut
Het zijn dan ook twee losse ep's, en ook nog eens onder twee namen (Beirut en Realpeople).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Ringo het volgende:
Wow, die switch van ouderwetse blazers naar bliepbliep-pwoioing-synthesizers ergens halverwege het album is wel heel radicaal.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben zo'n purist dat ik zelfs mijn gedownloade mp3's netjes opnieuw hebt getagged als Realpeople.![]()
Als je het er voor over hebt en dit soort dubieuze bureautjes wil steunen:quote:
Is het betrouwbaar?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je het er voor over hebt en dit soort dubieuze bureautjes wil steunen:
http://www.ticketunlimite(...)and/Beirut/10451.htm
Over tweeënhalve week pasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Toad het volgende:
Thnx MadGuy. Moest even een nieuw account aanmaken. Zowel wachtwoord, loginnaam als mailadres vergeten.
@Liefste: Arghh, geld vind ik zo'n kutreden als je graag wil. Krijg je niet binnenkort je loon ofzo? Een medemimmer mag wmb ook later betalen.
Dat was echt te erg, inderdaad. Peukie d'rbij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Toad het volgende:
- Man die zo overdreven in contact probeerde te komen met Zachary.
Ik had er graag een viooltje of cello bij gezien zodat hij ook epische nummers als The Mausoleum kon doen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef ShadyLane het volgende:
Wat emokid beschrijft heb ik wel met zijn albums, maar niet live (of althans niet deze -voor mij de eerste- keer). Ik vond de blazers live echt geweldig overkomen, kon er geen genoeg van krijgen ook al merkte ik rationeel wel op dat het veel van hetzelfde was. Concert voelde voor mij dan ook aan als kort.
Dat vind ik zo ongeveer het tofste nummer ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vond zijn individuele uitvoering van The Penalty geweldig.
Ja, echt nogmaals duizend keer bedankt voor het kaartje! Ik vond het echt top.quote:
Ik vind The Flying Club Cup nog steeds een klassieker van de noughties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:13 schreef Ringo het volgende:
Kick!!
Wat vinden we nu nog van Beirut, aka Zach Condon? Zijn muziek is razendsnel gehypet, die muziek was anders dan ooit gehoord; zijn eerste twee albums heb ik in korte tijd helemaal kapot gedraaid, zo erg dat ik hem daarna eigenlijk een tijdlang een beetje vergeten ben.
Maar eigenlijk vind ik hem nog steeds goed. Na lange tijd draai ik weer es wat van hem en het is nog steeds even spannend. Mooie aparte zang, prachtige instrumenten, het klinkt traditioneel maar toch ook nieuw. Nee, er is nog niet zoveel veranderd.
Het laatste album ken ik trouwens niet.
Ik vind het nog steeds fantastisch. Luister het nog regelmatig. The Flying Club Cup is mijn favoriet. Ook al vergeet ik altijd weer hoe dat album ook alweer heet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:13 schreef Ringo het volgende:
Kick!!
Wat vinden we nu nog van Beirut, aka Zach Condon? Zijn muziek is razendsnel gehypet, die muziek was anders dan ooit gehoord; zijn eerste twee albums heb ik in korte tijd helemaal kapot gedraaid, zo erg dat ik hem daarna eigenlijk een tijdlang een beetje vergeten ben.
Maar eigenlijk vind ik hem nog steeds goed. Na lange tijd draai ik weer es wat van hem en het is nog steeds even spannend. Mooie aparte zang, prachtige instrumenten, het klinkt traditioneel maar toch ook nieuw. Nee, er is nog niet zoveel veranderd.
Het laatste album ken ik trouwens niet.
Goede kick!quote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef TJLinden het volgende:
Even een grote kick!
Beirut komt naar Nederland! En wel op 8 september in Paradiso om z'n nieuwe album te promoten.
Kaartverkoop begint 9 april en tickets kosten 22,50.
http://www.podiuminfo.nl/news/13371/Beirut_naar_Paradiso/
Dat is dubbel goed nieuwsquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef TJLinden het volgende:
Even een grote kick!
Beirut komt naar Nederland! En wel op 8 september in Paradiso om z'n nieuwe album te promoten.
Kaartverkoop begint 9 april en tickets kosten 22,50.
http://www.podiuminfo.nl/news/13371/Beirut_naar_Paradiso/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |