8 december in Zandvoort!quote:Op maandag 19 november 2007 02:10 schreef rena het volgende:
Ja echt he, en het is nog een computeruur ook, dus waarschijnlijk 3 kwartier fokken en msn'en en een kwartier naar de uitleg luisteren om alles vervolgens thuis te maken![]()
![]()
Wanneer komt er weer een meet?
Ik kijk geen filmpjes op mijn werk en thuis heb ik geen internet, dus tease mij niet zo!quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z, dit soort sprookjes kan ik nou weer wel waarderen
http://www.apple.com/trailers/disney/enchanted/McDreamy
en die humor
Busy, loyal worker beequote:Op maandag 19 november 2007 09:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kijk geen filmpjes op mijn werk en thuis heb ik geen internet, dus tease mij niet zo!![]()
Gelukkig is het maandag: Giechel_Ho Dagquote:
Nog maar eventjes hoorquote:Op maandag 19 november 2007 10:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig is het maandag: Giechel_Ho Dag![]()
Ik wil dat "mijn" team God's Warriors heet 14.gifquote:Op maandag 19 november 2007 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed we hebben een stapel mensen vanavond, dus we gaan voor Team Bliss & The Bliss Team?
Daar hebben we het dan wel overquote:Op maandag 19 november 2007 10:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wil dat "mijn" team God's Warriors heet 14.gif
Die bedoel ik ook, kneusquote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nog maar eventjes hoorTijdens de pubquiz komt z'n lieve, attente alter ego weer opdraven
Ik ben voor Zhenar's bitchesquote:Op maandag 19 november 2007 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed we hebben een stapel mensen vanavond, dus we gaan voor Team Bliss & The Bliss Team?
Zou ook best niet kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |