vond ik ookquote:Op zondag 25 november 2007 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind haar eigenljk ook wel tof... zeker zo samen met sandy
Precies!quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef LeBeau het volgende:
Geweldige stem, en volgens mij nog een hardstikke aardige meid ook.
Ik wil m'n hoofd erop laten rusten. En als dat niet mag, dan graag op die bos haar (nep of niet).quote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies!
Al die bitches zaten helemaal sluw te beredeneren wie hun grootste bedreiging was en zij zei gewoon heel lief "IEDEREEN hier is goed!!!"![]()
Plus: dikke tieten
quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:08 schreef -Liss het volgende:
Overweldigend.
Me ma is helemaal gek van haar, haha.
Wijven met metalen rotzooi in hun gezicht...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Omdat sommige de screenshot sniet kunnen zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Wat ze er voortdurend eventjes uit weet te gooien, damn... De potentie is tepelkietelend!quote:
Jaaaa, dat was tof, volgens mij doet ze dat gewoon vanzelfquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:51 schreef LeBeau het volgende:
Echt een geweldig wijf, ik word elke keer blij als ze weer in beeld is! Bij Van Velzen ook al, hoe ze even met een uithaal boven de rest van de dames uit moest komen.
Zij gaat helemaal op in de muziek jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was tof, volgens mij doet ze dat gewoon vanzelf
Tof wel ja, maar weinig verrassend. Onze superieure smaak leidt ons logischerwijze naar Nathaliequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef LeBeau het volgende:
Wat tof trouwens dat wij drietjes dezelfde favoriet hebben!
Dat jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef Zhenar het volgende:
Terwijl Nathalie een slave to the music is [afbeelding]
En datquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof wel ja, maar weinig verrassend. Onze superieure smaak leidt ons logischerwijze naar Nathalie [afbeelding]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens wel nep uit. Alsof Nathalie niet goed kan zijn. [afbeelding]
dat dacht ik ook, beetje theaterquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?
Maar het was wel overduidelijk geacteerd...
Ja, daar is iets heeeel anders aan de hand natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik schrok wel even, ze zal er toch niet uitliggen?
Maar het was wel overduidelijk geacteerd...
acteren kan ze nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef LeBeau het volgende:
Dat van volgende week zag er trouwens wel nep uit. Alsof Nathalie niet goed kan zijn.
Ze neemt ons in het ootjequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, daar is iets heeeel anders aan de hand natuurlijk [afbeelding]
Nee, ze is een slave to the musicquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Greys het volgende:
Van een ander zou je dat stukken minder goed kunnen hebben, dat ze nog even uithaalde op die boot. En van haar vind ik het geen probleem, ze kan gewoon niet anders [afbeelding]
Slecht geacteerd "Oh, ik was slecht!" gebabbel. Ze is gewoon te briljant om niet door te zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 01:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldig, wat een heldin. Nu Jennifer exit is, vestig ik al m'n hoop op Nathalie.
Maar wat was dat voor iets raars in de preview voor volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |