Ja dan moet je via de asynchrone crack een lijntje leggen, snuiven en pwnen. Dan gaat het.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:57 schreef KUSO het volgende:
Kan je met de download, MP'en?
Agreed, CoDquote:Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Dalamar het volgende:
Ik snap de adrenaline rush van deze game wel, maar eerlijk gezegd (al ben ik een van de weinigen) snap ik echt de hele CoD4 hype niet.
Ja het is ongetwijfeld vette actie, etc, maar de bizar hoge cijfers die gegeven worden zijn echt zwaar overrated.
Ben ik hier nou echt alleen in of zijn er toch meer mensen die door de graphics en het "knallen knallen" heen kijken ?
Hoe dan ook, voor de mensen die er van genieten: veel plezier ermee.
Vanavond nog een score van 15-1 als sniper op Pipeline. Af en toe heb ik geen zin om rond te rennen en dan ga ik in de struiken liggen snipen en af en toe verplaatsen.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:
Juggernaut is een 'perk' waardoor je meer health hebt, net zoals die granaat truuk ook een perk is. Je hebt ook last stand dat je nog met je laatste krachten je pistool kan trekken.
Heb nu al aardig wat uurtjes online erop zitten en het is echt gaaf, jammer alleen dat de snipers zo goed als nutteloos zijn. (of ik kan er totaal niet mee overweg) Shotguns ook trouwens.
Zoek kleinere servers op.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:32 schreef luckass het volgende:
Agreed, CoD& CoD2 hadden een ontzettend goede war-gameplay. Hoe zit dit met CoD4: lag door zware graphics, rare perks die alles onvoorspelbaar (niet mijn ding) maken etc.
De enige hype tot zover die ik niet begreep was die van Halo 3. Daarvoor moet je imo. echt nog in een soort van 2e jeugd zitten (of jonger dan 16) om dat leuk te vinden.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Dalamar het volgende:
Ik snap de adrenaline rush van deze game wel, maar eerlijk gezegd (al ben ik een van de weinigen) snap ik echt de hele CoD4 hype niet.
Ja het is ongetwijfeld vette actie, etc, maar de bizar hoge cijfers die gegeven worden zijn echt zwaar overrated.
Ben ik hier nou echt alleen in of zijn er toch meer mensen die door de graphics en het "knallen knallen" heen kijken ?
Hoe dan ook, voor de mensen die er van genieten: veel plezier ermee.
Geloof het of niet, maar dit kan echt. Die Russen lopen echt niet over dat veld heen zoekende naar verstopte mensen in het gras. Als je er niet op let, dan zie je het ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik vond 'm te kort. En hier en daar wat ongeloofwaardig. Ben me er van bewust dat het een game is, maar door het gras kruipen en over een terrein rennen vol russen die je niet zien, vind ik een beetje jammer
In CoD kan alles idd.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dit kan echt. Die Russen lopen echt niet over dat veld heen zoekende naar verstopte mensen in het gras. Als je er niet op let, dan zie je het ook niet.
lag door zware graphics? graphics zijn clientside en hebben niks te maken met lagquote:Op donderdag 15 november 2007 00:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Agreed, CoD& CoD2 hadden een ontzettend goede war-gameplay. Hoe zit dit met CoD4: lag door zware graphics, rare perks die alles onvoorspelbaar (niet mijn ding) maken etc.
Over die shotguns ben ik het inderdaad eens (hoewel ze wel handig kunnen zijn in de baggermap Shipment). Maar snipers zijn echt gruwelijk. Kan niet wachten tot ik de .50call hebquote:Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:
Juggernaut is een 'perk' waardoor je meer health hebt, net zoals die granaat truuk ook een perk is. Je hebt ook last stand dat je nog met je laatste krachten je pistool kan trekken.
Heb nu al aardig wat uurtjes online erop zitten en het is echt gaaf, jammer alleen dat de snipers zo goed als nutteloos zijn. (of ik kan er totaal niet mee overweg) Shotguns ook trouwens.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef Devilnl het volgende:
Hmm Biogarde.
[ afbeelding ]
als deze sniper in de foto iets meer vellere kleuren groen had.. zou ik hem 1.2.3 niet zien bij een wandel toch door het lange gras
en in CoD4 komen de kleuren ook beter overeen met het gras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |