Zou kunnen, geen ideequote:Op woensdag 14 november 2007 18:30 schreef tonks het volgende:
the twilight sad ofzo in het voorprogramma toch?
Ik begin GO na een paar keer luisteren wel steeds beter te vinden. Itt tot TFCC daarbij had ik meteen zoiets vanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef MadGuy het volgende:
Als je de nieuwe versie van het Gulag Orkestar koopt zit de Lon Gisland EP daar ook bij.
Ik heb inderdaad ook meer met TFCC, maar ik vind GO eigenlijk ook erg fijn.
Wat heb jij gerookt/geslikt/gespotenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef IdlersDream het volgende:
A Sunday Smile!!!
Ben er morgen ook bai, boh boh boh! hoop dat die balkanboys een bietje kunne speule!! booohh!!!
Boooh bòh bòh!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt/geslikt/gespoten
Die mok is een actie in meerdere winkels. Ik kreeg er zelfs 2 van PP bij Velvet Dordt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:54 schreef MadGuy het volgende:
Oh trouwens, zonder te willen spammen: bij Plato in Rotterdam (en vast ook bij andere zaken die hem verkopen) is The Flying Club Cup 11,99 en krijg je er een gratis mok bij. Ook de nieuwe versie van Gulag Orkestar is 11,99 en daar zit dus die bonusdisc bij, Lon Gisland EP. Op www.cd-wow.nl kun je beide albums ook voor die prijs vinden en ze worden gratis thuisbezorgd.
Voor wie geïnteresseerd is.
Stonden jullie op het balkon? Zag wel een jochie van een jaar of 12, vond het wel coolquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef fretclick het volgende:
het was héél tof, maar inderdaad een beetje kort. mijn broertje (12) vond het ook helemaal te gek.
heeft iemand nog wat foto's gemaakt?
Bij mij lag hij ook op het stapeltje van dingen die ik nog moest luisteren, maar na alle reactie's hier toch maar even opgezet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:24 schreef NumberNine het volgende:
Hmmm, ik wilde dit eigenlijk op de lange baan schuiven, maar dit zijn wel veel enthousiaste reacties. Toch maar eens even wat beluisteren in het weekend.
Sjah hij gaf al aan dat hij ziek was en daarom was het concert wat korter. In ieder geval prettig dat ze nog de moeite hebben genomen om te spelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:28 schreef IdlersDream het volgende:
Het was wel aardig, wel wat ik ervan had verwacht. Niet helemaal fantastisch, of ik kwam er zelf gewoon niet in. Daarnaast vond ik het wat aan de korte kant. Maar hey, that's poker!
Oeh morgen maar even luisteren. Ik ben wel benieuwd hoe het live klinkt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:05 schreef tonks het volgende:
hier kun je het allemaal nog eens terug luisteren(van afgelopen donderdag dus)
De striptekenaar dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:30 schreef tonks het volgende:
Wie is flo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |