abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54606325
nog nooit echt problemen gehad met cdwow, maar meestal ging het dan om cd's
pi_54607560
Kan je met de download, MP'en?
pi_54608946
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:57 schreef KUSO het volgende:
Kan je met de download, MP'en?
Ja dan moet je via de asynchrone crack een lijntje leggen, snuiven en pwnen. Dan gaat het.

Ik vind het een matig spel. Die WW2 sfeer uit de vorige 2 PC games had hét toch wel. Deze niet, imo.
pi_54609614
Ik snap de adrenaline rush van deze game wel, maar eerlijk gezegd (al ben ik een van de weinigen) snap ik echt de hele CoD4 hype niet.
Ja het is ongetwijfeld vette actie, etc, maar de bizar hoge cijfers die gegeven worden zijn echt zwaar overrated.

Ben ik hier nou echt alleen in of zijn er toch meer mensen die door de graphics en het "knallen knallen" heen kijken ?

Hoe dan ook, voor de mensen die er van genieten: veel plezier ermee.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_54609758
Het is zeker een game op rails, ik vind zeker dat het minder moet worden in de toekomst. Want het is geen reet aan op die manier eigenlijk, alles word gewoon voorgekauwd.
Maar de actie van deze game maakt dat helemaal goed in mijn ogen, het is ook dat tactische wat me wel heeft aan gesproken.
En COD 4 leunt ook ontzettend op zijn multiplayer. Maar denk dat het wel bekend was. Mensen spelen nog steeds COD online.
Hij was toch vrij kort en dat vond ik jammer, binnen 5 uren uitgespeeld. Maar dat maakt de game zeker niet minder.
Als ik de game een cijfer zou geven was het zeker een 9.
Graphics heb ik niet veel van kunnen mee pikken, speel nog met een ati x1650 pro.
Maar de gameplay was zeker tof!
  woensdag 14 november 2007 @ 20:51:12 #31
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54610681
eeeej gasten,vanmiddag weer ff online gespeeld en ik begin de smaak van dit vet spel te pakken te krijgen. Nog niet alle shortcuts/tags/toetsen voor m'n muis gevonden en hoe je gebruik kunt maken van zaken zoals jungernauts( zijn dat medic-bags?) e.d.maar er zit na 1 dag al wat vooruitgang in.Hieronder wat caps van m'n vooruitgang en enthousiasme

ik ben dus een 'spree'hoer met een machinegeweer

niet slecht voor een tweede dag COD4

Wat me wel opvalt is dat heel veul gasten die extra kills truuk gebruiken wanneer ze gekilled worden. Je ziet dan ze allemaal een granaat droppen zodat je de lul bent als je dichterbij komt.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54616738
Juggernaut is een 'perk' waardoor je meer health hebt, net zoals die granaat truuk ook een perk is. Je hebt ook last stand dat je nog met je laatste krachten je pistool kan trekken.

Heb nu al aardig wat uurtjes online erop zitten en het is echt gaaf, jammer alleen dat de snipers zo goed als nutteloos zijn. (of ik kan er totaal niet mee overweg) Shotguns ook trouwens.
pi_54616802
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Dalamar het volgende:
Ik snap de adrenaline rush van deze game wel, maar eerlijk gezegd (al ben ik een van de weinigen) snap ik echt de hele CoD4 hype niet.
Ja het is ongetwijfeld vette actie, etc, maar de bizar hoge cijfers die gegeven worden zijn echt zwaar overrated.

Ben ik hier nou echt alleen in of zijn er toch meer mensen die door de graphics en het "knallen knallen" heen kijken ?

Agreed, CoD & CoD2 hadden een ontzettend goede war-gameplay. Hoe zit dit met CoD4: lag door zware graphics, rare perks die alles onvoorspelbaar (niet mijn ding) maken etc.
  donderdag 15 november 2007 @ 00:36:13 #34
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54616857
Ik vond 'm te kort. En hier en daar wat ongeloofwaardig. Ben me er van bewust dat het een game is, maar door het gras kruipen en over een terrein rennen vol russen die je niet zien, vind ik een beetje jammer
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_54616896
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:
Juggernaut is een 'perk' waardoor je meer health hebt, net zoals die granaat truuk ook een perk is. Je hebt ook last stand dat je nog met je laatste krachten je pistool kan trekken.

Heb nu al aardig wat uurtjes online erop zitten en het is echt gaaf, jammer alleen dat de snipers zo goed als nutteloos zijn. (of ik kan er totaal niet mee overweg) Shotguns ook trouwens.
Vanavond nog een score van 15-1 als sniper op Pipeline. Af en toe heb ik geen zin om rond te rennen en dan ga ik in de struiken liggen snipen en af en toe verplaatsen.
X
X
X
pi_54616924
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:32 schreef luckass het volgende:
Agreed, CoD & CoD2 hadden een ontzettend goede war-gameplay. Hoe zit dit met CoD4: lag door zware graphics, rare perks die alles onvoorspelbaar (niet mijn ding) maken etc.
Zoek kleinere servers op.

Hoe groter de server, hoe groter het fragfest. Voor de punten hoef je het niet meer te doen, doordat de rankings client side worden bijgehouden zijn er al hacks om je omhoog te levelen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54616937
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Dalamar het volgende:

De enige hype tot zover die ik niet begreep was die van Halo 3. Daarvoor moet je imo. echt nog in een soort van 2e jeugd zitten (of jonger dan 16) om dat leuk te vinden.
X
X
X
pi_54617234
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik vond 'm te kort. En hier en daar wat ongeloofwaardig. Ben me er van bewust dat het een game is, maar door het gras kruipen en over een terrein rennen vol russen die je niet zien, vind ik een beetje jammer
Geloof het of niet, maar dit kan echt. Die Russen lopen echt niet over dat veld heen zoekende naar verstopte mensen in het gras. Als je er niet op let, dan zie je het ook niet.
  donderdag 15 november 2007 @ 01:54:03 #39
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54617466
quote:
Op donderdag 15 november 2007 01:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar dit kan echt. Die Russen lopen echt niet over dat veld heen zoekende naar verstopte mensen in het gras. Als je er niet op let, dan zie je het ook niet.
In CoD kan alles idd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_54617922
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:32 schreef luckass het volgende:

[..]

lag door zware graphics? graphics zijn clientside en hebben niks te maken met lag
  donderdag 15 november 2007 @ 13:02:37 #41
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_54623623
Hmm Biogarde.

als deze sniper in de foto iets meer vellere kleuren groen had.. zou ik hem 1.2.3 niet zien bij een wandel toch door het lange gras
en in CoD4 komen de kleuren ook beter overeen met het gras.
pi_54623829
Ben nu wel heel erg benieuwd naar die "sniper missie".. nu maar ff tijd vinden om CoD weer verder te spelen..
pi_54623952

Je zou er toch zo overheen lopen.
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_54623989
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:

Over die shotguns ben ik het inderdaad eens (hoewel ze wel handig kunnen zijn in de baggermap Shipment). Maar snipers zijn echt gruwelijk. Kan niet wachten tot ik de .50call heb
pi_54624004
Waar is hij nu het goedkoopst te kopen?
  donderdag 15 november 2007 @ 14:30:07 #46
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54625720
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef Devilnl het volgende:
Hmm Biogarde.
[ afbeelding ]

als deze sniper in de foto iets meer vellere kleuren groen had.. zou ik hem 1.2.3 niet zien bij een wandel toch door het lange gras
en in CoD4 komen de kleuren ook beter overeen met het gras.
  donderdag 15 november 2007 @ 14:46:23 #47
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_54626109
Najah Biogarde niet. die loopt altijd met een thermal imaging camera voor ze snuffert
  donderdag 15 november 2007 @ 16:54:28 #48
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_54629450
vandaag binnen gekregen mp is gewoon ongeloofelijk ziek !
Do androids dream of electric sheep?
pi_54630060
Heeft iemand ook last van deze 2 problemen:

- dat sommige textures 'flikkeren', ene keer zijn ze in schaduw, daarna in het licht.
- dat het geluid bij de tussenfilmpjes af en toe hapert?
  donderdag 15 november 2007 @ 17:24:13 #50
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_54630100
Ja, hoi!!

Ik heb 'em net gehaald en ga 'em vanavond installeren en uitproberen! Wens me succes!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')