Wat een mooi stukje stad hebben ze daar neergezet zeg!quote:Op zondag 18 november 2007 11:48 schreef TiMPiN het volgende:
Wat ik het moeilijkste vond was het gedeelte dat je die Al-Asad heb gekilled, en dat je dan naar die landing zone moet..man man man :S
Spooky shit is Prypjat he? Vlak voor de ramp in '86 was er een kermis, en die hebben ze dus nooit meer afgebroken... Op Google Earth kun je dat ding ook makkelijk zienquote:Op zondag 18 november 2007 12:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een mooi stukje stad hebben ze daar neergezet zeg!
Foto's van de stad hoe het echt is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze op die site gekeken hebben voor ze gingen bouwen!.
Ik vind het erg fascinerend; ik zou best eens zo'n tripje door die stad willen maken.quote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spooky shit is Prypjat he? Vlak voor de ramp in '86 was er een kermis, en die hebben ze dus nooit meer afgebroken... Op Google Earth kun je dat ding ook makkelijk zien
Ik heb toen echt de hele tijd met open mond gespeeld, echt ontzettend sfeervol. Hier staan nog meer foto's en een heel reisverslag, erg indrukwekkend om een keer door te lezen.quote:Op zondag 18 november 2007 13:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het erg fascinerend; ik zou best eens zo'n tripje door die stad willen maken.
Ik ook, maar volgens mij is dat niet bevoordelijk voor je gezondheidquote:Op zondag 18 november 2007 13:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het erg fascinerend; ik zou best eens zo'n tripje door die stad willen maken.
Schijnt weinig kwaad te kunnen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:12 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens mij is dat niet bevoordelijk voor je gezondheid [afbeelding]
Wasdat in dat vliegtuig?quote:Op zondag 18 november 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
meeeennnn
wat een vet spel... ik heb eigenlijk nog nooit zo'n vette game ervaring gehad in de afgelopen jaren.....
ik geef em echt een 10.... ik was er gewoon ff stil van...
en grappig nog even die VIP missie op t eind....
quote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spooky shit is Prypjat he? Vlak voor de ramp in '86 was er een kermis, en die hebben ze dus nooit meer afgebroken... Op Google Earth kun je dat ding ook makkelijk zien
Ik heb wel es foto's gezien van een stadje in duitsland, dat was ook een ghosttown. Is al leeggeruimd omdat het moet wijken voor weetikveel, mijnbouw of zandwinning of watdanook, ik weet het niet. Heel apart om te zien.quote:Op zondag 18 november 2007 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[afbeelding]
En via Google Earth is ie idd goed te zien zeg [afbeelding]
Wel vreemd om te zien. Over de hele wereld zie je wel mensen op Google Earth, behalve in die stad. 1 grijze massa. Zo vaag..
Ja.quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Dat is toch die flat waar je die gast in moet sleuren, waar je doorheen moet met die gast met dat grappige pak?
Prypjat/Pripjat.quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
hoe heet die stad ook alweer !!?
mooi stukkie, maar ik heb ut over dat je al die safehouses moet checken, en dan het laatste huis zit ie...en daarna moet je weer helemaal terug langs die soort van boederijenquote:Op zondag 18 november 2007 12:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een mooi stukje stad hebben ze daar neergezet zeg!
Foto's van de stad hoe het echt is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze op die site gekeken hebben voor ze gingen bouwen!.
Dat je naar beneden moet, van die berg af omdat de helicopter daar niet kan komen?quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
mooi stukkie, maar ik heb ut over dat je al die safehouses moet checken, en dan het laatste huis zit ie...en daarna moet je weer helemaal terug langs die soort van boederijen
ja geloof ut wel, eerst over een soort akker en dan weer langs de huisjes naar beneden.quote:Op zondag 18 november 2007 23:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat je naar beneden moet, van die berg af omdat de helicopter daar niet kan komen?
Met die luchtsteun?quote:Op zondag 18 november 2007 23:44 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
ja geloof ut wel, eerst over een soort akker en dan weer langs de huisjes naar beneden.
hahahah jezus..ik heb geen idee meer man hahah, iig je moet de LZ weer securen tot die schijtchopper landtquote:
Ow, das ook nog wel een tip idd...quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef Devilnl het volgende:
je kan 'm ook downloaden en dan gewoon online een cdkey kopen via cdkey-game.com
Heb ik ook gedaan.. (45dollar.. dus opzich valt het mee)
Maar deze gast heeft het nu ook vrij druk (veel vraag naar CoD4 cd-keys, en z'n vooraad kan ie niet op pijl houden)
krijg je mooi een foto van je cd-key en klaar is keeesj
Tipje.. gebruik Paypal ipv creditcard... (anders moet je speciaal een "code" aanvragen voor je mastercard/visa etc..)
Da's dat 'vierkantje' linksonder dat rad als ik het goed heb. Van die attractie is weinig meer over door weersinvloeden. Die baan staat er als het goed is nog.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:05 schreef Crazy-M het volgende:
ik kon niet verder inzoomen
botsautos staan er niet op![]()
Nee want hij staat rechtsboven van het reuzenrad. In die grijze vlek dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's dat 'vierkantje' linksonder dat rad als ik het goed heb. Van die attractie is weinig meer over door weersinvloeden. Die baan staat er als het goed is nog.
hij was wel erg kort ja.. ik had hem in 6uurtjes al uitgespeeldquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
Uitgespeeld
Wel erg kort om eerlijk te zijn
Wel super vet spel tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |