quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
Nightshit.
http://www.youtube.com/watch?v=BzDHFqR2dZo
Kutnummer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
Roef: 'Ik ben al zeven jaar seksslaaf'
Dat plakken lukt niet..quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
Lobasca: je rechtkliklt je muis op het plaatje, kopieert de url, plakt die in de adresbalk, en vervolgens sla je de "pagina" (wat dus het plaatje is) op in je bookmarks. Bij voorkeur in een handig mapje met als titel smailies oid.
Lukt ook wel met frambozensap.quote:
Joy Divisionquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Nu we toch even het pad van de carnavalskrakers hebben verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=0We9d5J3BLQ
Dit is zó mooi...
Soms helpt een andere uitleg in andere woorden:quote:
Beterquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Nu we toch even het pad van de carnavalskrakers hebben verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=0We9d5J3BLQ
Dit is zó mooi...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn eigenste smiley die zo "Tering!" zegt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms helpt een andere uitleg in andere woorden:
- Rechtsklik op plaatje
- Eigenschappen
- Ga met linkermuisknop ingedrukt over de url
- Ctrl + c
- Open Internet Explorer (of welke browser je ook gebruikt)
- Ga met je cursor in de adresbalk staan
- Ctrl + v
- Enter
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Welke bestaande smilie wil je?
Je moet dan weten waar je hem hebt gelaten. Zoals Gert zegt, maak een map genaamd 'smileys' of zoiets in je Favorieten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
En hoe kan ik ze dan weer te voorschijn toveren en in een post plakken?
Ach sterref toch jonguh..quote:
Ah jawel joh. Had gewoon ff zin om onder het mom van een Amanda-citaat een doodswerwensing te doen. Verder niets persoonlijks.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg dat je ass kicked en het is wéér niet goed![]()
Dat is wat er onder dit ikoontje tevoorschijn komt als je het aanklikt. In het algemeen is een dialoog een 'gesprek' met je software waarin je keuzes kunt maken.quote:
Ik luister gewoon muziek in winampquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah jawel joh. Had gewoon ff zin om onder het mom van een Amanda-citaat een doodswerwensing te doen. Verder niets persoonlijks.![]()
Zet es een lekker nummertje op dan.![]()
Mét of zónder plaatjesdialoog?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik luister gewoon muziek in winamp![]()
Dat is écht het meest debiele dat ik ooit heb gehoord.quote:
Een beetje softwaregebruiker die wat verder kijkt dan zijn neus lang is weet dat 'dialoog' een normaal begrip is voor het maken van keuzes binnen de software.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is écht het meest debiele dat ik ooit heb gehoord.
![]()
Let op:
plaatjesdialoog
Hey!
rot op!
Einde
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is écht het meest debiele dat ik ooit heb gehoord.
![]()
Let op:
plaatjesdialoog
Hey!
rot op!
Einde
En een beetje Ian zegt je dat hij het belachelijk en debiel vind.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje softwaregebruiker die wat verder kijkt dan zijn neus lang is weet dat 'dialoog' een normaal begrip is voor het maken van keuzes binnen de software.
Mensen die denken dat als ik zeg dat ik iets debiel vind dat ook meteen betekend dat ik het niet kende en dat ze dus veel toffer zijn en meteen arrogant de les moeten gaan lezenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje softwaregebruiker die wat verder kijkt dan zijn neus lang is weet dat 'dialoog' een normaal begrip is voor het maken van keuzes binnen de software.
Een beetje Ian en een beetje Gert zijn dan ook alleen maar lollig ten koste van iemand die iets probeert op te steken. Geeft niet hoor, jochies.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En een beetje Ian zegt je dat hij het belachelijk en debiel vind.
Ongeacht hoelang hij het woord/begrip kent en gebruikt.
Wehehe, kijk jou geen humor hebben!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje Ian en een beetje Gert zijn dan ook alleen maar lollig ten koste van iemand die iets probeert op te steken. Geeft niet hoor, jochies.
Ze voelen zich gepasseerdtdtdtdquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje Ian en een beetje Gert zijn dan ook alleen maar lollig ten koste van iemand die iets probeert op te steken. Geeft niet hoor, jochies.
Moet je een ram voor je kutkop, eikel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, kijk jou geen humor hebben!![]()
Roestkutje!![]()
Zo praat je niet tegen je vader, teringkip!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet je een ram voor je kutkop, eikel?![]()
Rellen !!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Pubertijd, ouwe lul!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je vader, teringkip!
Geef jij Saantje nu maar es een goedmaakkusje..je kannut!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Rellen !!![]()
Plaatjesdialoog is gewoon een achterlijk woord.
En voor de rest was je uitleg prima, beter dan die van mij blijkbaar.
En dan stoeien Ian en ik vervolgens even met het woord plaatjesdialoog. Geeft dat nou?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij je ff aftrekken op Sophie![]()
Ik ben benieuwd wie jij gaat pijpen voor een Breezer want zakgeld om uit te gaan krijg je voorlopig niet meer, vlok menstruatie schuim!quote:
Als jij 'plaatjesdialoog' een 'achterlijk woord' vindt, dan ben je duidelijk niet bekend met in het Nederlands vertaalde grafische software.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Rellen !!![]()
Plaatjesdialoog is gewoon een achterlijk woord.
En voor de rest was je uitleg prima, beter dan die van mij blijkbaar.
En dan stoeien Ian en ik vervolgens even met het woord plaatjesdialoog. Geeft dat nou?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij 'plaatjesdialoog' een 'achterlijk woord' vindt, dan ben je duidelijk niet bekend met in het Nederlands vertaalde grafische software.
De slijterquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie jij gaat pijpen voor een Breezer want zakgeld om uit te gaan krijg je voorlopig niet meer, vlok menstruatie schuim!
Zo heb ik je opgevoedquote:
Pciesquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij 'plaatjesdialoog' een 'achterlijk woord' vindt, dan ben je duidelijk niet bekend met in het Nederlands vertaalde grafische software.
Je hoeft niets goed te praten hoor. Als Lobasca door de bomen het bos nog maar ziet.
Vraagt 'ie maar aan zijn eigen kind...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo heb ik je opgevoed![]()
Pijp meteen even een kratje Hertog Jan d'r bij.
En vraag of Gert nog wat wil.
Goed, dan krijgt hij wel een biertje uit het kratje dat je voor mij bij elkaar gaat pijpen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vraagt 'ie maar aan zijn eigen kind...![]()
Ik ga een beetje modlikken...
De pleuris kennuh zuh kréguh!
Rosé en bier is voor mietjes, daar doe ik me muil niet voor open bij de slijter..quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, dan krijgt hij wel een biertje uit het kratje dat je voor mij bij elkaar gaat pijpen.
Maar de volgende keer gewoon Rosé erbij vragen.
Nee, jouw eigen bestelling moet er nog bijquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rosé en bier is voor mietjes, daar doe ik me muil niet voor open bij de slijter..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jouw eigen bestelling moet er nog bij![]()
Ook niet in ruil voor een plaatjesdialoog?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rosé en bier is voor mietjes, daar doe ik me muil niet voor open bij de slijter..
Ik dialoog niet meer met jou voordat jij Saantje een kus hebt gegeven..quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook niet in ruil voor een plaatjesdialoog?![]()
Heeft "Saantje" geen partner waar ze normaal zelf mee plaatjesdialoogt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dialoog niet meer met jou voordat jij Saantje een kus hebt gegeven..![]()
http://nl.youtube.com/results?search_query=plaatjesdialoogquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Muziek bitte..
Maakt dat uit?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft "Saantje" geen partner waar ze normaal zelf mee plaatjesdialoogt?
Bedoelde je plaatjesplug?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=plaatjesdialoog
![]()
Straks krijg je plaatjesdialoogaids!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zomaar vreemdplaatjesdialogen!?![]()
Mijn partner vindt het wel fijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zomaar vreemdplaatjesdialogen!?![]()
"Saantje" zit echt niet te wachten op een kus van iemand die de Nederlandstalige grafische software-handleidingen niet op waarde weet te schatten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dialoog niet meer met jou voordat jij Saantje een kus hebt gegeven..![]()
Ik heb een FB verzoekje voor je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
"Saantje" zit echt niet te wachten op een kus van iemand die de Nederlandstalige grafische software-handleidingen niet op waarde weet te schatten.
Please......quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
"Saantje" zit echt niet te wachten op een kus van iemand die de Nederlandstalige grafische software-handleidingen niet op waarde weet te schatten.
Speel jij zelf gitaar?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Gert het volgende:
Gewoon ff een echt lekker nummer:
http://nl.youtube.com/watch?v=ipW0JX3qQbM
FB enzeauxquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Gert het volgende:
Gewoon ff een echt lekker nummer:
http://nl.youtube.com/watch?v=ipW0JX3qQbM
Ja!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ok, gewoon alleen tering laten zeggen?
was ff weg, ga zo even prutsen![]()
Uhuh. Hoewel ik meer heb met de tekst eigenlijk.quote:
is het eenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Hoewel ik meer heb met de tekst eigenlijk.
"I was never faithful, except to my own pleasure zone".![]()
Skattie!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[FB # 16] fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it !!
Zo'n briljant idee wordt uiteraard onmiddelijk ingewilligd.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n briljant idee wordt uiteraard onmiddelijk ingewilligd.![]()
Deze plaatjesdialoog snap ik effe niet. Is wát meer eenquote:
Ze vroeg zich af of het antwoord op de vraag of jij gitaar speelt in plaatjesdialoog eenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze plaatjesdialoog snap ik effe niet. Is wát meer eenof een
![]()
gitaar spelen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze plaatjesdialoog snap ik effe niet. Is wát meer eenof een
![]()
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sjaggie genoeg zo?![]()
[ afbeelding ]
Meer van iets ander soort beatsquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Gert het volgende:
Maar ja, jullie houden geloof ik niet zo van beats hè?![]()
Ik krijg een foutmeldingquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Gert het volgende:
Herinneren jullie je Nathanael nog?
Die had van die gave house-sets.
Dit is ook zo'n super geil nummer wat ik dankzij Hem heb leren kennen:
Echt heeeerlijk, vooral met een slokkie op en/of wat anders in je mik.
Maar ja, jullie houden geloof ik niet zo van beats hè?![]()
Wat heb je nu weer tot je genomen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Gert het volgende:
Echt heeeerlijk, vooral met een slokkie op en/of wat anders in je mik.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/Peace-Division---Blacklight-Sleaze
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/Peace-Division---Blacklight-Sleaze
Ik ga wel weer hoor!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
OMFG, daar is Coos ook weer. Ik zoek 't wel uit![]()
Wat een gedoe, hè?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heb je nu weer tot je genomen?![]()
Oh help, daar is APK ook. Waarom moet ik zo lijden?quote:
Top, eindelijk eens niet beats voor Jan Lul gepost.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:16 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Kan ik wel hebben zo'n beatje - beatje meedeinen.
Nog net niet inhaken.
Deze slaan we even op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
Ik haat Disana!
Jij moet niet zeuren, jij moet leiden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh help, daar is APK ook. Waarom moet ik zo lijden?![]()
Wie?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
Ik haat Disana!
Ja.quote:
Is Lobasca d'r account nu alwéér gekraakt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
Ik haat Disana!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Lobasca d'r account nu alwéér gekraakt?![]()
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef Gert het volgende:
Als er weer een BB komt, ga je dat dan volgen?![]()
quote:En heb je al een nieuwe bank?![]()
Het is geen Adolfje geworden maar een Eva en ze heet Zora. Mooie naam hè?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos: gefeliciteerd! Maarre.... word je nog eens echt opa? Moet toch lukken, met zo'n lekkah dochtutsjuh?![]()
Als je maar hard genoeg zuigt komt dat vanzelf.quote:
Zet es een plaatje op, smoothy.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij moet leiden.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg zuigt komt dat vanzelf.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
NeeJe gaat niet die foto posten, hè?
![]()
Ik hoop altijd dat kinderen met zulke namen later niet op het schoolplein worden gepest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:28 schreef Coos het volgende:
Zora.
Ik stuur je zo de foto's van de bevalling.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Dat doe ik nooit.
Daarom vertrouwen mensen mij ook allerlei ranzige privé-foto's toe.![]()
Nah, de mijne heet Nourah.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat kinderen met zulke namen later niet op het schoolplein worden gepest.
Feli
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik stuur je zo de foto's van de bevalling.![]()
Neuh, moet straks in de trein naar Duitsland, alleen het slapen wil nog niet lukken.quote:
Gert virtueel vastbinden en ritueel misbruiken!quote:
Ga je doen dan in Duitsland?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, moet straks in de trein naar Duitsland, alleen het slapen wil nog niet lukken.![]()
Maar dat zou een beetje sneu zijn. Hij is al met zijn knar op beton gevallen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:37 schreef APK het volgende:
Gert virtueel vastbinden en ritueel misbruiken!![]()
Ik vinnum sindsdien welbeter te pruimenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat zou een beetje sneu zijn. Hij is al met zijn knar op beton gevallen.
Ben nu opzoek naar een nymphomane met een eigen bierbrouwerij.quote:
Mamma feliciteren.quote:
quote:Je bent toch wel terug vrijdag hè.![]()
1983? 84? Spaanse oberquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=J_ifbB0L6Kk
Wicked... maar ook een Angel..quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat zou een beetje sneu zijn. Hij is al met zijn knar op beton gevallen.
OK, Enschede. Close enough.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Mamma feliciteren.![]()
[..]
Effe foto's maken van jouw Frankensteinhoofd.
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7DBG_uDp8Qc![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Die van jou zijn leuker.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=lo4jb6yZDp8
Het is GVD al weer bijna 3 uur !quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Nu wel, jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Coos het volgende:
Het is GVD al weer bijna 3 uur !
Die twintig DGK-posters?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb anders een slechte smaak volgens de ganze natie, qua muziek
Nietes. Nou ja, lékker slechtquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb anders een slechte smaak volgens de ganze natie, qua muziek
Het is wel Eendjestijd, ja. Posten met een vertraging van drie kwartierquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Coos het volgende:
Kan de moderator van dienst effe melden waar de "vrienden" PcEend en LekkerSimpel zijn gebleven?
Wat kan Coos niet??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Coos kan klokkijken..
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Coos het volgende:
Kan de moderator van dienst effe melden waar de "vrienden" PcEend en LekkerSimpel zijn gebleven?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nietes. Nou ja, lékker slecht![]()
Zullen we nog even zwoel dansen dan?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KGuFn0RPgaE
Heb andere bezigheden tussendoor schat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Posten met een vertraging van drie kwartier
welke buren en heeft LS echt een permban zoals WA zegt??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.![]()
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er posttequote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Gert het volgende:
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.![]()
... but I need a sertank sonk...![]()
Ik had 't over PC Eend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Coos het volgende:
Heb andere bezigheden tussendoor schat.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ga je nog wel ff met je dronken knar de COS nummeren?![]()
Die heeft daar zeker de sterrenstatus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.
Die snap ik niet.quote:
Op zijn sloffiesquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik had niet zo'n zin in hem
Ga jij eens ff een COS sluiten en een andere COS nummerenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:08 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Nou PC Eend weet ik zo niet, maar LS is daar wel heen verkast.
Blijf jij maar lekker hier.![]()
Je luistert wel lekker snel vandaagquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga jij eens ff een COS sluiten en een andere COS nummeren![]()
Moet # 2818 zijn trouwens
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Neuh, het is nu een volwaardig forum. Ik ga daar af en toe de kusjesbrigade gedag zeggen. Omdat ik ze misquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:12 schreef Coos het volgende:
Gaat het op VOL nog steeds over BB?
Ja ja ja, was al bezig, om de schade te herstellen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mag ik het hier even doen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga daar af en toe de kusjesbrigade gedag zeggen.
Truste Coosquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag ik het hier even doen?
Ik ga slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leidt de aandacht maar af van je dronken tor-TT.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt meer overwicht..heb hem nog nooit zo hard zien werken![]()
Ja, een deel van de kusjesbrigade is hier achtergebleven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Coos het volgende:
Mag ik het hier even doen?
Ik ga slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent vals!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leidt de aandacht maar af van je dronken tor-TT.![]()
Haar een dronken tor noemen en zelf een half uur 2 COSsen open laten staan??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leidt de aandacht maar af van je dronken tor-TT.![]()
We moeten toch eens een cosnummertjesdialoog aangaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent vals!![]()
Ik deed het met de beste bedoeling!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lobasca! Hij wil een triootje!![]()
Zeg gewoon dat je een nummertjesdialoog wilt aangaan... dat je er nog "COS" voor zet is niet overtuigendquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:25 schreef Gert het volgende:
[..]
We moeten toch eens een cosnummertjesdialoog aangaan.![]()
Sjezus het is best al wel laat.
Al die lekkere wijven ook hier.
That's what I like about you!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Haar een dronken tor noemen en zelf een half uur 2 COSsen open laten staan??![]()
Edit: het was een kwartier, maar ik ben ook niet nuchter dus dan zie je dingen dubbel![]()
Jezus, ben jij nog nuchter of zo? Freakquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:28 schreef Paris_Texas het volgende:
Zeg gewoon dat je een nummertjesdialoog wilt aangaan... dat je er nog "COS" voor zet is niet overtuigend![]()
Nope, ik ben net thuis uit de kroeg (en ik was niet met de auto) en zit nu aan een Breezerquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus, ben jij nog nuchter of zo? Freak![]()
All you crazy people...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7yoSoot7U74
Ik zit aan de kipboullion...maar laat me graag voor dronken tor uitscheldenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nope, ik ben net thuis uit de kroeg (en ik was niet met de auto) en zit nu aan een Breezer
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:31 schreef Paris_Texas het volgende:
Nope, ik ben net thuis uit de kroeg (en ik was niet met de auto) en zit nu aan een Breezer
Hmm, die is lekker om bij weg te dromen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lobasca! Hij wil een triootje!![]()
Slaap lekker Gertquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, die is lekker om bij weg te dromen.![]()
Nigty night ladies.![]()
![]()
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Gert het volgende:
Nigty night ladies.![]()
![]()
Bye Kurtquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nigty night ladies.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga de Cossen maar nalezen,
Truste voor straks Parisen Angel
![]()
Truste Lobascaquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga de Cossen maar nalezen,
Truste voor straks Parisen Angel
![]()
Een haai hier ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
die past niet in de woonkamer hier hoor![]()
Ploon..ik heb op je gewacht.... Was het gezellig in A eindigt op em?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:49 schreef Polonium-120 het volgende:
het internet staat er VOL van...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha zou het ?:P doet me denken aan vroeger,toen dacht ik dat een haai in het engels jaws wasquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een haai hier ook niet
Daarbij denk ik dat een haai niet goed is voor m'n ledematen![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hahaha zou het ?doet me denken aan vroeger,toen dacht ik dat een haai in het engels jaws was
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hahaha zou het ?doet me denken aan vroeger,toen dacht ik dat een haai in het engels jaws was
![]()
![]()
eh... het was te koud en te nat dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ploon..ik heb op je gewacht.... Was het gezellig in A eindigt op em?
Dat heeft iemand anders er voor me bijgezet, en ik weet wel waar die 1025 het nummer van is, maar ik weet niet of ik de privacy mag verbreken door dat te vertellen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wat is die 1025 bij je naam ?? Ben niet nieuwschierig verder hoor
Mietjequote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
eh... het was te koud en te nat dus![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: 100 streamers van Fok die de villa bezetten.Dat is nog eens TV maken, en dan blijf het zeker weten, 100% niet beperkt tot RTL5
![]()
iedereen naaktquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: 100 streamers van Fok die de villa bezetten.Dat is nog eens TV maken, en dan blijf het zeker weten, 100% niet beperkt tot RTL5
![]()
NMNS heeft de voorzet gegeven en het spreekt me zo aan dat ik me niet kan voorstellen dat hier geen animo voor is. De buurtjes van VOL, die ons al vaker hebben opgevangen, zijn ook van harte wekom.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga door...ik ben één en al oor!
![]()
dat is goed gegaan,volgens het nieuws danquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:59 schreef Polonium-120 het volgende:
euh... maar ff iets anders... ik hoop dat alles goed is gegaan met dit meisje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
De lookies moeten ook hun frustraties kunnen uitenquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS heeft de voorzet gegeven en het spreekt me zo aan dat ik me niet kan voorstellen dat hier geen animo voor is. De buurtjes van VOL, die ons al vaker hebben opgevangen, zijn ook van harte wekom.![]()
dat is aan jou danquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders er voor me bijgezet, en ik weet wel waar die 1025 het nummer van is, maar ik weet niet of ik de privacy mag verbreken door dat te vertellen...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat is goed gegaan,volgens het nieuws dan![]()
![]()
Neuh, was ik ook niet van plan... hoewel ik natuurlijk makkelijk een vaag verhaal kan verzinnen over het feit dat 1025 exact 41 jaar voor de slag bij Hastings in 1066 was....quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat is aan jou danals het zo geheim is,niet doen dan
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk... Polo weet wel hoe je TV maakt![]()
vertel dat een andere keer maar danquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Neuh, was ik ook niet van plan... hoewel ik natuurlijk makkelijk een vaag verhaal kan verzinnen over het feit dat 1025 exact 41 jaar voor de slag bij Hastings in 1066 was....
No Videos found for 'Mexico les humphrey'quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=Mexico%20les%20humphrey&search=Search&sa=X&oi=spell&resnum=0&spell=1
Voor Ploon omdat íe volgende maand, zonder mij, in Mexico zit.
Dat ben ik met je eens.... en dat vind ik ook het grootste probleem... je kunt nergens je frustraties kwijt en de febo lijkt zich ver verheven te voelen boven de streamers. Ze vinden dat ze aan niets en niemand uitleg verschuldigd zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De lookies moeten ook hun frustraties kunnen uiten![]()
was wel dat het hele dorp (regio,land) ertegen was,omdat ze symbool stond voor een of andere god (met meer armen/benen)quote:
Ik zou die 2 snollen anders met plezier in elkaar beuken..quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jacuzzi, bbq, beetje zwemmen. No violance
![]()
Skattie, mijn fout, heb al geëditquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
No Videos found for 'Mexico les humphrey'![]()
ik neem je in gedachte meequote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuY
Voor Ploon omdat íe volgende maand, zonder mij, in Mexico zit.
Kijk maar uit. Standaardvraag van Amanda bij bezoek is of je kijkt. Moet je zeggen dat je 16 uur per dag voor streams zit en dat je schijtziek wordt van die SL.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou die 2 snollen anders met plezier in elkaar beuken..![]()
Dat proef ik ook in de COS, een ludieke actie zou daarom gerechtvaardigt zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.... en dat vind ik ook het grootste probleem... je kunt nergens je frustraties kwijt en de febo lijkt zich ver verheven te voelen boven de streamers. Ze vinden dat ze aan niets en niemand uitleg verschuldigd zijn.
aha make love not warquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jacuzzi, bbq, beetje zwemmen. No violance
![]()
Dat het namens FOK gaat wordt weer vast niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga ff afliggen en fantaseren over een nog nooit vertoonde TOP-actie van FOK!![]()
Dat was waarbij Willem de veroveraar vanuit Normandië Engeland aanviel en vervolgens tot koning van Engeland gekroond werd...quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
vertel dat een andere keer maar danik sla nu nix meer op
![]()
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga ff afliggen en fantaseren over een nog nooit vertoonde TOP-actie van FOK!![]()
door wie niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat het namens FOK gaat wordt weer vast niet gewaardeerd.
maar daar had je 1025 toch nix mee te maken ??quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat was waarbij Willem de veroveraar vanuit Normandië Engeland aanviel en vervolgens tot koning van Engeland gekrood werd...
In Bayeux hangt een wereldberoemd (70 meter lang) tapijt waarop dat verhaal verteld wordt...
Tapijt van Bayeux
Is al vaker eens een discussie over geweest dat je niet zomaar de naam Fok ivm brengen met akties. Modjes weten vast meer.quote:
ik had de god gepostquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
was wel dat het hele dorp (regio,land) ertegen was,omdat ze symbool stond voor een of andere god (met meer armen/benen)![]()
Nee, maar 1025 is exact 41 jaar voor 1066....quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
maar daar had je 1025 toch nix mee te maken ??
OK, gaat ik er ook over nadenken..quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden![]()
Truste allemaal![]()
![]()
Klopt, je kunt niet zomaar van alles en nogwat uit naam van FOK! doen.... Je kunt het immers ook niet uit naam van de KPN of Albert Heyn doen.... FOK! is van Danny dus als hij er niet achter staat dan kun je niet zeggen dat je het namens FOK! doet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Is al vaker eens een discussie over geweest dat je niet zomaar de naam Fok ivm brengen met akties. Modjes weten vast meer.
Als het een collectief van DGK-Fokkers is, en het brengt Fok geen schade....quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Is al vaker eens een discussie over geweest dat je niet zomaar de naam Fok ivm brengen met akties. Modjes weten vast meer.
kakenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hahaha zou het ?:P doet me denken aan vroeger,toen dacht ik dat een haai in het engels jaws was![]()
![]()
ja en wat heeft 41 jaar ervoor er mee te maken dan ??? ik zie het verband niet ffquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, maar 1025 is exact 41 jaar voor 1066....![]()
Doe je het niet namens FOK, maar namens Fokkers..quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Klopt, je kunt niet zomaar van alles en nogwat uit naam van FOK! doen.... Je kunt het immers ook niet uit naam van de KPN of Albert Heyn doen.... FOK! is van Danny dus als hij er niet achter staat dan kun je niet zeggen dat je het namens FOK! doet.
Zullen we echt rellen en zeggen dat we het uit naam van RTL doen?![]()
![]()
Iedereen welterusten die gaat slapen. Lees morgenavond wel of er plannen zijn. Lig overdag lekker in mijn bed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OK, gaat ik er ook over nadenken..
Truste Ruudmans![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook on need to know basisquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja en wat heeft 41 jaar ervoor er mee te maken dan ??? ik zie het verband niet ff![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is dan ook on need to know basis
Er zullen er ook wel bij zijn die het er niet mee eens zijn.... dus je moet het vooral namens jezelf doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je het niet namens FOK, maar namens Fokkers..![]()
Dan maken we er gezellig een "streamersopstand" van. Kan mij het schelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:21 schreef eusjuh het volgende:
Ik kom op verschillende DGK forums en overal hangt dezelfde sfeer.Iedereen is het aso gedrag van Brainless en zijn 2 snollen meer dan zat en ook de vele streamlocks.Waarom koppelen jullie niet een actie met alle forums onder elkaar?Boeit het echt welke naam eraan vastzit?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan maken we er gezellig een "streamersopstand" van. Kan mij het schelen.
Dat kan wel weerquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan maken we er gezellig een "streamersopstand" van. Kan mij het schelen.
Ja hallo maar dan is het zwembad gelijk bezet en reken eens al dat vlees voor de bbq.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:25 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Is echt geen gek idee hoor en je hebt meteen heel veel die meedoen!
Doe jij dan ook mee, skattie?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat kan wel weer![]()
Stop Op Streamlocks.... SOS![]()
Maak je er een BYOB feestje van (Bring Your Own Booze)quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ja hallo maar dan is het zwembad gelijk bezet en reken eens al dat vlees voor de bbq.
Tjah zeg je zoietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ja hallo maar dan is het zwembad gelijk bezet en reken eens al dat vlees voor de bbq.
De kans is 99% dat ik dan niet kan.... m'n kloon is dan een weekendje weg ofzoquote:
Sweet dreams!quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tjah zeg je zoietsNou ja ik slaap er een paar uur over oke
Slaap lekker allen
![]()
Dat is dan wel weer een idee. Ik verwacht eigenlijk dat St.Brian ons ontvangt. Gezellie toch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak je er een BYOB feestje van (Bring Your Own Booze)
Ehm... BYOM feestje dus
O, ja..wanneer is dat ook alweer..of kan je dat nu niet zeggen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kans is 99% dat ik dan niet kan.... m'n kloon is dan een weekendje weg ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |