Het is altijd "Cadeau"... je betaalt er ten aller tijde voor..quote:Op zondag 30 maart 2008 16:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Heeft iemand misschien ergens een telefoonabo-verlenging gezien met games of zoiets als cadeau?
Die 10 eu minder per maand merk ik niks van, als ik nu in 1 keer iets 'duurs' 'gratis' krijg voelt het als een cadeau, ookal betaal ik er zelf voor ja.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is altijd "Cadeau"... je betaalt er ten aller tijde voor..
Je kan beter een sim only abo nemen en lagere maandlasten nemen en de games kopen met het geld dat je bespaart.
Ik heb nu een groter abonnement voor 15 euro minder en alles wat ik over mijn bundel heen bel is ook goedkoper.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die 10 eu minder per maand merk ik niks van, als ik nu in 1 keer iets 'duurs' 'gratis' krijg voelt het als een cadeau, ookal betaal ik er zelf voor ja.
Heb liever nu 200 euro dan de komende 24maanden 10euro per maand, opzich best onlogisch maarja, 't is wel chiller.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb nu een groter abonnement voor 15 euro minder en alles wat ik over mijn bundel heen bel is ook goedkoper.
Ik had ook 15 euro meer kunnen betalen en 100 euro erbij voor een nieuwe telefoon.. daar betaal je gewoon dik voor.
Voor 15:00 heb je hem ook nog eens de dag erop binnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef para909 het volgende:
Thanx voor de tip! Heb m ook net besteld. Had hem eerst bij play.com voor 14 euro incl verzenden, maar duurde erg lang voordat de order 'geplaced' werd. Dus maar 'gecanceld' en gewoon lekker in NL gekocht.
Wat is hier zo voordelig aan? Is volgens mij een vrij normale prijs die al maanden hetzelfde is.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:44 schreef FJD het volgende:
Mochten mensen (net als ik) naast GH3 bij de MM hebben gegrepen dan kun je deze bij Futurezone in Zoetermeer voor 85,- de bundle ook meenemenHeeft natuurlijk alleen nut als je in de buurt woont anders kun je m online voor 80,- nog krijgen.
Online wel ja. Dat zeg ik ook. Ik wilde niet nog een dag wachten op bezorging en toen ze de bundle niet bij de MM hadden en omdat ik toch langs Zoetermeer kwam heb ik de bundle toen daar gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
Wat is hier zo voordelig aan? Is volgens mij een vrij normale prijs die al maanden hetzelfde is.
GH3 zou ik niet online bestellen, dikke kans dat ie kapot gaat namelijk, en naar de winkel gaan en ruilen is dan wel ff wat makkelijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Online wel ja. Dat zeg ik ook. Ik wilde niet nog een dag wachten op bezorging en toen ze de bundle niet bij de MM hadden en omdat ik toch langs Zoetermeer kwam heb ik de bundle toen daar gehaald.
Het is geen geniaal goede aanbieding maar als je toch net in de buurt woont
Uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
Blue Dragon voor ¤ 20,- bij Consoleshop.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |