ppiquote:Op zaterdag 10 november 2007 05:51 schreef ppi het volgende:
Hier dus, harde actie !
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwart over 8 al, bij nacht een man, bij dag een man![]()
Wist je dat nog niet, ik dacht dat dat onderhand wel publiek geheim was...Taatjequote:Op zaterdag 10 november 2007 11:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Moet ik je nu meneer gaan noemen?
![]()
Mij wordt nooit iets verteld Lobje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet, ik dacht dat dat onderhand wel publiek geheim was...Taatje![]()
mijn dank nog voor het liedje... http://www.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuY ...quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet, ik dacht dat dat onderhand wel publiek geheim was...Taatje![]()
doet mij denken aan een artikel van Jan Blokker....quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mij wordt nooit iets verteld Lobje.Of moet ik je nu anders noemen?
![]()
![]()
Binnenkort leest de RFID chip automatisch je ID inclusief Sofienummer m/v voordat je het Internet opgaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
Bon tardi.
Talitha, jij bent toch wel een vrouw hè.,
En Lobasca, wie laat jij namens jou bellen dan?
En wie liet Amanda op de radio weten wat voor een achterlijke slet ze is?
Ik vond "OKAY" vroeger wel een redelijke stoerheidsgraad hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
En dan is het éénlettergrepige "ok", zonder kee erachter dus, ook nog een tijdje in de mode geweest bij mensen die dachten dat dit vlot en hip stond.
"Ok." (gevolgd door een adrem-guitige blik van zo'n fucking nerd)![]()
Tja... dat zul je nooit zeker weten hè Gert.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
Bon tardi.
Talitha, jij bent toch wel een vrouw hè.,
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:01 schreef ppi het volgende:
Wàààrròm denk ik nou bij dat "oké" gedoe aan Rang![]()
"Rang is alleen Rang als er Rang op staat"
![]()
wat dacht je van optisch ... bijvoorbeeld irisscan...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Binnenkort leest de RFID chip automatisch je ID inclusief Sofienummer m/v voordat je het Internet opgaat.
Eeeuh... iets in die richting, 1984 maar dan 2084.
en dan dat zinnetje erbij....quote:
Zo erger ik mij de laatste tijd aan het gebruik van het woord irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doet mij denken aan een artikel van Jan Blokker....
...
Mensen die iets aangeven in plaats van te praten, zijn tevens mensen die nooit iets horen, maar iets meekrijgen. ‘Ik kan alleen maar aangeven, dat ik daar niets van heb meegekregen.’
Niks horen, of vernemen, of te weten komen. Gewoon meekrijgen.
Zo kan ik zelf nog steeds niet wennen aan de manier waarop aan het tussenwerpseltje oké (dat je vroeger niet eens hoefde uit te spreken, als je je duim maar omhoog had gestoken) de laatste tijd, via bepaalde stembuigingen, allerlei nieuwe, al dan niet medemenselijke, betekenissen worden gegeven.
‘Zullen we volgende week afspreken?’
‘Dat lukt niet meer. Ik hoor net van de dokter, dat ik nog drie dagen te leven heb.’
‘Okeeeeh!’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |