of halo 3?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand nog een goedkope versie van Army of Two?
Aanvragen op de site. http://www.dynabyte.nlquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:29 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nedgame-->zoeken: Morrowind.
Kost 12,99 en is 2e hands.
[..]
Kijk! Dat zijn nog eens prijzen!![]()
Hoe regel je een klantenkaart?
Leg dan 100 euro extra neer voor 2 extra games, harde schijf, headset en HDTV kabels.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:42 schreef Ludacriss het volgende:
Foldertje binnen van de Bartsmit. De xbox 360 consoles gaan idd goedkoper worden.
Xbox arcade van 279,99 naar 199,99
Xbox premium met 2 spellen van 349,99 naar 299,99
Xbox elite van 449,99 naar 399,99
De arcade versie zal binnenkort mijn woonkamer enteren.
Die in de winkel staan met 2 spellen zijn vaak nog oude. Met een kutmoederbord en veel RRoD's en geen HDMI dus.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leg dan 100 euro extra neer voor 2 extra games, harde schijf, headset en HDTV kabels.
Je bent gek als je een xbox zonder harde schijf koopt.
Algemeen Xbox 360 topic ( [Xbox 360 #312] Omdat 312 Aquila's ongeluksgetal is ). Je zit hier echt in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef para909 het volgende:
Dilemma, dilemma....ik weet niet waar ik voor moet kiezen:
-4 maanden oude Xbox Premium met harddisk, draadloze controller, 8 maanden garantie bij Mediamarkt en fabrieksgarantie, plus Viva Pinata en Forza, onbeschadigd, inclusief doos en bon voor 200,00 euro (tweedehands)
of
- Nieuwe Xbox Arcade bij Bart Smit voor 199,00
Hebben jullie nog goede pro's en cons??
Dit is niet het goede topic hiervoor, stel je vraag in het algemene 360-topic.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef para909 het volgende:
Dilemma, dilemma....ik weet niet waar ik voor moet kiezen:
-4 maanden oude Xbox Premium met harddisk, draadloze controller, 8 maanden garantie bij Mediamarkt en fabrieksgarantie, plus Viva Pinata en Forza, onbeschadigd, inclusief doos en bon voor 200,00 euro (tweedehands)
of
- Nieuwe Xbox Arcade bij Bart Smit voor 199,00
Hebben jullie nog goede pro's en cons??
Er staat dat het voor alle "in stock" producten geldt ja, maar alles is nog gewoon de normale prijsquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:59 schreef kleenex het volgende:
Play-asia heeft 20% korting op alles!
Play-Asia.com Easter Egg: 20% off ALL in-stock items - Only until Monday, March 31st 2008
Play-Asia.com is very happy to announce that the Easter Eggs sale will commence at this very moment. So get ready to browse through the pages or your bookmarks, hunt for the Easter Eggs strewn across the fields of our web pages and save yourself plenty of cash in the process! In fact, the more you buy, the more you save!
There is a 20% off of every "in stock" item. While some products are restocked regularly, please bear in mind that we have only a very limited amount of stock for some items, so be sure to place your order as quickly as you can to avoid disappointment. Your chance to pick up these Easter Eggs only lasts until Monday, 31st of March, so don't wait any longer, be on your way to the treasure hunt.
Wel tochquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh?
Bij Orange Box anders niet.
Edit: Alleen bij de Asia versie zie ik nu. Fuckers...
Ze hebben ook niet veel op voorraad zeg. Hoe bedoel je gierig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Sackboy het volgende:
Het is altijd "Cadeau"... je betaalt er ten aller tijde voor..quote:Op zondag 30 maart 2008 16:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Heeft iemand misschien ergens een telefoonabo-verlenging gezien met games of zoiets als cadeau?
Die 10 eu minder per maand merk ik niks van, als ik nu in 1 keer iets 'duurs' 'gratis' krijg voelt het als een cadeau, ookal betaal ik er zelf voor ja.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is altijd "Cadeau"... je betaalt er ten aller tijde voor..
Je kan beter een sim only abo nemen en lagere maandlasten nemen en de games kopen met het geld dat je bespaart.
Ik heb nu een groter abonnement voor 15 euro minder en alles wat ik over mijn bundel heen bel is ook goedkoper.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die 10 eu minder per maand merk ik niks van, als ik nu in 1 keer iets 'duurs' 'gratis' krijg voelt het als een cadeau, ookal betaal ik er zelf voor ja.
Heb liever nu 200 euro dan de komende 24maanden 10euro per maand, opzich best onlogisch maarja, 't is wel chiller.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb nu een groter abonnement voor 15 euro minder en alles wat ik over mijn bundel heen bel is ook goedkoper.
Ik had ook 15 euro meer kunnen betalen en 100 euro erbij voor een nieuwe telefoon.. daar betaal je gewoon dik voor.
Voor 15:00 heb je hem ook nog eens de dag erop binnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef para909 het volgende:
Thanx voor de tip! Heb m ook net besteld. Had hem eerst bij play.com voor 14 euro incl verzenden, maar duurde erg lang voordat de order 'geplaced' werd. Dus maar 'gecanceld' en gewoon lekker in NL gekocht.
Wat is hier zo voordelig aan? Is volgens mij een vrij normale prijs die al maanden hetzelfde is.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:44 schreef FJD het volgende:
Mochten mensen (net als ik) naast GH3 bij de MM hebben gegrepen dan kun je deze bij Futurezone in Zoetermeer voor 85,- de bundle ook meenemenHeeft natuurlijk alleen nut als je in de buurt woont anders kun je m online voor 80,- nog krijgen.
Online wel ja. Dat zeg ik ook. Ik wilde niet nog een dag wachten op bezorging en toen ze de bundle niet bij de MM hadden en omdat ik toch langs Zoetermeer kwam heb ik de bundle toen daar gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
Wat is hier zo voordelig aan? Is volgens mij een vrij normale prijs die al maanden hetzelfde is.
GH3 zou ik niet online bestellen, dikke kans dat ie kapot gaat namelijk, en naar de winkel gaan en ruilen is dan wel ff wat makkelijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Online wel ja. Dat zeg ik ook. Ik wilde niet nog een dag wachten op bezorging en toen ze de bundle niet bij de MM hadden en omdat ik toch langs Zoetermeer kwam heb ik de bundle toen daar gehaald.
Het is geen geniaal goede aanbieding maar als je toch net in de buurt woont
Uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
Blue Dragon voor ¤ 20,- bij Consoleshop.nl
Nee, hier kun je posten als je een aanbieding zit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dus hier kun je vragen waar je dingen het goedkoopst kunt halen?
Ow okee..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, hier kun je posten als je een aanbieding zit.
Als je een specifieke titel zoekt kan je het beste op budgetgaming.nl kijken.
Ik heb er al een paar keer besteld, en heb er tot nu toe alleen maar goede ervaringen meequote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met gamehubs ? vind de prijzen voor mijn gevoel net iets te mooi
Kost 17,50 bij GCshopquote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef Digixz het volgende:
Test Drive Unlimited voor 20 euro bij Zuiderpark
Thanks. Gelijk 2 besteld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Rainbow Six Vegas 2 voor zo'n 25 euro incl. verzendkosten bij Play-Asia!!
Die honden accepteren geen Paypal natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:45 schreef Sackboy het volgende:
-Top Spin 3 voor ¤42 incl. verzendkosten bij Play.com!
vind je ? het is al mei, seizoen afgelopen enzquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:43 schreef mug89 het volgende:
Fifa 08 voor 27euro bij Zuiderpark-games (er staat classic, klopt dit wel? lijkt me erg goedkoop)
Oh, bij bol.com ook dus dan klopt het wel.. dan is ie nu al classic, dat gaat snel zeg!
Ohja, is ook zo..:)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je ? het is al mei, seizoen afgelopen enz
Niet per sé, je kan ook met Paypal betalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
heb je bij play-asia en gamehubs creditcard nodig?
Ik zie het ja, je kan blijkbaar niet linken vanaf de productpagina ofzo. Maar als je gewoon naar Games > Xbox 360 gaat dan zie je hem gauw genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:16 schreef mug89 het volgende:
[..]
de link naar intertoys werkt trouwens niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |