Ik hoop dat je gelijk hebt. Want voordat ik het Cod4 kocht, had ik em al via "andere wegen" even gespeeld. En toen ook geprobeerd die stats te bewaren. Maar toen ik em kocht, en mijn profile terug plaatste vond hij dat niet goed. Maar misschien ligt dat aan dat het een andere cd key is. Ik hoop het want mijn pc heeft een opruim beurt nodig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef maniack28 het volgende:
De stats staan in een encrypted file genaamd mpstats in je profiel!
mja ik ben 1 keer een "zweefende bodie" tegen gekomen.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:31 schreef Devilnl het volgende:
Uitgespeelt vannacht en heb me er heerlijk mee vermaakt (Y)
eigenlijk geen minpuntjes kunnen ontdekken
najah op de vliegende/hangende bodies/banden/onderdelen na dan.. da's wel jammers
Echt.. het 1e level(boot).. het sniper level. en dat met die IR/Heat vision dinges.. die troepen uitschakelen.
Super mooi!
die patrol @ Tjernobyl..
Ménn in het echt had ik me broek vol.. (1e keer mislukte ook.. word je wel afgeslacht zeg maar
oh...... @ missile control dinges was het helemaal erg (hier iig)quote:Op woensdag 14 november 2007 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ben 1 keer een "zweefende bodie" tegen gekomen.
Was wel lachen om te zien, toen ik was gekild en er weer langsliep lag hij op de grond
bij mij was het ook in de missile control.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:44 schreef Devilnl het volgende:
[..]
oh...... @ missile control dinges was het helemaal erg (hier iig)
En ergens buiten.. (volgens mij de 2e keer als je @ "The Barn" bent. om zo'n javelin tepakken..
keek ik ff omhoog om mijn mooie raket te volgen..
krijg nou wat.. op 50m hoogte hing een band..
www.netcoders.be Codsectie en sticky staat precies hoe je een willekeurige mpstats kan pleuren in je profilequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:09 schreef SR-71 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Want voordat ik het Cod4 kocht, had ik em al via "andere wegen" even gespeeld. En toen ook geprobeerd die stats te bewaren. Maar toen ik em kocht, en mijn profile terug plaatste vond hij dat niet goed. Maar misschien ligt dat aan dat het een andere cd key is. Ik hoop het want mijn pc heeft een opruim beurt nodig.
Ik zie dat het toch nog niet helemaal klopt hier
Echt een geweldige missie die.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef Fillipe het volgende:
Wat een vette game, net de Tjernobyl (sniper) missie voltooid, op hoeveel % zit ik dan zo ongeveer?
maakt het nog uit of de versie Asia is? en of de regioprotection werkt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben istie hier te koop voor ¤ 27,- inclusief verzendkosten
quote:The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 23/11/2007
heb CoD4, ETQW, Crysis en UT2007 besteldquote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef FJD het volgende:
IncoLaat me weten wanneer je ook speelt dan kom ik je weer eens voor je knar schieten
Ja... wat een lijers man...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:32 schreef Prosac het volgende:
kan je een reeds betaalde order bij CD-WOW ook nog annuleren?
[..]
en je bedoelt: heb genade met mij, oh geweldige spelertquote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef FJD het volgende:
IncoLaat me weten wanneer je ook speelt dan kom ik je weer eens voor je knar schieten
Kan altijd. Zij wijzigen de overeenkomst tussen jullie twee waardoor jij die op kunt zeggen. De leveringsdatum is in dit geval zeker een relevante reden.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:32 schreef Prosac het volgende:
kan je een reeds betaalde order bij CD-WOW ook nog annuleren?
Ja dan moet je via de asynchrone crack een lijntje leggen, snuiven en pwnen. Dan gaat het.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:57 schreef KUSO het volgende:
Kan je met de download, MP'en?
Agreed, CoDquote:Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Dalamar het volgende:
Ik snap de adrenaline rush van deze game wel, maar eerlijk gezegd (al ben ik een van de weinigen) snap ik echt de hele CoD4 hype niet.
Ja het is ongetwijfeld vette actie, etc, maar de bizar hoge cijfers die gegeven worden zijn echt zwaar overrated.
Ben ik hier nou echt alleen in of zijn er toch meer mensen die door de graphics en het "knallen knallen" heen kijken ?
Hoe dan ook, voor de mensen die er van genieten: veel plezier ermee.
Vanavond nog een score van 15-1 als sniper op Pipeline. Af en toe heb ik geen zin om rond te rennen en dan ga ik in de struiken liggen snipen en af en toe verplaatsen.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:
Juggernaut is een 'perk' waardoor je meer health hebt, net zoals die granaat truuk ook een perk is. Je hebt ook last stand dat je nog met je laatste krachten je pistool kan trekken.
Heb nu al aardig wat uurtjes online erop zitten en het is echt gaaf, jammer alleen dat de snipers zo goed als nutteloos zijn. (of ik kan er totaal niet mee overweg) Shotguns ook trouwens.
Zoek kleinere servers op.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:32 schreef luckass het volgende:
Agreed, CoD& CoD2 hadden een ontzettend goede war-gameplay. Hoe zit dit met CoD4: lag door zware graphics, rare perks die alles onvoorspelbaar (niet mijn ding) maken etc.
De enige hype tot zover die ik niet begreep was die van Halo 3. Daarvoor moet je imo. echt nog in een soort van 2e jeugd zitten (of jonger dan 16) om dat leuk te vinden.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Dalamar het volgende:
Ik snap de adrenaline rush van deze game wel, maar eerlijk gezegd (al ben ik een van de weinigen) snap ik echt de hele CoD4 hype niet.
Ja het is ongetwijfeld vette actie, etc, maar de bizar hoge cijfers die gegeven worden zijn echt zwaar overrated.
Ben ik hier nou echt alleen in of zijn er toch meer mensen die door de graphics en het "knallen knallen" heen kijken ?
Hoe dan ook, voor de mensen die er van genieten: veel plezier ermee.
Geloof het of niet, maar dit kan echt. Die Russen lopen echt niet over dat veld heen zoekende naar verstopte mensen in het gras. Als je er niet op let, dan zie je het ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik vond 'm te kort. En hier en daar wat ongeloofwaardig. Ben me er van bewust dat het een game is, maar door het gras kruipen en over een terrein rennen vol russen die je niet zien, vind ik een beetje jammer
In CoD kan alles idd.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dit kan echt. Die Russen lopen echt niet over dat veld heen zoekende naar verstopte mensen in het gras. Als je er niet op let, dan zie je het ook niet.
lag door zware graphics? graphics zijn clientside en hebben niks te maken met lagquote:Op donderdag 15 november 2007 00:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Agreed, CoD& CoD2 hadden een ontzettend goede war-gameplay. Hoe zit dit met CoD4: lag door zware graphics, rare perks die alles onvoorspelbaar (niet mijn ding) maken etc.
Over die shotguns ben ik het inderdaad eens (hoewel ze wel handig kunnen zijn in de baggermap Shipment). Maar snipers zijn echt gruwelijk. Kan niet wachten tot ik de .50call hebquote:Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:
Juggernaut is een 'perk' waardoor je meer health hebt, net zoals die granaat truuk ook een perk is. Je hebt ook last stand dat je nog met je laatste krachten je pistool kan trekken.
Heb nu al aardig wat uurtjes online erop zitten en het is echt gaaf, jammer alleen dat de snipers zo goed als nutteloos zijn. (of ik kan er totaal niet mee overweg) Shotguns ook trouwens.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef Devilnl het volgende:
Hmm Biogarde.
[ afbeelding ]
als deze sniper in de foto iets meer vellere kleuren groen had.. zou ik hem 1.2.3 niet zien bij een wandel toch door het lange gras
en in CoD4 komen de kleuren ook beter overeen met het gras.
Legale versie kopenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Kalebakkus het volgende:
Hoe kom je iegnelijk op d emultiplayer. Als ik een server probeer binnen te komen zegt ie:
Cd key already in use?
Wat moet ik doen om toch online te kunnen spelen?
Maar je kan toch ook op cracked servers online spelen? Hoe werkt dit precies eigenlijk?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Legale versie kopen
Ik heb hem zelf nu ook besteld, hopen dat ie snel binnen is.
Wat denk je om te beginnen om dat ding legaal aan te schaffenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Kalebakkus het volgende:
Hoe kom je iegnelijk op d emultiplayer. Als ik een server probeer binnen te komen zegt ie:
Cd key already in use?
Wat moet ik doen om toch online te kunnen spelen?
da's idd een klote level..quote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef VinnieJones het volgende:
Tering kutspel.. !!!![]()
![]()
![]()
Hij is opzich wel leuk.
Maar ongelooflijk moeilijk (als je hem in moeilijkste niv. speelt )![]()
Ik heb zo'n level nu al 20 keer opnieuw gespeelt maar het lukt niet..![]()
Je gaat naar het huisje waar Al Assad is neergeknald.
Vandaar sta je voor dat boerderij, komen ineens 2000 gasten op je afstormen..
EN je hebt maar 3 minuten nog om beneden te komen, zodat je met de vliegtuig daar weg komt..
Net als je daar dat hele eld hebt opgeruimd. Heb je nog maar een minuut om beneden te komen, maar dan komen nog een duizend man op je af![]()
![]()
En maar niet over m'n mede soldaten, die hele tijd maar achter blijven en mij alle werk laten doen![]()
![]()
Sterf kutspel![]()
Vertel ik lekker nietquote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook op cracked servers online spelen? Hoe werkt dit precies eigenlijk?
Ik zit daar nu ook vast op hard, op normal heb ik hm wel uitgespeeldquote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef VinnieJones het volgende:
Tering kutspel.. !!!![]()
![]()
![]()
Hij is opzich wel leuk.
Maar ongelooflijk moeilijk (als je hem in moeilijkste niv. speelt )![]()
Ik heb zo'n level nu al 20 keer opnieuw gespeelt maar het lukt niet..![]()
Je gaat naar het huisje waar Al Assad is neergeknald.
Vandaar sta je voor dat boerderij, komen ineens 2000 gasten op je afstormen..
EN je hebt maar 3 minuten nog om beneden te komen, zodat je met de vliegtuig daar weg komt..
Net als je daar dat hele eld hebt opgeruimd. Heb je nog maar een minuut om beneden te komen, maar dan komen nog een duizend man op je af![]()
![]()
En maar niet over m'n mede soldaten, die hele tijd maar achter blijven en mij alle werk laten doen![]()
![]()
Sterf kutspel![]()
Niemand?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:22 schreef pberends het volgende:
Heeft iemand ook last van deze 2 problemen:
- dat sommige textures 'flikkeren', ene keer zijn ze in schaduw, daarna in het licht.
- dat het geluid bij de tussenfilmpjes af en toe hapert?
vidkaart updaten?quote:
Drivers videokaart heb ik upgedate, geen resultaat.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
vidkaart updaten?
Heb je realteak onboard audio? Zo ja, die updaten.. werkt dat niet, doe eens disable onboard audio in je bios en speel eens zonder geluid.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:07 schreef Dacide het volgende:
Ik zit nu in het sniper level... Zit vast bij het laatste stuk..
Is er een mogelijkheid om 1 checkpoint eerder te spawnen? Ik heb geen zin om het hele level opnieuw te moeten doen.
Ja dat werkte voor mij ook heel even, tot er ineens 3 granaten tegelijk dat hokje ingepleurd werdenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:09 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Volgens mij niet.![]()
Ik deed, held als ik ben, toen op ~6KM die choppers arriveerden met extra troepen voor hun, snel zon hokje inrennen en hopen dat ze geen granaten naar binnen gooien.![]()
Gek genoeg kwamen er geen enemies/honden op me af, terwijl ik in dat hok zat. Dus op het eind wachten tot er geen grenade indicator was (die dingen worden echt gespamd in dat hokje), en dan snel naar die gast rennen en hem meesleuren naar de helicopter.![]()
deze dus:quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:48 schreef Dacide het volgende:
het is me inmiddels gelukt.. Beetje vals gespeeld. (via dat filmpje op youtube)..
Ben nu alweer 1 of 2 deeltjes verder..
Heb het ook supervaak moeten doen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat werkte voor mij ook heel even, tot er ineens 3 granaten tegelijk dat hokje ingepleurd werden![]()
quote:Browse the game folder and then open the players and profiles folders. The default path for that folder is
C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles. Once there backup
the folder for your profile/profiles. This should preserve your multiplayer statistics and experience as well as your saved games.
Ik speelde CoD2 altijd met snipers, maar ik heb gemerkt dat ik nu gewoon word afgeslacht. Op afstand is een sniper leuk, maar vaak lopen ze zó snel en als ze voor je staan ben je sws al de lul. Dus ben nu maar overgegaan op wat anders en nu gaat het een stuk beterquote:Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:
Je moet gewoon wat claymore plaatsen in de toegangsweg naar jou sniperplekje toe. Als je die "tik ->BOEM" hoort, weet je dat je weg moet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik speelde CoD2 altijd met snipers, maar ik heb gemerkt dat ik nu gewoon word afgeslacht. Op afstand is een sniper leuk, maar vaak lopen ze zó snel en als ze voor je staan ben je sws al de lul. Dus ben nu maar overgegaan op wat anders en nu gaat het een stuk beter.
Of gebruikt de perk Overkill en pakt er een assault rifle ofzo bijquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik speelde CoD2 altijd met snipers, maar ik heb gemerkt dat ik nu gewoon word afgeslacht. Op afstand is een sniper leuk, maar vaak lopen ze zó snel en als ze voor je staan ben je sws al de lul. Dus ben nu maar overgegaan op wat anders en nu gaat het een stuk beter.
Ik speelde ook altijd met een sniper in cod2, kheb nu die laatste sniper binnen (lvl 49) en die is wel dik fijner dan de vorige, want als er dus iemand voor je neus staat heb je toch wel een kans dat je hem killt, omdat dat ding kan schieten zoals een M1 Garand doet (cod 2).quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfde geld voor de M21 (EDIT: <- dat is dus ook een sniper riflequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:12 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik speelde ook altijd met een sniper in cod2, kheb nu die laatste sniper binnen (lvl 49) en die is wel dik fijner dan de vorige, want als er dus iemand voor je neus staat heb je toch wel een kans dat je hem killt, omdat dat ding kan schieten zoals een M1 Garand doet (cod 2).![]()
Daarom is SP ook kut en speel ik het niet, was met COD2 ook al zo... en MOH:Airborne ook..quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef MrDrako het volgende:
ik zit een beetje vast bij die missie waar je net met die granaat werper op de chinook hebt mogen spelen,
zodra je die 2de verdieping vind met de mensen die je moet redden, en vervolgens dat stuk moet oversteken.
Daar komen echt 100 ventjes tegelijk op je af, ben begonnen met het 1na moeilijkste niveau, mocht volgens die training boot.
Maar dat die lui eeuwig blijven spawnen tot je een bepaald punt bereikt is echt lame.
Ik kan dus 10 miljoen ali's af schieten als ik lekker snipertje aan het spelen ben zonder dat ik verder kan..
Jaaaaaaaaaa! Daar zat ik ook een tijd te sukkelen, maar ben er door!..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankermissie dat je moet snipen en dat ze over dat veld komen aanlopen. Ja door mijn actie is dien kapitein dood...JA EN IK LEEF NOG. Maar toch opnieuw moeten beginnen! Verdomde missie
ja n og 240 gb...quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef veldmuis het volgende:
Heb je eh, voldoende ruimte op je hd?
Wat was de truuk? Geluk, of nog een speciale tactiek?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Daar zat ik ook een tijd te sukkelen, maar ben er door!.. [afbeelding]
Als de heli's komen achter de spawnplek zitten van die lui die achter het gebouw komen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat was de truuk? Geluk, of nog een speciale tactiek?
Wat een klotemissie. Interesseert mij die hele sniper nou, laat mij gewoon raggen.
Oh, je bedoeld dat level,quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:18 schreef veldmuis het volgende:
Ik bedoelde meer die met over het veld kruipen dat die gasten over de hele breedte over het veld wandelen en je niet mogen zien
Dat heb ik op een gegeven moment ook maar gedaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:36 schreef veldmuis het volgende:
Ik zit gewoon midden in z'n aars en nog gaat het niet!
Wat een kutstuk
Met die heli's? Ja, niet te doen.. kreeg door dat vanaf links wel makkelijker was, maar ik ben daar (op allermoeilijkst) wel een stuk of 25 keer dood gegaanquote:Op zondag 18 november 2007 11:48 schreef TiMPiN het volgende:
Wat ik het moeilijkste vond was het gedeelte dat je die Al-Asad heb gekilled, en dat je dan naar die landing zone moet..man man man :S
Wat een mooi stukje stad hebben ze daar neergezet zeg!quote:Op zondag 18 november 2007 11:48 schreef TiMPiN het volgende:
Wat ik het moeilijkste vond was het gedeelte dat je die Al-Asad heb gekilled, en dat je dan naar die landing zone moet..man man man :S
Spooky shit is Prypjat he? Vlak voor de ramp in '86 was er een kermis, en die hebben ze dus nooit meer afgebroken... Op Google Earth kun je dat ding ook makkelijk zienquote:Op zondag 18 november 2007 12:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een mooi stukje stad hebben ze daar neergezet zeg!
Foto's van de stad hoe het echt is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze op die site gekeken hebben voor ze gingen bouwen!.
Ik vind het erg fascinerend; ik zou best eens zo'n tripje door die stad willen maken.quote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spooky shit is Prypjat he? Vlak voor de ramp in '86 was er een kermis, en die hebben ze dus nooit meer afgebroken... Op Google Earth kun je dat ding ook makkelijk zien
Ik heb toen echt de hele tijd met open mond gespeeld, echt ontzettend sfeervol. Hier staan nog meer foto's en een heel reisverslag, erg indrukwekkend om een keer door te lezen.quote:Op zondag 18 november 2007 13:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het erg fascinerend; ik zou best eens zo'n tripje door die stad willen maken.
Ik ook, maar volgens mij is dat niet bevoordelijk voor je gezondheidquote:Op zondag 18 november 2007 13:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het erg fascinerend; ik zou best eens zo'n tripje door die stad willen maken.
Schijnt weinig kwaad te kunnen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:12 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens mij is dat niet bevoordelijk voor je gezondheid [afbeelding]
Wasdat in dat vliegtuig?quote:Op zondag 18 november 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
meeeennnn
wat een vet spel... ik heb eigenlijk nog nooit zo'n vette game ervaring gehad in de afgelopen jaren.....
ik geef em echt een 10.... ik was er gewoon ff stil van...
en grappig nog even die VIP missie op t eind....
quote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spooky shit is Prypjat he? Vlak voor de ramp in '86 was er een kermis, en die hebben ze dus nooit meer afgebroken... Op Google Earth kun je dat ding ook makkelijk zien
Ik heb wel es foto's gezien van een stadje in duitsland, dat was ook een ghosttown. Is al leeggeruimd omdat het moet wijken voor weetikveel, mijnbouw of zandwinning of watdanook, ik weet het niet. Heel apart om te zien.quote:Op zondag 18 november 2007 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[afbeelding]
En via Google Earth is ie idd goed te zien zeg [afbeelding]
Wel vreemd om te zien. Over de hele wereld zie je wel mensen op Google Earth, behalve in die stad. 1 grijze massa. Zo vaag..
Ja.quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Dat is toch die flat waar je die gast in moet sleuren, waar je doorheen moet met die gast met dat grappige pak?
Prypjat/Pripjat.quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
hoe heet die stad ook alweer !!?
mooi stukkie, maar ik heb ut over dat je al die safehouses moet checken, en dan het laatste huis zit ie...en daarna moet je weer helemaal terug langs die soort van boederijenquote:Op zondag 18 november 2007 12:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een mooi stukje stad hebben ze daar neergezet zeg!
Foto's van de stad hoe het echt is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze op die site gekeken hebben voor ze gingen bouwen!.
Dat je naar beneden moet, van die berg af omdat de helicopter daar niet kan komen?quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
mooi stukkie, maar ik heb ut over dat je al die safehouses moet checken, en dan het laatste huis zit ie...en daarna moet je weer helemaal terug langs die soort van boederijen
ja geloof ut wel, eerst over een soort akker en dan weer langs de huisjes naar beneden.quote:Op zondag 18 november 2007 23:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat je naar beneden moet, van die berg af omdat de helicopter daar niet kan komen?
Met die luchtsteun?quote:Op zondag 18 november 2007 23:44 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
ja geloof ut wel, eerst over een soort akker en dan weer langs de huisjes naar beneden.
hahahah jezus..ik heb geen idee meer man hahah, iig je moet de LZ weer securen tot die schijtchopper landtquote:
Ow, das ook nog wel een tip idd...quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef Devilnl het volgende:
je kan 'm ook downloaden en dan gewoon online een cdkey kopen via cdkey-game.com
Heb ik ook gedaan.. (45dollar.. dus opzich valt het mee)
Maar deze gast heeft het nu ook vrij druk (veel vraag naar CoD4 cd-keys, en z'n vooraad kan ie niet op pijl houden)
krijg je mooi een foto van je cd-key en klaar is keeesj
Tipje.. gebruik Paypal ipv creditcard... (anders moet je speciaal een "code" aanvragen voor je mastercard/visa etc..)
Da's dat 'vierkantje' linksonder dat rad als ik het goed heb. Van die attractie is weinig meer over door weersinvloeden. Die baan staat er als het goed is nog.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:05 schreef Crazy-M het volgende:
ik kon niet verder inzoomen
botsautos staan er niet op![]()
Nee want hij staat rechtsboven van het reuzenrad. In die grijze vlek dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's dat 'vierkantje' linksonder dat rad als ik het goed heb. Van die attractie is weinig meer over door weersinvloeden. Die baan staat er als het goed is nog.
hij was wel erg kort ja.. ik had hem in 6uurtjes al uitgespeeldquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
Uitgespeeld
Wel erg kort om eerlijk te zijn
Wel super vet spel tho
Bol.comquote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef maniack28 het volgende:
cd wow weer 1 week uitgesteld... kutzooi.. ik bestel hem wel bij bol.com voor fucking 55 euro.. tering afzetters
Dit is de laatste game die ik voorlopig koop... 45 euro was al veel, maar tegenwoordig schijnt 60 euro normaal te zijn..
Want?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:54 schreef Cypress_Hill het volgende:
Bij mij loopt de hele multiplayer vast als ik per ongeluk die windows knop indruk. Beetje raar dat een Windows spel vast loopt als je op de Windowsknop drukt.
Ik heb ene linkje, ga dat hier niet plaatsen want je kan er ook cheats downloaden.. pm me maarquote:Op donderdag 22 november 2007 19:33 schreef Daemon19 het volgende:
Je geeft zelf al het 2x het antwoord... Windows..
Btw, ik had eerst rang 32 op cracked servers, besloten om het te kopen.
Als bedankje dat ik een hoop geld over de balk smijt, is mn rang weg.
Kon ik weer opnieuw gaan beginnen.. *zucht*
Ik heb het ook en ook alleen in multiplayer en altijd binnen 20 minuten. De game zelf loopt ook perfect op 1280x1024 met alle toeters en bellen aan.Singleplayer kan ik 3 uur achter elkaar spelen zonder problemen. Andere games werken ook perfect in single en multiplayer.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom mijn PC volledig crashed in de multiplayer? Soms duurt het 10 minuten, soms 10 seconden, maar ik heb nog geen enkele keer geen crash gehad. Ik heb mn PC vandaag al letterlijk 10 opnieuw op moeten starten.
Vista x64.
Q6600.
Asus Commando.
XFX 7800GT xXx.
4x1GB OCZ PC6400 Spec Ops.
Heeft iemand anders hier ook dat probleem?
Single player werkt bij mij ook (vrijwel) altijd perfect. Heel af en toe crashed het spel maar niet de PC. Maar das nog maar iets van 2 keer gebeurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Ik heb het ook en ook alleen in multiplayer en altijd binnen 20 minuten. De game zelf loopt ook perfect op 1280x1024 met alle toeters en bellen aan.Singleplayer kan ik 3 uur achter elkaar spelen zonder problemen. Andere games werken ook perfect in single en multiplayer.
Ik ben erachter wat bij mij het probleem was. Punkbuster en programma's als Rivatuner en Atitools werken niet samen. Ik heb dus bij mij Atitools uitgezet en sindsdien geen crash meer gehadquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Single player werkt bij mij ook (vrijwel) altijd perfect. Heel af en toe crashed het spel maar niet de PC. Maar das nog maar iets van 2 keer gebeurt.
Ik wil wel erg graag weten of en hoe ik de multiplayer kan repareren. Veelste leuk.
Ik heb vanalles uit gezet zoals Nvidia's Ntuneservice etc. Hij crashed nog steedsquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Ik ben erachter wat bij mij het probleem was. Punkbuster en programma's als Rivatuner en Atitools werken niet samen. Ik heb dus bij mij Atitools uitgezet en sindsdien geen crash meer gehad![]()
Ja, hetzelfde probleem, hier! Ik wil ook weten wat er steeds fout gaat..quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb vanalles uit gezet zoals Nvidia's Ntuneservice etc. Hij crashed nog steedsHet is geheel onspeelbaar op deze manier.
Gebruik je ook rivatuner of ati tools? Het schijnt dat punkbuster daar last van kan hebben. Iemand hier had hetzelfde probleem en heeft toen die troep verwijderd en toen deed alles het weer. Oude geluidskaart drivers zijn ook een bekend probleem bij Activision. Kijk hier anders ff: Activision support pagina voor CoD4 PCquote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Tism het volgende:
GVD!!..![]()
Hoere Punkbuster!!..![]()
Ik geef 't op, heb alles geprobeerd wat ik maar kan bedenken, maar hij blijft vastlopen in de MP..![]()
Ik weet 't niet meer..
Ouwe hackertquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef WjeroneW het volgende:
wtf..ik krijg opeens de hele tijd dit:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003878694951286783
Ik word steeds gekicked..weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Waarschijnlijk heb je de processen van Punkbuster uitgeschakeld.quote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef WjeroneW het volgende:
wtf..ik krijg opeens de hele tijd dit:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003878694951286783
Ik word steeds gekicked..weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Klagen terwijl je de game niet legaal hebtquote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef BreekJohannesUit het volgende:
GVD
ik ging steeds in ee ncracked server (multiplayer) werd ik steeds gekicked.
na 5 keer gekicked te worden wordt ik ineens getempbanned door punkbuster
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Klagen terwijl je de game niet legaal hebt
houd je kankerbekdicht, ik kom naar je toe!quote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Klagen terwijl je de game niet legaal hebt
Wat voor zielig ventje ben je eigenlijk?quote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef BreekJohannesUit het volgende:
[..]
houd je kankerbekdicht, ik kom naar je toe!
quote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Dat kan maar ik hoor jou niet schelden
Punkbuster heeft problemen met programma's als Norton, Rivatuner en RealTek sound drivers. Probeer eens zoveel mogelijk programma's via de taskmanager af te sluiten en kijken wat er dan gebeurt. Probeer anders misschien ook eens de nieuwste gfx drivers.quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]Zo zit ik niet in elkaar..
Heb je misschien een oplossing?
Heb punkbuster al geupdate en alles.
En je kan ook nog de Activision hulp pagina raadplegen. Klikker-deklikquote:Hoe los je het op? Dit werkte voor mij met Vista 32bits en 8800GTS.
Drivercleaner downloaden van Guru3d. Alle Nvidia drivers verwijderen.
Dreamscene deinstalleren
Nieuwe geluidskaart drivers installeren /en of chipset drivers.
De nieuwste Nvidia driver downloaden (Niet de beta!) en deze installeren, Netjes rebooten en klaar is kees.
Je kan gewoon rivatuner fan profiles blijven gebruiken e.d.
En gamen maar, aventoe blijft je beeld wel eens 10 seconden hangen, en dan gaat het scherm knipperen hetzelfde als dat hij crashed....maar daarna gaat het spel gewoon verder. En heb je er geen last meer van. Het komt bij mij nu zelden voor inplaats van ELKE keer maar weer.
Prima, gezelligquote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef BreekJohannesUit het volgende:
[..]
houd je kankerbekdicht, ik kom naar je toe!
De problemen komen ook onregelamtig voor. Soms krijg ik een bsod, soms niks, loopt ie gewoon vast. Andere keren crashed alleen het spel op heb ik ineens verbindingsproblemen. Too many packets send. Wat wil dat eigenlijk zeggen?quote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Badabingea het volgende:
Maar ik had er eerder geen last van en heb geen andere drivers geinstalleerd, toch vreemd dan?
Dat 't wazige meuk troep is, wat niet doet wat 't moet doen voor 60 euro..quote:Op maandag 26 november 2007 22:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
De problemen komen ook onregelamtig voor. Soms krijg ik een bsod, soms niks, loopt ie gewoon vast. Andere keren crashed alleen het spel op heb ik ineens verbindingsproblemen. Too many packets send. Wat wil dat eigenlijk zeggen?
Ik hoop ook dat de volgende patch alles weer repareerd. Ik speel het tot dat er een nieuwe patch is niet meer. Ik ga FEAR Perseus Mandate wel spelen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat 't wazige meuk troep is, wat niet doet wat 't moet doen voor 60 euro..
Ik heb er nu 26. Ga nog een keer spelen om de rest te vinden. De slo-mo bonus is echt heel erg gaafquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er nu 26. Ga nog een keer spelen om de rest te vinden. De slo-mo bonus is echt heel erg gaaf
Welke? er liggen er een aantal in de gillie suit missie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef EricT het volgende:
[..]
ja ik 23, sommigen liggen smerig verstopt niet normaal (Die in Tsjernobyl bijv)
In flatje met kapotte trapquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke? er liggen er een aantal in de gillie suit missie.
Hahaha, wat een kut streek he?quote:
Of je denkt even na en je herinnert je dat je console kunt openen, je doet dan /reconnect (om te reconnecten) of /disconnect (om het laden te annuleren)quote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef retuow82 het volgende:
Ik krijg iedere keer dat gezeik dat de server "timed out" is....Godsgruwelijk irritant. En als je dan ook nog eens het laden van een server af kon breken zoals bij de vorige edities dan viel het nog mee, nu moet je verdomme iedere keer de teller tot 10 laten lopen voordat hij zelf met de heldere opmerking komt dat het niet lukt.
Ja dat had ik na 4 tellen ook wel door zak!
Echt klote om een level in te komen, daarna is het een goed spel.
Ja ik kwam in die kamer door de Jump Height Cheat, was aan het kloten met die soldaten (kon ze niet laten leven) en toen sprong ik zo die kamer inquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hahaha, wat een kut streek he?Ik heb er inmiddels 28. Je kunt per missie bij de cheats menu zien hoeveel je bij die missie gevonden hebt. Op die manier kun je zien of je er nog eentje moet vinden in de missie die je op dat moment aant spelen bent. Kwam ik ook pas net achter
FF dat je het weet. Ik heb de single player op veteran uitgespeelt zonder cheats. Door intel te verzamelen unlock je cheats zoals slo-mo. En ik ben inmiddels level 30 online na ongeveer 9 uur. Ik speel het nu niet meer omdat het onspeelbaar is want de multiplayer crashed elke 20 minuten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:04 schreef tgs. het volgende:
Kan er niet zo bij waarom sommige gasten cheaten en niet online spelen maar zich gaan bezighouden met die standaard missies. Gewoon hup,multiplayer aan en erin duiken zo leer je het 't snelst.
Of natuurlijk omdat mensen een gekraakte versie hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:04 schreef tgs. het volgende:
Kan er niet zo bij waarom sommige gasten cheaten en niet online spelen maar zich gaan bezighouden met die standaard missies. Gewoon hup,multiplayer aan en erin duiken zo leer je het 't snelst.
Deze gaat over de missie waarbij je op het eind 2 BMP's tegen komt:quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:27 schreef EricT het volgende:
[..]
Waar is de laptop in Nuke missie dandie mis ik iig nog xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als je er niet uit komt laat je het maar weten.
En deze over de missie waarbij je al ondergronds bent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Moe_Szyslak op 27-11-2007 19:50:09 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Same here, net als gister, was wel 12 lvl's hoger vandaagquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:32 schreef RickoKun het volgende:
WTF gast! Ik word ineens door punkbuster in elke server gebanned!? Ik heb geeneensch iets extra's gedownload!?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Deze gaat over de missie waarbij je op het eind 2 BMP's tegen komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als je er niet uit komt laat je het maar weten.
En deze over de missie waarbij je al ondergronds bent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, maar ik bedoelde eigenlijk de missie waarbij die nuke ontploft en je die cobra piloot dient te redden.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
Naja ik heb CoD maar ff opnieuw geinstalleerd en nu banned hij me niet meer, maar moet ik wel weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 28 november 2007 07:56 schreef Devilnl het volgende:
shift + ~
?
Wat zegt je console?
kheb wel vaker mensen zien worden gebanned om een of andere vage reden
Probeer eens handmatig te updaten van PB: http://www.punkbuster.com/index.php?page=dl-cod4.php
*en lees ook faq ffies, er zijn programma's die niet goed met PB kunnen samen werken (Mirc Getright etc)
Oooow die.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik bedoelde eigenlijk de missie waarbij die nuke ontploft en je die cobra piloot dient te redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:01 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Oooow die.DangkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
Laat ff weten of je ze er mee kon vindenquote:
jep jep, ik kijk nooit naar de grond enzo te druk met vijandenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Laat ff weten of je ze er mee kon vinden
Slapen is voor watjesquote:Op donderdag 29 november 2007 01:41 schreef DeeCruise het volgende:
Gisteren ook maar eens geinstalleerd..Vervolgens zo tering lang zitten spelen dat ik nog maar 3 uur kon slapen voor mijn nachtdienst..
Ik ben moe
Maar wel een zeer mooie game, draait tegen alle verwachtingen in ook nog eens behoorlijk goed!
Zo kun je het natuurlijk ook zien. Ondertussen blijf ik roken en koffie lurken om maar wakker te blijven.. En morgenochtend natuurlijk thuis weer gamen waardoor mijn slaapachterstand alleen maar groter wordt..quote:
ok, dat klinkt wat ongezonderquote:Op donderdag 29 november 2007 02:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo kun je het natuurlijk ook zien. Ondertussen blijf ik roken en koffie lurken om maar wakker te blijven.. En morgenochtend natuurlijk thuis weer gamen waardoor mijn slaapachterstand alleen maar groter wordt..
Zoveel data trekt online gamen toch niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 02:30 schreef DeeCruise het volgende:
Anyway, ik vind het een enorm lekker spelende game. Alleen zonde dat ik geen MP kan gaan doen.. (woon in Belgie -> datalimiet op internetverbinding)
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:08 schreef DeeCruise het volgende:
Net uitgespeeld...Jammer genoeg een vrij korte singleplayer
Geen flauw idee wat daar de reden voor is... Het werkt helaas nog steeds zo. Nu blijft het een derde wereldland natuurlijk, belasting betalen voelt ook als ontwikkelingshulpquote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zoveel data trekt online gamen toch niet?
Werken ze in belgie serieus, net als jaren geleden, nog steeds met een datalimiet? Wat is daar de reden van joh?
Ik heb het spel vandaag gekocht, ik heb er ook last van...vooral de mannetjes zijn (bijna) allemaal in het zwart.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:22 schreef pberends het volgende:
Heeft iemand ook last van deze 2 problemen:
- dat sommige textures 'flikkeren', ene keer zijn ze in schaduw, daarna in het licht.
- dat het geluid bij de tussenfilmpjes af en toe hapert?
Handleiding, hoe word ik lvl 55 als ik mn rank kwijt ben:quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef luciferist het volgende:
of nog erger, ik was level 55, maar ben alles kwijt :{
1 |
1 |
1 |
Cheatersquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Handleiding, hoe word ik lvl 55 als ik mn rank kwijt ben:
New tutorial:
1) Download this file:
[ code verwijderd ]
Praises and thanks go out to Olgi for supplying this mpdata file!!
(don't replace it with your original mpdata file yet until I tell you to!)
2) For Windows Vista: Go to Start > and type regedit then hit enter.
Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE > Activision > Call of Duty 4
Find the entry codkey and double click on it
[ afbeelding ]
For XP, do the same but go to Start > Run and type regedit then hit enter. Then do the rest the same way.
3) You have your cdkey open now, without dashes. Save this in notepad somewhere because we'll need to get back to it again.
For now, replace the cd key with this one:
[ code verwijderd ]
And press OK to confirm the change. Then close regedit.
4) Replace the mpdata located here:
[ code verwijderd ]
with the downloaded mpdata.
Open COD4 MP the game and check your rank. Should be level 55 with all challenges finished and everything! After you checked your rank, go to Options > Multiplayer Options > Key Code and type your original cd key you have saved in notepad.
6) Attempt to join a server, and just play. Now you're done!
Congratulations!
edit - IK HEB HET ZELF NIET!!!! GEPROBEERD... maar als je lvl 1 bent kan het geen kwaad om te te testen...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Handleiding, hoe word ik lvl 55 als ik mn rank kwijt ben:
[blabla]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Cheatersmaarja ze komen hun zelf wel tegen online
Want? Dit kan met een willekeurige mpdata, dus ook met je eigen (als je die backupped). Tis toch triest dat je 25 uur speelt, lvl 55 zit en dan in 1x weer opnieuw kan beginnen omdat je file corrupted is omdat die eikels niet eens fatsoenlijk een prog kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Cheatersmaarja ze komen hun zelf wel tegen online
yep, no luckquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
nieuwste drivers al geprobeert?
Geniale nickname heb jequote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Devilnl het volgende:
m16 + silencer
Desert Eagle
Claymore (of stun grenades) - en die van extra dmg.. en dead silence (of was de laatste nou penetrating bullet) heb ik atm..
Werkt wel aardig *jah ik ben van het sneaken*
M82A1 Barrettquote:Op zondag 2 december 2007 10:44 schreef WjeroneW het volgende:
Ik heb nu red tiger camouflage voor m'n p90 en voor die laaste sniper van lvl 49 (ff naam vergeten)
Ik ben nu bezig met het behalen van de red tiger camouflage van de m4, ook fijn wapen
kankernerdquote:Op zondag 2 december 2007 12:27 schreef RickoKun het volgende:
...........mijn god, de triestheid....ik heb over dit spel gedroomd vannacht, ik kon beperkt door muren kijken en ik pwnde iedereen
quote:Op zondag 2 december 2007 12:05 schreef DeeCruise het volgende:
Die cluster grenades in de sp mode (bij het vinden van 10 laptops) zijn me ook aardig effectief
Unlimited ammo (30 laptops) + Cluster grenades + slomoquote:Op zondag 2 december 2007 12:05 schreef DeeCruise het volgende:
Die cluster grenades in de sp mode (bij het vinden van 10 laptops) zijn me ook aardig effectief
Hmm, ik heb 23 laptops, maar hoe moet je dan cluster grenades ofzo gebruiken?quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Unlimited ammo (30 laptops) + Cluster grenades + slomo![]()
10 granaten worden er dan ineens heeeeeel erg veel.
Als je die optie aanzet veranderd elke granaat die jij gooit in een stuk of 10quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef BartK. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 23 laptops, maar hoe moet je dan cluster grenades ofzo gebruiken?
Als je het spel uitgespeeld hebt, speel je de cheat-mode vrij.quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef BartK. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 23 laptops, maar hoe moet je dan cluster grenades ofzo gebruiken?
Die is echt bruut idd.quote:Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
WOWIk ben echt totaal hooked
Die missie vanuit dat vliegtuig met die IRcam
Die atoomontploffing
Wat moet ik me voorstellen bij die slomo cheat?quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Unlimited ammo (30 laptops) + Cluster grenades + slomo![]()
10 granaten worden er dan ineens heeeeeel erg veel.
5, 10 wat boeit etquote:Op maandag 3 december 2007 00:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij die slomo cheat?
Soort van bullettime?
Overigens zijn het 5 granaten die na de explosie volgen, geen 10
Bullet time principe dus...Nice..Hoeveel laptops heb je daarvoor nodig? Zit nu op 12 stuks, schiet niet opquote:Op maandag 3 december 2007 01:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
5, 10 wat boeit etDe slomo kun je unlimited gebruiken en je zet em aan/uit met de melee button. Alles word gewoon eeeeeh..... wat is dat woord? ohja, slomo
20.quote:Op maandag 3 december 2007 01:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Bullet time principe dus...Nice..Hoeveel laptops heb je daarvoor nodig? Zit nu op 12 stuks, schiet niet op
Dat vond ik ook.Echt een vette game.Ben nu in tsjernobyl.Deze missie vind ik best moeilijk.quote:Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
WOWIk ben echt totaal hooked
Die missie vanuit dat vliegtuig met die IRcam
Die atoomontploffing
Vaag... Wat ik me ervan kan herinneren is dat om de een of andere reden de "hostage" begon te spartelen als een idioot waarop ik de terrorist in de nek kon raken..quote:Op maandag 3 december 2007 02:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
20.
iets anders,
GVDIk zit de epilogue te spelen met slomo en unlimited ammo. Nog steeds is het onmogelijk. Ik kom bij de hostage uit en schiet em tussen de benen, in de poten van de terrorist. Dat werkte anders altijd en nu is het ineens, mission failed. the hostage was killed. Val toch dood
![]()
Hmm idd, zo heb ik hem gister op hardened ook al uitgespeeldquote:Op maandag 3 december 2007 02:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
20.
iets anders,
GVDIk zit de epilogue te spelen met slomo en unlimited ammo. Nog steeds is het onmogelijk. Ik kom bij de hostage uit en schiet em tussen de benen, in de poten van de terrorist. Dat werkte anders altijd en nu is het ineens, mission failed. the hostage was killed. Val toch dood
![]()
Aah oke, dankje. Ik had hem op een ander account voor de 2e keer gedaan, vandaar dus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je die optie aanzet veranderd elke granaat die jij gooit in een stuk of 10
Eerst ontploft de gewone granaat en vliegen er 10 nieuwe rondt. Na een seconde of 2 ontploffen die stuk voor stuk. Een granaat van een vijand blijft een gewone granaat en ontploft dus maar 1 keer. MAAR, als je een granaat van een vijand oppakt en terug gooit is het wel weer een cluster bom.
Je moet wel op z'n minst 1 keer de hele single player uit hebben gespeelt, ongeacht het aantal laptops dat je hebt verzameld.
op veteran heb je maar 5 seconden om de terrorist te doden. Het probleem is dat je je pistool nog niet in je hand hebt. Voordat je em in je hand hebt heb ji nog maar 3,5 seconde. Dan pas begint de hostage te spartelen. Voordat je em in zn kop kan knallen is volges mij de tijd al omquote:Op maandag 3 december 2007 04:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vaag... Wat ik me ervan kan herinneren is dat om de een of andere reden de "hostage" begon te spartelen als een idioot waarop ik de terrorist in de nek kon raken..
Je kunt springenquote:Op maandag 3 december 2007 15:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
op veteran heb je maar 5 seconden om de terrorist te doden. Het probleem is dat je je pistool nog niet in je hand hebt. Voordat je em in je hand hebt heb ji nog maar 3,5 seconde. Dan pas begint de hostage te spartelen. Voordat je em in zn kop kan knallen is volges mij de tijd al om
Springen? wat voor voordeel heeft dat?quote:
Grote kans dat je mist en de hostage in zn kop schietquote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef Devilnl het volgende:
dat je dus van een hoger punt "aimed"?
Risico van het vak.. zalk maar zeggenquote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Grote kans dat je mist en de hostage in zn kop schiet
Beter richten kan ik dan alleen maar zeggenquote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Grote kans dat je mist en de hostage in zn kop schiet
Die methode werkt op veteran dus niet slimmerdquote:Op maandag 3 december 2007 20:01 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
n00bs...
![]()
Schiet die droplul eerst in zijn knie, dan zakt ie in elkaar en klap je hem zo een "b00m!!! h34dSh0t!"![]()
Kusjes van Baussie, expert FPS hoer
![]()
![]()
BoF! Style
Okquote:Op maandag 3 december 2007 20:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Die methode werkt op veteran dus niet slimmerdDaar ben ik al lang achter.
origineel komt binnen, hoe verander ik mijn key naar een legale zonder een corrupte datafile?quote:|<>| VERZENDING INFORMATIE |<>|
Beste meneer met de grote piemol
Met betrekking tot uw CD WOW!-order nummer xxxxxxxxx
Willen we u graag laten weten dat :
Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) - Windows verzonden is.
De levertijd voor dit product bedraagt maximaal 7 dagen.
Wij horen het graag als uw product na deze tijd nog niet aangekomen is.
Hiermee is uw order compleet.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CD WOW!
Ff de opties checken in het spel (Bij Multiplayer opties volgens mij)quote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
origineel komt binnen, hoe verander ik mijn key naar een legale zonder een corrupte datafile?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
als ik die verander, blijft mijn mpdata file dan correct?
Georganiseert spelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:30 schreef FJD het volgende:
Vanavond een FOK! rondje? Volgens mij als je met 5 man in een groepje rondhuppelt met bv HQ dan ben je echt sterk
Ik kan vanavond weerquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:38 schreef Devilnl het volgende:
Georganiseert spelen, volgens mij win je dan alle rondes
normaal rent iedereen maar wat
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:32 schreef RickoKun het volgende:
WTF gast! Ik word ineens door punkbuster in elke server gebanned!? Ik heb geeneensch iets extra's gedownload!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljant spel online btw.
Ik heb geen vaste server..ik speel meestal hardcore tdm of s&dquote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef Wiekasj het volgende:
Waar kan ik door'mijn mede fokkers afgeknald worden? In andere woorden op welke servers spelen jullie het meest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |