Nee, hier kun je posten als je een aanbieding zit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dus hier kun je vragen waar je dingen het goedkoopst kunt halen?
Ow okee..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, hier kun je posten als je een aanbieding zit.
Als je een specifieke titel zoekt kan je het beste op budgetgaming.nl kijken.
Ik heb er al een paar keer besteld, en heb er tot nu toe alleen maar goede ervaringen meequote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met gamehubs ? vind de prijzen voor mijn gevoel net iets te mooi
Kost 17,50 bij GCshopquote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef Digixz het volgende:
Test Drive Unlimited voor 20 euro bij Zuiderpark
Thanks. Gelijk 2 besteld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Rainbow Six Vegas 2 voor zo'n 25 euro incl. verzendkosten bij Play-Asia!!
Die honden accepteren geen Paypal natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:45 schreef Sackboy het volgende:
-Top Spin 3 voor ¤42 incl. verzendkosten bij Play.com!
vind je ? het is al mei, seizoen afgelopen enzquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:43 schreef mug89 het volgende:
Fifa 08 voor 27euro bij Zuiderpark-games (er staat classic, klopt dit wel? lijkt me erg goedkoop)
Oh, bij bol.com ook dus dan klopt het wel.. dan is ie nu al classic, dat gaat snel zeg!
Ohja, is ook zo..:)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je ? het is al mei, seizoen afgelopen enz
Niet per sé, je kan ook met Paypal betalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
heb je bij play-asia en gamehubs creditcard nodig?
Ik zie het ja, je kan blijkbaar niet linken vanaf de productpagina ofzo. Maar als je gewoon naar Games > Xbox 360 gaat dan zie je hem gauw genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:16 schreef mug89 het volgende:
[..]
de link naar intertoys werkt trouwens niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |