Skattie, mijn fout, heb al geëditquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
No Videos found for 'Mexico les humphrey'![]()
ik neem je in gedachte meequote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuY
Voor Ploon omdat íe volgende maand, zonder mij, in Mexico zit.
Kijk maar uit. Standaardvraag van Amanda bij bezoek is of je kijkt. Moet je zeggen dat je 16 uur per dag voor streams zit en dat je schijtziek wordt van die SL.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou die 2 snollen anders met plezier in elkaar beuken..![]()
Dat proef ik ook in de COS, een ludieke actie zou daarom gerechtvaardigt zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.... en dat vind ik ook het grootste probleem... je kunt nergens je frustraties kwijt en de febo lijkt zich ver verheven te voelen boven de streamers. Ze vinden dat ze aan niets en niemand uitleg verschuldigd zijn.
aha make love not warquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jacuzzi, bbq, beetje zwemmen. No violance
![]()
Dat het namens FOK gaat wordt weer vast niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga ff afliggen en fantaseren over een nog nooit vertoonde TOP-actie van FOK!![]()
Dat was waarbij Willem de veroveraar vanuit Normandië Engeland aanviel en vervolgens tot koning van Engeland gekroond werd...quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
vertel dat een andere keer maar danik sla nu nix meer op
![]()
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga ff afliggen en fantaseren over een nog nooit vertoonde TOP-actie van FOK!![]()
door wie niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat het namens FOK gaat wordt weer vast niet gewaardeerd.
maar daar had je 1025 toch nix mee te maken ??quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat was waarbij Willem de veroveraar vanuit Normandië Engeland aanviel en vervolgens tot koning van Engeland gekrood werd...
In Bayeux hangt een wereldberoemd (70 meter lang) tapijt waarop dat verhaal verteld wordt...
Tapijt van Bayeux
Is al vaker eens een discussie over geweest dat je niet zomaar de naam Fok ivm brengen met akties. Modjes weten vast meer.quote:
ik had de god gepostquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
was wel dat het hele dorp (regio,land) ertegen was,omdat ze symbool stond voor een of andere god (met meer armen/benen)![]()
Nee, maar 1025 is exact 41 jaar voor 1066....quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
maar daar had je 1025 toch nix mee te maken ??
OK, gaat ik er ook over nadenken..quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden![]()
Truste allemaal![]()
![]()
Klopt, je kunt niet zomaar van alles en nogwat uit naam van FOK! doen.... Je kunt het immers ook niet uit naam van de KPN of Albert Heyn doen.... FOK! is van Danny dus als hij er niet achter staat dan kun je niet zeggen dat je het namens FOK! doet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Is al vaker eens een discussie over geweest dat je niet zomaar de naam Fok ivm brengen met akties. Modjes weten vast meer.
Als het een collectief van DGK-Fokkers is, en het brengt Fok geen schade....quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Is al vaker eens een discussie over geweest dat je niet zomaar de naam Fok ivm brengen met akties. Modjes weten vast meer.
kakenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hahaha zou het ?:P doet me denken aan vroeger,toen dacht ik dat een haai in het engels jaws was![]()
![]()
ja en wat heeft 41 jaar ervoor er mee te maken dan ??? ik zie het verband niet ffquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, maar 1025 is exact 41 jaar voor 1066....![]()
Doe je het niet namens FOK, maar namens Fokkers..quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Klopt, je kunt niet zomaar van alles en nogwat uit naam van FOK! doen.... Je kunt het immers ook niet uit naam van de KPN of Albert Heyn doen.... FOK! is van Danny dus als hij er niet achter staat dan kun je niet zeggen dat je het namens FOK! doet.
Zullen we echt rellen en zeggen dat we het uit naam van RTL doen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |