Iedereen welterusten die gaat slapen. Lees morgenavond wel of er plannen zijn. Lig overdag lekker in mijn bed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OK, gaat ik er ook over nadenken..
Truste Ruudmans![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook on need to know basisquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja en wat heeft 41 jaar ervoor er mee te maken dan ??? ik zie het verband niet ff![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is dan ook on need to know basis
Er zullen er ook wel bij zijn die het er niet mee eens zijn.... dus je moet het vooral namens jezelf doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je het niet namens FOK, maar namens Fokkers..![]()
Dan maken we er gezellig een "streamersopstand" van. Kan mij het schelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:21 schreef eusjuh het volgende:
Ik kom op verschillende DGK forums en overal hangt dezelfde sfeer.Iedereen is het aso gedrag van Brainless en zijn 2 snollen meer dan zat en ook de vele streamlocks.Waarom koppelen jullie niet een actie met alle forums onder elkaar?Boeit het echt welke naam eraan vastzit?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan maken we er gezellig een "streamersopstand" van. Kan mij het schelen.
Dat kan wel weerquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan maken we er gezellig een "streamersopstand" van. Kan mij het schelen.
Ja hallo maar dan is het zwembad gelijk bezet en reken eens al dat vlees voor de bbq.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:25 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Is echt geen gek idee hoor en je hebt meteen heel veel die meedoen!
Doe jij dan ook mee, skattie?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat kan wel weer![]()
Stop Op Streamlocks.... SOS![]()
Maak je er een BYOB feestje van (Bring Your Own Booze)quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ja hallo maar dan is het zwembad gelijk bezet en reken eens al dat vlees voor de bbq.
Tjah zeg je zoietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ja hallo maar dan is het zwembad gelijk bezet en reken eens al dat vlees voor de bbq.
De kans is 99% dat ik dan niet kan.... m'n kloon is dan een weekendje weg ofzoquote:
Sweet dreams!quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tjah zeg je zoietsNou ja ik slaap er een paar uur over oke
Slaap lekker allen
![]()
Dat is dan wel weer een idee. Ik verwacht eigenlijk dat St.Brian ons ontvangt. Gezellie toch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak je er een BYOB feestje van (Bring Your Own Booze)
Ehm... BYOM feestje dus
O, ja..wanneer is dat ook alweer..of kan je dat nu niet zeggen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kans is 99% dat ik dan niet kan.... m'n kloon is dan een weekendje weg ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |