Nu wel, jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Coos het volgende:
Het is GVD al weer bijna 3 uur !
Die twintig DGK-posters?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb anders een slechte smaak volgens de ganze natie, qua muziek
Nietes. Nou ja, lékker slechtquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb anders een slechte smaak volgens de ganze natie, qua muziek
Het is wel Eendjestijd, ja. Posten met een vertraging van drie kwartierquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Coos het volgende:
Kan de moderator van dienst effe melden waar de "vrienden" PcEend en LekkerSimpel zijn gebleven?
Wat kan Coos niet??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Coos kan klokkijken..
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Coos het volgende:
Kan de moderator van dienst effe melden waar de "vrienden" PcEend en LekkerSimpel zijn gebleven?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nietes. Nou ja, lékker slecht![]()
Zullen we nog even zwoel dansen dan?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KGuFn0RPgaE
Heb andere bezigheden tussendoor schat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Posten met een vertraging van drie kwartier
welke buren en heeft LS echt een permban zoals WA zegt??quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.![]()
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er posttequote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Gert het volgende:
Die zijn samen aan het plaatjesdialogen bij de buren.![]()
... but I need a sertank sonk...![]()
Ik had 't over PC Eend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Coos het volgende:
Heb andere bezigheden tussendoor schat.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op VOL?! Ik ging daar laatst de kusjesbrigade gedag zeggen... totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ga je nog wel ff met je dronken knar de COS nummeren?![]()
Die heeft daar zeker de sterrenstatus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
totdat ik zag dat Egbert van BB6 er postteIk ben gevlucht.
Die snap ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |