Dat doen ze van naturequote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
Uniek is ze zeker, en ze heeft een goede stem. toch hoop ik dat ze in het vervolg iets minder overdreven zingt, want dat was jammer
I so agree.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lve her
Ze heeft echt iets unieks.
Wie zijn "ze" en "onze"?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doen ze van natureIn onze ogen erg overdreven
![]()
Dat mens was niet bepaald te missen hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:17 schreef Rekkie het volgende:
FOTO's verdorie!!
Als il zo'n TT lees, verwacht ik foto's
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn kostbare tijd verspil aan een kwalitatief programma als Idolsquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat mens was niet bepaald te missen hoor.
Thnx to Together.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:20 schreef Greys het volgende:
Ah, Svensational weet inmiddels ook hoe ze heette![]()
Tyf dan alstjeblieft een eind op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn kostbare tijd verspil aan een kwalitatief programma als Idols
Grapjas!
Maar ondertussen wel in het topic kijken en op zoek gaan naar foto's met tieten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn kostbare tijd verspil aan een kwalitatief programma als Idols
Grapjas!
Duh..... tieten in de TT en je hebt mijn aandacht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel in het topic kijken en op zoek gaan naar foto's met tieten.
Nee, dáár besteed je je tijd goed mee.
Duidelijk. Ze zal niet de eerste vrouw zijn die zichzelf te laag inschat zeker?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lve her
Ze heeft echt iets unieks.
Maar dat is echt geen cup d hoor, wel wat groter lijkt me!
ze is niet mooi, LOL, maar wel apart. denk overigens dat ze haar uiterlijk niet gaan matigen, maar juist nog meer aandikken. Torenhoge kapsels en veel plamuursel en veel diva-liedjes waar ze kan gaan gillen en schreeuwenquote:Op zondag 11 november 2007 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Henkjan haar ook had door laten gaan. Ik vind 'r trouwens erg tof. Ik had het niet verwacht, en ik weet niet of ik 'r wel mooi vind (nou, eigenlijk vind ik 'r gewon niet mooi
), maar het plaatje is wel compleet. haar uiterlijk past bij de stem en haar uitstraling is sterk, in mijn ogen.
Hehequote:Op zondag 11 november 2007 13:21 schreef Pinball het volgende:
Tof wijf!
Die scream toen ze buitenkwam met House of Pain er onder, echt geweldig!
dat zeg ik, ziet er niet uitquote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kan ik ook echt niet positief over zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 15:03 schreef sbientje het volgende:
vaduz, je bent wel een beetje een zuurpruim dit jaar hoor!
Precies, terwijl ik juist na al die standaard mensen verrassingen wil zien, gekke mensen, uitdaging, apart! Raffa's dus.quote:Op maandag 12 november 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaduz heeft het niet zo op anders dan het normale en het uitdagende. Lijkt.
Nathalie's gezichtje is niet haar sterkste punt. En een diep smal decolleté ziet er meestal beter uit vind ik...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog meer decolleté?
Zeg, LayBo, ga jij je eens snel eventjes hier melden!quote:Op maandag 19 november 2007 15:15 schreef LeBeau het volgende:
De enige manier waarop ze meer decollete can creëren is door in lingerie op het podium te gaan staan, en dat lijkt me een beetje too much.
vond ik ookquote:Op zondag 25 november 2007 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind haar eigenljk ook wel tof... zeker zo samen met sandy
Precies!quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef LeBeau het volgende:
Geweldige stem, en volgens mij nog een hardstikke aardige meid ook.
Ik wil m'n hoofd erop laten rusten. En als dat niet mag, dan graag op die bos haar (nep of niet).quote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies!
Al die bitches zaten helemaal sluw te beredeneren wie hun grootste bedreiging was en zij zei gewoon heel lief "IEDEREEN hier is goed!!!"![]()
Plus: dikke tieten
quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:08 schreef -Liss het volgende:
Overweldigend.
Me ma is helemaal gek van haar, haha.
Wijven met metalen rotzooi in hun gezicht...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Omdat sommige de screenshot sniet kunnen zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Wat ze er voortdurend eventjes uit weet te gooien, damn... De potentie is tepelkietelend!quote:
Jaaaa, dat was tof, volgens mij doet ze dat gewoon vanzelfquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:51 schreef LeBeau het volgende:
Echt een geweldig wijf, ik word elke keer blij als ze weer in beeld is! Bij Van Velzen ook al, hoe ze even met een uithaal boven de rest van de dames uit moest komen.
Zij gaat helemaal op in de muziek jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was tof, volgens mij doet ze dat gewoon vanzelf
Tof wel ja, maar weinig verrassend. Onze superieure smaak leidt ons logischerwijze naar Nathaliequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef LeBeau het volgende:
Wat tof trouwens dat wij drietjes dezelfde favoriet hebben!
Dat jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef Zhenar het volgende:
Terwijl Nathalie een slave to the music is [afbeelding]
En datquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof wel ja, maar weinig verrassend. Onze superieure smaak leidt ons logischerwijze naar Nathalie [afbeelding]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens wel nep uit. Alsof Nathalie niet goed kan zijn. [afbeelding]
dat dacht ik ook, beetje theaterquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?
Maar het was wel overduidelijk geacteerd...
Ja, daar is iets heeeel anders aan de hand natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?
Maar het was wel overduidelijk geacteerd...
acteren kan ze nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens wel nep uit. Alsof Nathalie niet goed kan zijn.
Ze neemt ons in het ootjequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, daar is iets heeeel anders aan de hand natuurlijk [afbeelding]
Nee, ze is een slave to the musicquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Greys het volgende:
Van een ander zou je dat stukken minder goed kunnen hebben, dat ze nog even uithaalde op die boot. En van haar vind ik het geen probleem, ze kan gewoon niet anders [afbeelding]
Slecht geacteerd "Oh, ik was slecht!" gebabbel. Ze is gewoon te briljant om niet door te zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldig, wat een heldin. Nu Jennifer exit is, vestig ik al m'n hoop op Nathalie.
Maar wat was dat voor iets raars in de preview voor volgende week?
dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 3 december 2007 11:56 schreef sbientje het volgende:
eigenlijk best een mooie meid,d at valt nu een beetje weg met al dat goud en die make up. ietsje minder zou wmb wel mogen..
Ellenquote:Op maandag 3 december 2007 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind haar echt nog steeds verschrikkelijk. Ik heb sinds Ellen niet zo'n erge kandidaat meegemaakt.
Ja want na Ellen zijn er keiveel Idolskandidaten geweest nogquote:Op maandag 3 december 2007 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind haar echt nog steeds verschrikkelijk. Ik heb sinds Ellen niet zo'n erge kandidaat meegemaakt.
Ik had het over kandidaten in het algemeen, dus X-factorkandidaten tellen ook meequote:Op maandag 3 december 2007 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja want na Ellen zijn er keiveel Idolskandidaten geweest nog
Ja, laten we er een Flora van maken!!!!!!!quote:Op maandag 3 december 2007 20:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze iets minder overdreven zal zijn in zowel gedrag als uiterlijk tijdens de liveshows (die ze vrijwel zeker zal halen), want zoals Eric tijdens haar auditie al zei; ze heeft het niet nodig.
Flora?quote:Op maandag 3 december 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, laten we er een Flora van maken!!!!!!!
Boring!
*Schrik* Wat doe jequote:Op maandag 3 december 2007 22:05 schreef BVO het volgende:
Om het tofheidsniveau van dit topic niet te verlagen enkel een linkje.
Dat heb ik nooit gezegd. Maar Nathalie is een uitgesproken persoonlijkheid op zich, en ik vind dat haar dedrag af en toe gewoon erg over de top is...en dat vind ik jammer.quote:Op maandag 3 december 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, laten we er een Flora van maken!!!!!!!
Boring!
Ja, want iedereen moet Calvijn eren! Vooral niet lekker hysterisch en over de top!quote:Op maandag 3 december 2007 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Maar Nathalie is een uitgesproken persoonlijkheid op zich, en ik vind dat haar dedrag af en toe gewoon erg over de top is...en dat vind ik jammer.
Ik snap spontaan het ''tietenmeisje'' in de TTquote:
Dat stukje was zo tof!quote:'s Avonds en je bent moe, je lichaam zegt gewoon: "Hallooooo, afgelopen!", maar ik zeg: "Neeee, we moeten leren." "Neeee, afgelopen!"
dat vond ik ook heel leuk jaquote:
je weet wel.. straffe wind.. zo heb je ook straffe borstenquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook, totaal geen overheersend type juist. Ze heeft een krachtige stem, maar zit gelukkig niet zoveel te schreeuwen zoals anderen (Sandy..) dat wel doen. Ze compenseert haar wilde uiterlijk met een beschaafd stemgeluid. Zij moet gewoon winnen. Klaar.
quote:i dont understand why she will put herself down like that. this is crazy, why would a aready rich girl do this. this is like sending paris hilton on the american idol.
quote:wrong move nathalei. Shes already a star, and now she have given the white man a chance to destroy her musical legacy.
With all the due respect, this is what i call luck of ambition, coz the makomas are the most famous group to ever come out of the ducth land. Correct me if am wrong
Ik wil haar tieten wel even kneden. Ghehehgheeee. Ghe. He.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef FlowerPeace het volgende:
Ik vind haar een fantastische zangeres en een heel leuk mens, met tieten en al! Ik hoop dat ze haar niet teveel willen 'kneden' (styling etc)
Is ze al zo rijk dan? Of bedoelen ze dat niet letterlijk?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:28 schreef BVO het volgende:
Wel wat verontwaardigde reacties vanuit het buitenland bij haar auditiefilmpjes op Youtube, onder meer:
[..]
[..]
Zeker, zeker, en het boeit me niks of ze elders al platen heeft uitgebracht. Op dit moment is ze mijn favoriet. Maar om echt te winnen is ze misschien te uitgesproken, er zijn ook veel mensen die haar helemaal niks vinden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Scootmobiel het volgende:
Helemaal mee eens.
Leuke spontane meid, heeft veel zelfvertrouwen zonder arrogant te zijn, ziet er prima uit en heeft een dijk van een stem. Finalewaardig!
Idols 3 werd ook gewonnen door de meest uitgesproken kandidaat van allenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeker, zeker, en het boeit me niks of ze elders al platen heeft uitgebracht. Op dit moment is ze mijn favoriet. Maar om echt te winnen is ze misschien te uitgesproken, er zijn ook veel mensen die haar helemaal niks vinden.
helemaal mee eens!quote:Op maandag 3 december 2007 14:29 schreef Woelli het volgende:
Zaterdag weer dood gelachen om haar.
Ik ben eruit, Nathalie moet bij de laatste 12.
Ik zie ze nu voor het eerst, en iemand post in het engels dan van 'bekendste groep van Nederland'quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:12 schreef Dwoezel het volgende:
Ze zit in een soort gospelgroep samen met wat broers en zussen en die groep heeft al best wat fans enzo. Het klinkt ook best leuk, vind ik.
Ik vind het zo jammer dat mijn posts blijkbaar niet op de goede manier worden opgevat. (Ik ben trouwens helemaal geen voorstander van de "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg"(quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, want iedereen moet Calvijn eren! Vooral niet lekker hysterisch en over de top!
"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.".
ja dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze deed zo gestoord toen ze door was.
Ze heeft anders tiet zat hoor!quote:
En daar hadden wij het ook bij het rechte eindquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef BVO het volgende:
Ze heeft het onoverwinnerlijke aura dat Raffa had idd.
MissBliss speelt op safe met haar voorspellingenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef MissBliss het volgende:
Zeker top 3!
Daar ben ik niet zo zeker van. Ik weet niet of ze echt in de smaak zal vallen bij de SMS-ers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef MissBliss het volgende:
Zeker top 3!
Nou, ik denk ook 1. Nikky 2 en Bas 3... Niks mis met spelen op safequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MissBliss speelt op safe met haar voorspellingen
House of Pain - Jump Aroundquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:23 schreef Cherryberry het volgende:
Hey hoe het dat liedje nou dat ze steeds afspelen als ze door is?? Met dat gegil je weet wel.
Ik heb ineens zin om dat te gaan downloaden
Precies wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:31 schreef Re het volgende:
ik denk daardwerkelijk dat ze ondanks haar gigantische bereik een te beperkt assortiment heeft om 10 afleveringen te blijven boeien...
Hier is haar make up wel iets subtielerquote:
Toch een minpuntje hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 02:01 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
Favoriete Idols-winnaar:
Jim
Idd, dat was echt een achterlijke actie, kreeg gewoon last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze deed zo gestoord toen ze door was.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Together het volgende:
Er blijkt een hoop over haar te vinden. Zo kun je op YouTube video's zien van haar groep Makoma en kun je hier delen van nummers van haar albums beluisteren. Verder heeft ze zelfs een Franstalige Wikipedia-pagina.
Ja, ik vraag me dat ook af...Misschien omdat ze in Nederland nooit echt doorbrak met d'r Makoma? Of misschien is het wel een soort weddenschap/publiciteitsstunt. Remember hoe-heet-ie van Intwine?quote:Op zondag 9 december 2007 11:44 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp toch niet helemaal waarom ze met Idols meedoet. Het lijkt erop dat ze dat niet nodig heeft en ik ben bang dat ze haar vanuit Idols nu gaan proberen te beteugelen en te stylen en ik kan me niet voorstellen dat ze dat zal willen.
bekijk de promofoto hierboven zou ik zeggenquote:Op zondag 9 december 2007 11:44 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp toch niet helemaal waarom ze met Idols meedoet. Het lijkt erop dat ze dat niet nodig heeft en ik ben bang dat ze haar vanuit Idols nu gaan proberen te beteugelen en te stylen en ik kan me niet voorstellen dat ze dat zal willen.
Het lijkt me wel dat ze dat nodig heeft, die cd's die ze heeft zijn niet van het genre dat aanslaat bij het grote publiek. Ze heeft de juiste begeleiding/producers en aandacht nodig om bekend te worden.quote:Op zondag 9 december 2007 11:44 schreef livelink het volgende:
Ja, maar ik krijg de indruk dat ze zich toch voornamelijk met de gospel wil blijven bezighouden. En als dat haar doel is, heeft ze ook niks aan Idols. Dan wint ze straks (wat ik me overigens niet kan voorstellen) en dan zien we haar alleen terug bij EO-jongerendagen net zoals Sharon.quote:Op zondag 9 december 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat ze dat nodig heeft, die cd's die ze heeft zijn niet van het genre dat aanslaat bij het grote publiek. Ze heeft de juiste begeleiding/producers en aandacht nodig om bekend te worden.
Ik vind dat de jury wel behoorlijk overdrijft. Het doet me denken aan HJ Smits die Sharon de hemel in prijst. Een superster zal ook Nathalie nooit worden, ze mag blij zijn als ze straks in Nederland redelijk gaat verkopen, mocht ze heel ver komen in deze Idols 4.
Ach ja, je hoeft er nou eenmaal niet uit te zien als de Heilige Maagd Maria om gospel te mogen zingen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:34 schreef raspetocha het volgende:
Zij op de EO jongerendag en gospel....Ze ziet eruit als een goedkope hoer!!
dat was geen nergertquote:Op zondag 9 december 2007 15:17 schreef nokwanda het volgende:
Maria Magdalena... daar werd dat toch ook over gezegd
Waarschijnlijk heette dat toen nog niet zo, nee.quote:
Daar is ze toch niet beteugeld?quote:Op zondag 9 december 2007 12:30 schreef Re het volgende:
[..]
bekijk de promofoto hierboven zou ik zeggen
Die gouden wenkbrauwpiercing en neuspiercing lijken me anders niet zo goedkoop hoor!!quote:Op zondag 9 december 2007 14:34 schreef raspetocha het volgende:
Zij op de EO jongerendag en gospel....Ze ziet eruit als een goedkope hoer!!
quote:Op maandag 3 december 2007 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind haar echt nog steeds verschrikkelijk.
Zolang ze het echt puur uit een bepaald soort humor, gekheid, apartheid doet vind ik het geweldig. Het is niet te geforceerd; oke, heel overdreven, maa wel écht Nathalie voor zover ik kan inschattenquote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar reactie dat ze door is naar de laatste 18 echt een beetje jammer
Doe maar normaal meid, je tieten doen de rest wel
Van mij is iedereen het wel gewend, ik durf te wedden dat de helft mijn reacties al niet eens meer leest.quote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat mag je niet tevaak zeggen hoor... anders wordt Sven boos...
OMGquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef oYo het volgende:
Laat maar hebbes gevonden: zie http://www.dsprivilege.nl/mp3/
En deze is gewoon "kippevel": http://www.dsprivilege.nl/mp3/and.mp3
Klinkt her en der toch wel tamelijk briljantquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef oYo het volgende:
Zou dat het stemmende publiek niet tegen gaan staan, vraag ik me af.quote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang ze het echt puur uit een bepaald soort humor, gekheid, apartheid doet vind ik het geweldig. Het is niet te geforceerd; oke, heel overdreven, maa wel écht Nathalie voor zover ik kan inschatten.
Raffa won ook dik van Flora.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou dat het stemmende publiek niet tegen gaan staan, vraag ik me af.
ik ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:17 schreef oYo het volgende:
Ik hoop dat er een rondje musicalsongs komt.
Alleen dat gebrekkig Nederlands is soms irritantquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik ook zo leuk vind van Nathalie: dat ze ook zo héél zacht en nederig kan pratenDan smelt ik helemaal. Heel anders dan die continue-blêrende Sandy
Er zijn maar weinig autochtone nederlanders die netjes kunnen praten of foutloos kunnen schrijven. Maak je dus niet onnodig druk en probeer van de zang te genieten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Alleen dat gebrekkig Nederlands is soms irritant
Dat vind ik juist wel charmant.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Alleen dat gebrekkig Nederlands is soms irritant
Ze doet wel veel te veel stembuiginkjes en ze mist een beetje echte power. Ze moet heel erg forceren om een lange zuivere uithaal te kunnen doen. Hind kan dat eigenlijk ook niet zo goed trouwens (wel lange tonen, maar niet met oerkracht).quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Die mp3'tjes zijn inderdaad ijzersterk
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef oYo het volgende:
Gezellig tog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef BVO het volgende:
Maar zij kent Genelva dus ook al? Aangezien die ook dik is met Nigel, dus het is wel een ons-kent-ons clubje zo he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |