Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens wel nep uit. Alsof Nathalie niet goed kan zijn. [afbeelding]
dat dacht ik ook, beetje theaterquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?
Maar het was wel overduidelijk geacteerd...
Ja, daar is iets heeeel anders aan de hand natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?
Maar het was wel overduidelijk geacteerd...
acteren kan ze nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens wel nep uit. Alsof Nathalie niet goed kan zijn.
Ze neemt ons in het ootjequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, daar is iets heeeel anders aan de hand natuurlijk [afbeelding]
Nee, ze is een slave to the musicquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Greys het volgende:
Van een ander zou je dat stukken minder goed kunnen hebben, dat ze nog even uithaalde op die boot. En van haar vind ik het geen probleem, ze kan gewoon niet anders [afbeelding]
Slecht geacteerd "Oh, ik was slecht!" gebabbel. Ze is gewoon te briljant om niet door te zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldig, wat een heldin. Nu Jennifer exit is, vestig ik al m'n hoop op Nathalie.
Maar wat was dat voor iets raars in de preview voor volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |