ja dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze deed zo gestoord toen ze door was.
Ze heeft anders tiet zat hoor!quote:
En daar hadden wij het ook bij het rechte eindquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef BVO het volgende:
Ze heeft het onoverwinnerlijke aura dat Raffa had idd.
MissBliss speelt op safe met haar voorspellingenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef MissBliss het volgende:
Zeker top 3!
Daar ben ik niet zo zeker van. Ik weet niet of ze echt in de smaak zal vallen bij de SMS-ers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef MissBliss het volgende:
Zeker top 3!
Nou, ik denk ook 1. Nikky 2 en Bas 3... Niks mis met spelen op safequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MissBliss speelt op safe met haar voorspellingen
House of Pain - Jump Aroundquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:23 schreef Cherryberry het volgende:
Hey hoe het dat liedje nou dat ze steeds afspelen als ze door is?? Met dat gegil je weet wel.
Ik heb ineens zin om dat te gaan downloaden
Precies wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:31 schreef Re het volgende:
ik denk daardwerkelijk dat ze ondanks haar gigantische bereik een te beperkt assortiment heeft om 10 afleveringen te blijven boeien...
Hier is haar make up wel iets subtielerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |