Als jij 'plaatjesdialoog' een 'achterlijk woord' vindt, dan ben je duidelijk niet bekend met in het Nederlands vertaalde grafische software.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Rellen !!![]()
Plaatjesdialoog is gewoon een achterlijk woord.
En voor de rest was je uitleg prima, beter dan die van mij blijkbaar.
En dan stoeien Ian en ik vervolgens even met het woord plaatjesdialoog. Geeft dat nou?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij 'plaatjesdialoog' een 'achterlijk woord' vindt, dan ben je duidelijk niet bekend met in het Nederlands vertaalde grafische software.
De slijterquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie jij gaat pijpen voor een Breezer want zakgeld om uit te gaan krijg je voorlopig niet meer, vlok menstruatie schuim!
Zo heb ik je opgevoedquote:
Pciesquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij 'plaatjesdialoog' een 'achterlijk woord' vindt, dan ben je duidelijk niet bekend met in het Nederlands vertaalde grafische software.
Je hoeft niets goed te praten hoor. Als Lobasca door de bomen het bos nog maar ziet.
Vraagt 'ie maar aan zijn eigen kind...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo heb ik je opgevoed![]()
Pijp meteen even een kratje Hertog Jan d'r bij.
En vraag of Gert nog wat wil.
Goed, dan krijgt hij wel een biertje uit het kratje dat je voor mij bij elkaar gaat pijpen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vraagt 'ie maar aan zijn eigen kind...![]()
Ik ga een beetje modlikken...
De pleuris kennuh zuh kréguh!
Rosé en bier is voor mietjes, daar doe ik me muil niet voor open bij de slijter..quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, dan krijgt hij wel een biertje uit het kratje dat je voor mij bij elkaar gaat pijpen.
Maar de volgende keer gewoon Rosé erbij vragen.
Nee, jouw eigen bestelling moet er nog bijquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rosé en bier is voor mietjes, daar doe ik me muil niet voor open bij de slijter..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jouw eigen bestelling moet er nog bij![]()
Ook niet in ruil voor een plaatjesdialoog?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rosé en bier is voor mietjes, daar doe ik me muil niet voor open bij de slijter..
Ik dialoog niet meer met jou voordat jij Saantje een kus hebt gegeven..quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook niet in ruil voor een plaatjesdialoog?![]()
Heeft "Saantje" geen partner waar ze normaal zelf mee plaatjesdialoogt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dialoog niet meer met jou voordat jij Saantje een kus hebt gegeven..![]()
http://nl.youtube.com/results?search_query=plaatjesdialoogquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Muziek bitte..
Maakt dat uit?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft "Saantje" geen partner waar ze normaal zelf mee plaatjesdialoogt?
Bedoelde je plaatjesplug?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=plaatjesdialoog
![]()
Straks krijg je plaatjesdialoogaids!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zomaar vreemdplaatjesdialogen!?![]()
Mijn partner vindt het wel fijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zomaar vreemdplaatjesdialogen!?![]()
"Saantje" zit echt niet te wachten op een kus van iemand die de Nederlandstalige grafische software-handleidingen niet op waarde weet te schatten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dialoog niet meer met jou voordat jij Saantje een kus hebt gegeven..![]()
Ik heb een FB verzoekje voor je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
"Saantje" zit echt niet te wachten op een kus van iemand die de Nederlandstalige grafische software-handleidingen niet op waarde weet te schatten.
Please......quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
"Saantje" zit echt niet te wachten op een kus van iemand die de Nederlandstalige grafische software-handleidingen niet op waarde weet te schatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |