Nu wel, jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Coos het volgende:
Het is GVD al weer bijna 3 uur !

Die twintig DGK-posters?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb anders een slechte smaak volgens de ganze natie, qua muziek

Nietes. Nou ja, lékker slechtquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb anders een slechte smaak volgens de ganze natie, qua muziek

Het is wel Eendjestijd, ja. Posten met een vertraging van drie kwartierquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Coos het volgende:
Kan de moderator van dienst effe melden waar de "vrienden" PcEend en LekkerSimpel zijn gebleven?

Wat kan Coos niet??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Coos kan klokkijken..

Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Coos het volgende:
Kan de moderator van dienst effe melden waar de "vrienden" PcEend en LekkerSimpel zijn gebleven?

quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nietes. Nou ja, lékker slecht![]()
Zullen we nog even zwoel dansen dan?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KGuFn0RPgaE

Heb andere bezigheden tussendoor schat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Posten met een vertraging van drie kwartier

welke buren en heeft LS echt een permban zoals WA zegt??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.![]()

Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er posttequote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Gert het volgende:
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.![]()
... but I need a sertank sonk...![]()

Ik had 't over PC Eend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Coos het volgende:
Heb andere bezigheden tussendoor schat.

quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.

quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.

quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ga je nog wel ff met je dronken knar de COS nummeren?![]()

Die heeft daar zeker de sterrenstatus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.

Die snap ik niet.quote:

Op zijn sloffiesquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik had niet zo'n zin in hem

Ga jij eens ff een COS sluiten en een andere COS nummerenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:08 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Nou PC Eend weet ik zo niet, maar LS is daar wel heen verkast.
Blijf jij maar lekker hier.![]()

Je luistert wel lekker snel vandaagquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga jij eens ff een COS sluiten en een andere COS nummeren![]()
Moet # 2818 zijn trouwens

quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]

Neuh, het is nu een volwaardig forum. Ik ga daar af en toe de kusjesbrigade gedag zeggen. Omdat ik ze misquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:12 schreef Coos het volgende:
Gaat het op VOL nog steeds over BB?

Ja ja ja, was al bezig, om de schade te herstellen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]

Mag ik het hier even doen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga daar af en toe de kusjesbrigade gedag zeggen.

Truste Coosquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag ik het hier even doen?
Ik ga slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ja leidt de aandacht maar af van je dronken tor-TT.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt meer overwicht..heb hem nog nooit zo hard zien werken![]()

Ja, een deel van de kusjesbrigade is hier achtergebleven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Coos het volgende:
Mag ik het hier even doen?
Ik ga slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Jij bent vals!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leidt de aandacht maar af van je dronken tor-TT.![]()

Haar een dronken tor noemen en zelf een half uur 2 COSsen open laten staan??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leidt de aandacht maar af van je dronken tor-TT.![]()

We moeten toch eens een cosnummertjesdialoog aangaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent vals!![]()
Ik deed het met de beste bedoeling!

quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lobasca! Hij wil een triootje!![]()

Zeg gewoon dat je een nummertjesdialoog wilt aangaan... dat je er nog "COS" voor zet is niet overtuigendquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:25 schreef Gert het volgende:
[..]
We moeten toch eens een cosnummertjesdialoog aangaan.![]()
Sjezus het is best al wel laat.
Al die lekkere wijven ook hier.

That's what I like about you!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Haar een dronken tor noemen en zelf een half uur 2 COSsen open laten staan??![]()
Edit: het was een kwartier, maar ik ben ook niet nuchter dus dan zie je dingen dubbel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |