En nu maar snel meer downloadenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ken 1 liedje
sinds gisteren
elephant gun.
http://www.blogotheque.net/Beirut,3455 hier twee mooie filmpjes danquote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik kan niet downloaden
dus dan maar youtuben
Hier een interview over zijn nieuwe EP's en wat andere dingenquote:Come February 17 in the U.S. and February 16 in Europe, Condon's own Pompeii Records (with an assist from Ba Da Bing!) will issue a pair of EPs from the Zachster, packaged together but spread out over separate CDs for maximum EP-ability. The first, March of the Zapotec, collects six new tracks partially recorded in Mexico recently by Beirut, while the second, Holland, is credited to Realpeople and features five solo jams from Zach's early home-recording days. UPDATE: Though Realpeople was the name of Condon's early project, these are new recordings.
Oeh ik ben erbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Dinsdag 5 mei, bevrijdingsdag, staat Beirut voor 19 euro (excl. lidmaatschap) in Paradiso.
Kaartverkoop begint volgende week zaterdag (17-01-2008).
Ow maar fuck, dan is de OV-kaart natuurlijk niet geldigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, lekker te combineren met een Bevrijdingsfestival
Daar hebben ze agenda's voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wel even zorgen dat dit topic hoog in myat blijft staan, anders ben ik het volgende week weer vergeten
Ik zou 10 dagen eerder gaan als ik jou wasquote:Op zondag 11 januari 2009 09:57 schreef Moody het volgende:
Ik ben er ook bij 15 mei
Ben al sinds het eerste werk van plan een keer te gaan, maar t kwam er steeds niet van.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wel even zorgen dat dit topic hoog in myat blijft staan, anders ben ik het volgende week weer vergeten
I knowquote:
Ah! Binnenhalen maar!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef fretclick het volgende:
het is uitverkocht én de cd is gelekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |