Ow maar fuck, dan is de OV-kaart natuurlijk niet geldigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, lekker te combineren met een Bevrijdingsfestival
Daar hebben ze agenda's voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wel even zorgen dat dit topic hoog in myat blijft staan, anders ben ik het volgende week weer vergeten
Ik zou 10 dagen eerder gaan als ik jou wasquote:Op zondag 11 januari 2009 09:57 schreef Moody het volgende:
Ik ben er ook bij 15 mei
Ben al sinds het eerste werk van plan een keer te gaan, maar t kwam er steeds niet van.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wel even zorgen dat dit topic hoog in myat blijft staan, anders ben ik het volgende week weer vergeten
I knowquote:
Ah! Binnenhalen maar!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef fretclick het volgende:
het is uitverkocht én de cd is gelekt
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
En nu ben ik alsnog vergeten een kaartje te halen![]()
Dus als iemand eentje overheeft?
EPquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:30 schreef neen het volgende:
CD Gelekt? Is er al een officiele releasedate?
Beirut
Het zijn dan ook twee losse ep's, en ook nog eens onder twee namen (Beirut en Realpeople).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Ringo het volgende:
Wow, die switch van ouderwetse blazers naar bliepbliep-pwoioing-synthesizers ergens halverwege het album is wel heel radicaal.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben zo'n purist dat ik zelfs mijn gedownloade mp3's netjes opnieuw hebt getagged als Realpeople.![]()
Als je het er voor over hebt en dit soort dubieuze bureautjes wil steunen:quote:
Is het betrouwbaar?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je het er voor over hebt en dit soort dubieuze bureautjes wil steunen:
http://www.ticketunlimite(...)and/Beirut/10451.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |