ja dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze deed zo gestoord toen ze door was.
Ze heeft anders tiet zat hoor!quote:
En daar hadden wij het ook bij het rechte eindquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef BVO het volgende:
Ze heeft het onoverwinnerlijke aura dat Raffa had idd.
MissBliss speelt op safe met haar voorspellingenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef MissBliss het volgende:
Zeker top 3!
Daar ben ik niet zo zeker van. Ik weet niet of ze echt in de smaak zal vallen bij de SMS-ers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef MissBliss het volgende:
Zeker top 3!
Nou, ik denk ook 1. Nikky 2 en Bas 3... Niks mis met spelen op safequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MissBliss speelt op safe met haar voorspellingen
House of Pain - Jump Aroundquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:23 schreef Cherryberry het volgende:
Hey hoe het dat liedje nou dat ze steeds afspelen als ze door is?? Met dat gegil je weet wel.
Ik heb ineens zin om dat te gaan downloaden
Precies wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:31 schreef Re het volgende:
ik denk daardwerkelijk dat ze ondanks haar gigantische bereik een te beperkt assortiment heeft om 10 afleveringen te blijven boeien...
Hier is haar make up wel iets subtielerquote:
Toch een minpuntje hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 02:01 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
Favoriete Idols-winnaar:
Jim
Idd, dat was echt een achterlijke actie, kreeg gewoon last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze deed zo gestoord toen ze door was.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Together het volgende:
Er blijkt een hoop over haar te vinden. Zo kun je op YouTube video's zien van haar groep Makoma en kun je hier delen van nummers van haar albums beluisteren. Verder heeft ze zelfs een Franstalige Wikipedia-pagina.
Ja, ik vraag me dat ook af...Misschien omdat ze in Nederland nooit echt doorbrak met d'r Makoma? Of misschien is het wel een soort weddenschap/publiciteitsstunt. Remember hoe-heet-ie van Intwine?quote:Op zondag 9 december 2007 11:44 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp toch niet helemaal waarom ze met Idols meedoet. Het lijkt erop dat ze dat niet nodig heeft en ik ben bang dat ze haar vanuit Idols nu gaan proberen te beteugelen en te stylen en ik kan me niet voorstellen dat ze dat zal willen.
bekijk de promofoto hierboven zou ik zeggenquote:Op zondag 9 december 2007 11:44 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp toch niet helemaal waarom ze met Idols meedoet. Het lijkt erop dat ze dat niet nodig heeft en ik ben bang dat ze haar vanuit Idols nu gaan proberen te beteugelen en te stylen en ik kan me niet voorstellen dat ze dat zal willen.
Het lijkt me wel dat ze dat nodig heeft, die cd's die ze heeft zijn niet van het genre dat aanslaat bij het grote publiek. Ze heeft de juiste begeleiding/producers en aandacht nodig om bekend te worden.quote:Op zondag 9 december 2007 11:44 schreef livelink het volgende:
Ja, maar ik krijg de indruk dat ze zich toch voornamelijk met de gospel wil blijven bezighouden. En als dat haar doel is, heeft ze ook niks aan Idols. Dan wint ze straks (wat ik me overigens niet kan voorstellen) en dan zien we haar alleen terug bij EO-jongerendagen net zoals Sharon.quote:Op zondag 9 december 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat ze dat nodig heeft, die cd's die ze heeft zijn niet van het genre dat aanslaat bij het grote publiek. Ze heeft de juiste begeleiding/producers en aandacht nodig om bekend te worden.
Ik vind dat de jury wel behoorlijk overdrijft. Het doet me denken aan HJ Smits die Sharon de hemel in prijst. Een superster zal ook Nathalie nooit worden, ze mag blij zijn als ze straks in Nederland redelijk gaat verkopen, mocht ze heel ver komen in deze Idols 4.
Ach ja, je hoeft er nou eenmaal niet uit te zien als de Heilige Maagd Maria om gospel te mogen zingen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:34 schreef raspetocha het volgende:
Zij op de EO jongerendag en gospel....Ze ziet eruit als een goedkope hoer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |