Dat doen ze van naturequote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
Uniek is ze zeker, en ze heeft een goede stem. toch hoop ik dat ze in het vervolg iets minder overdreven zingt, want dat was jammer
I so agree.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lve her
Ze heeft echt iets unieks.
Wie zijn "ze" en "onze"?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doen ze van natureIn onze ogen erg overdreven
![]()
Dat mens was niet bepaald te missen hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:17 schreef Rekkie het volgende:
FOTO's verdorie!!
Als il zo'n TT lees, verwacht ik foto's
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn kostbare tijd verspil aan een kwalitatief programma als Idolsquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat mens was niet bepaald te missen hoor.
Thnx to Together.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:20 schreef Greys het volgende:
Ah, Svensational weet inmiddels ook hoe ze heette![]()
Tyf dan alstjeblieft een eind op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn kostbare tijd verspil aan een kwalitatief programma als Idols
Grapjas!
Maar ondertussen wel in het topic kijken en op zoek gaan naar foto's met tieten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn kostbare tijd verspil aan een kwalitatief programma als Idols
Grapjas!
Duh..... tieten in de TT en je hebt mijn aandacht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel in het topic kijken en op zoek gaan naar foto's met tieten.
Nee, dáár besteed je je tijd goed mee.
Duidelijk. Ze zal niet de eerste vrouw zijn die zichzelf te laag inschat zeker?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lve her
Ze heeft echt iets unieks.
Maar dat is echt geen cup d hoor, wel wat groter lijkt me!
ze is niet mooi, LOL, maar wel apart. denk overigens dat ze haar uiterlijk niet gaan matigen, maar juist nog meer aandikken. Torenhoge kapsels en veel plamuursel en veel diva-liedjes waar ze kan gaan gillen en schreeuwenquote:Op zondag 11 november 2007 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Henkjan haar ook had door laten gaan. Ik vind 'r trouwens erg tof. Ik had het niet verwacht, en ik weet niet of ik 'r wel mooi vind (nou, eigenlijk vind ik 'r gewon niet mooi
), maar het plaatje is wel compleet. haar uiterlijk past bij de stem en haar uitstraling is sterk, in mijn ogen.
Hehequote:Op zondag 11 november 2007 13:21 schreef Pinball het volgende:
Tof wijf!
Die scream toen ze buitenkwam met House of Pain er onder, echt geweldig!
dat zeg ik, ziet er niet uitquote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |