Ik kon ook geen goeie sniper spot vinden. Toen ben ik maar tussen de botsauto's gaan liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef viezerdt het volgende:
nog nooit zo'n intense shooter gespeeld denk k. zit nu vast in het level in tjernobyl, worden me iets teveel ventjes om me heen gedropped door die kut helikopters
. speel op hardened maar ben na tig keer hetzelfde stuk uit frustratie maar gestopt en nog ff 3 deathmatch potjes gedaan. morgen hopelijk uit en dan vol aan de mp.
Als je em voor de 360 hebt leen ik em van jequote:Op vrijdag 9 november 2007 07:44 schreef viezerdt het volgende:
vanmiddag maar eens opnieuw proberen, vond dat hele tjernobyl level wel vet. vooral vanaf het moment dat je weg moet komen van het halve soviet leger
SPAM!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben istie hier te koop voor ¤ 27,- inclusief verzendkosten
Klopt idd, Playasia is vaak handig ^^quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben istie hier te koop voor ¤ 27,- inclusief verzendkosten
Goede deal!quote:buy together with:
Crysis (DVD-ROM)
Price: US$ 74.80
Combo price: US$ 72.80 (~50.17 EUR)
Is de CD/Doosje ervan wel in het Engels?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben istie hier te koop voor ¤ 27,- inclusief verzendkosten [afbeelding]
Ik ook. Jammer dat ie zo kort is. Maar prachtig eindequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:07 schreef Jonathon het volgende:
Kheb hem al uitgespeeldwel een vette game!!!
Filmpje
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:31 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb CoD4 eindelijk uitgespeeld
Geweldige game..Ik ga hem binnenkort zeker kopen!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef FJD het volgende:
GeweldigNet een 5 kill streak, toen mocht ik een airstrike lanceren, meteen weer 5 dood, mocht ik weer aan airstrike lanceren, meteen weer 8 dood
Vervolgens kreeg ik 40sec straftijd voor team damage
![]()
Uitgespeeldquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
Nu de missie met de missiles gehaald
Weet ik zo niet, geloof het wel. Waar kan ik die downloaden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gebruik je recente drivers?
Als je een ATI kaart heb op www.ati.com en een nVidia kaart op www.nvidia.com.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Weet ik zo niet, geloof het wel. Waar kan ik die downloaden?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je een ATI kaart heb op www.ati.com en een nVidia kaart op www.nvidia.com.
Wat nu? Nieuwste Directx.. maar waar kan ik die vinden?quote:Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.
Het probleem lag dus bij Xfire..quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Even googlen op die foutmelding en de suggestie volgen van de foutmelding.
Had ik ook, anti aliasing aanzetten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het probleem lag dus bij Xfire..
Maarr...
Als ik nu in wil zoomen krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
Ik heb 'm inmiddels veranderd naar "Insane" maar dat is wel even wennen. Als ik iets naar links wil ben ik al 360 graden gedraaidquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:40 schreef Frasier het volgende:
Hoe staat bij jullie de sensitivity ingesteld (Xbox 360)? Ik heb 'm nu op "High" staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |