Wedden van wel.Hij vaart nu mee op Huub zijn succes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef riri het volgende:
Ben benieuwd of Brian het morgen in de discotheek in Haaksbergen net zo gemakkelijk krijgt als in de vorige
Eerder heb je Lieke compleet afgebrand door een aanraking toen ze een beetje slijm richting Amanda veegde, die Lieke toen ook al willensenwetens in de weg bleef staan, maar nu de hoertjes het fysieke weer zoeken en beginnen met aanraken, "spelen deze meiden gewoon"? Puleasequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, die meiden spelen gewoon het spel. Uiterst irri en van laag niveau maar relatief onschuldig en ruim binnen de grenzen. Je kunt er niet zo veel kritiek op hebben.
Das wel Huubs regio !!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef riri het volgende:
Ben benieuwd of Brian het morgen in de discotheek in Haaksbergen net zo gemakkelijk krijgt als in de vorige
Nou...met wat hij heeft uitgespookt met Amanda in die douche...denk niet dat dat positief is voor hem...vrouwen meppen wordt doorgaans niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden van wel.Hij vaart nu mee op Huub zijn succes.
http://www.danspaleis.nlquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe heet die tent? Weten jullie dat?
Waarom ze zo rustig kan blijven, is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:38 schreef rooie3 het volgende:
Lieke kookt echt.
Daarom is het ook zo makkelijk...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:37 schreef Stupidisco het volgende:
1 ding terug doen en Amanda gaat fysiek geweld gebruiken....dat zie je aan alles, Amanda zit er tegenaan
Dat is begonnen met de binnenkomst van Amanda maar die kan het niet alleen, eerst had ze Natasia en toen Nadia.quote:
Haaksbergen ligt toch in de buurt van Oldenzaal?quote:
je vraagt je af waar/waarom het is mis gegaan en ze zo zijn afgegleden. Hier kan je als producent toch niet trots op zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef NS het volgende:
OMG wat is dit???? Wat een afgang is de Gouden Kooi geworden. Ik kijk met weemoed terug naar het begin van de Gouden Kooi waar miljonairs met inhoud in zaten.
Er is waarschijnlijk maar 1 tent , dus zal zo te vinden zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Hoe heet die tent in Haaksbergen?
Ze haddeb neter naar Hengelo kunnen gaan, disco New York
Ik hoop echt dat hij af gaat als een gieter.Maar huub is er ook bij en die komt toch voor hem op.Je kent huub.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...met wat hij heeft uitgespookt met Amanda in die douche...denk niet dat dat positief is voor hem...vrouwen meppen wordt doorgaans niet gewaardeerd
Wat? Stamppot boerenkool?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:38 schreef rooie3 het volgende:
Lieke kookt echt.
Anders krijgt ie het verwijt dat ie zich er mee bemoeit, dat ze zelf wel haar mannetje kan staan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Waarom grijpt lafaard Huub niet in?
Ja ikke net... koffertje stond daar zo zielig alleen buitenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand die 10.000 al opgehaald ?
Misschien wil ie Nadia nog gaan versieren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
-edit-
Misschien moet Lieke eerst maar eens voor zichzelf op gaan komen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
Waarom grijpt lafaard Huub niet in? Die 2 snollen hadden alleen maar naar m'n vriendin moeten wijzen en ik had ze een paar klappen verkocht.
omdat ze altijd loopt te zeiken dat ze haar eigen battle wil spelen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
Waarom grijpt lafaard Huub niet in? Die 2 snollen hadden alleen maar naar m'n vriendin moeten wijzen...
ik vind het nog veel erger, dat de moeder er niet op staat dat Amanda naar huis naar aanleiding wat Brian heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:40 schreef Dark het volgende:
Wat ik me nu even in alle ernst afvraag......
Dat de moeder van Amanda trots is op haar dochter,.......dat mens spoort sowieso niet.....maar,
dat de moeder van Nadia hier met droge ogen naar kan kijken, kan het me gewoon niet voorstellen?
Of is die moeder net zo'ndat ze straks weer gaat vertellen, dat ze trots is op haar dochter?
Als mijn dochter zoiets zou flikken, was ik echt niet trots!
Dat is waarschijnlijk het enige wat ze kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stupidisco het volgende:
waarom beschuldigen ze Lieke d'r moeder steeds van diefstal ?
Loop dan op z'n minst weg. Ik zou er niet tegen kunnen als m'n meisje zo voor m'n ogen zou worden getreiterd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:47 schreef grazygirl het volgende:
[..]
omdat ze altijd loopt te zeiken dat ze haar eigen battle wil spelen?
Precies en daar wacht ik nu al weken op. Ze doet niks maar laat elke keer maar weer over zich heen lopen. Ze kan beter naar huis gaan. Voor mij zou het in die situatie de dood of de gladiolen betekenen. Lieke kiest voor het opwekken van medelijden.... How SAD.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo makkelijk...
Wat nou frustratie bij Lieke, ze hoeft maar 1 dingetje te doen, en Amanda en Nadia gaan over de rooie...
De power ligt dus bij Lieke, en niet bij die straatsletjes zoals ze zelf denken.
Dit wetende kun je dus zeggen dat die twee temeiers fisiek geweld aan het uitlokken zijn bij hunzelf.
Volgens mij is de moeder van Amanda hetzelfde gewend als Amanda en is dat de norm in dat gezin.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind het nog veel erger, dat de moeder er niet op staat dat Amanda naar huis naar aanleiding wat Brian heeft gedaan
lieke heeft ooit eens kettingen naar huis gestuurd, die eigenlijk niet van haar warenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stupidisco het volgende:
waarom beschuldigen ze Lieke d'r moeder steeds van diefstal ?
Ik ben er ook al een paar uur van tussen geweest, zo boeiend was het. Ciao.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Sonique het volgende:
weet je wat, ik kap ermee... Ook al loopt dit uit op iets wat het kijken waard is, ik ga niet m'n tijd verdoen aan deze troep.
truste...
Ik ook....quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Sonique het volgende:
weet je wat, ik kap ermee... Ook al loopt dit uit op iets wat het kijken waard is, ik ga niet m'n tijd verdoen aan deze troep.
truste...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Loop dan op z'n minst weg. Ik zou er niet tegen kunnen als m'n meisje zo voor m'n ogen zou worden getreiterd.
Huub loopt al een paar dagen zo te slijmen met die domme wijven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Huub heeft dit door zo door te gaan over van alles en nog wat tegen Lieke in de masterbedroom wel uitgelokt dat ze zo op Lieke gaan....
Als ik hem was zou ik nu maar eens even flink doorpakken en die twee de mond snoeren
Als dit het verdere verloop wordt van de kooi haak ik af
Brian toelaten vrouwen te mishandelen,geen sancties daarvoor en dan dit.....
nee...ik vind er niets meer aan...
ik stop met kijken...tabé
Hij is nu leeg en gaat zo weer eten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:52 schreef misslady83 het volgende:
Getver wat heeft Dennis zit ie aan de schijterij ofzo
Misschien voor de mensen die dat opwindend vinden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Waarom staat er in godsnaam een stream op dennis die zit te schijten op de WC????
\quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeezus wat een plofkop!!!![]()
een film met Arnold erin ...............dus een slechte...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:53 schreef Drasss het volgende:
Welke film kijken ze?
Das het enige kunstje dat ie kan schijten en eten ! In vicueuse circels draait ie ze !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Waarom staat er in godsnaam een stream op dennis die zit te schijten op de WC????
Past dan wel bij het niveauquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:54 schreef misslady83 het volgende:
[..]
een film met Arnold erin ...............dus een slechte...
De regie wilde laten zien dat hij echt kan knallen ...... in de pot !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn nogal trots op die aanranding, ze blijven het naar boven halen,
Is die nog een keertje dan!
[ afbeelding ]![]()
Ja ze treden op bij het danspaleis ofzo, en de film is gelof ik rond 00:00 begonnen dus tot 0130 schat ik zon beetje kan ook langer zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef Ziet het volgende:
derde keer: gaan huub en brian morgenavond weer optreden?
en hoe lang duurt deze film nog?
zit eigenlijk wakker te blijven omdat ik wil weten wat erna gebeurt
volgens mij zit huub zich rot te irriteren, maar ziet het nu er niet van in om in te grijpen
Kun je nagaan hoe Lieke zich nu zou moeten voelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
Wat een stelletje zielige takke snollen. Heb bij zitten lezen en me bloed kookt
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ja ze treden op bij het danspaleis ofzo, en de film is gelof ik rond 00:00 begonnen dus tot 0130 schat ik zon beetje kan ook langer zijn![]()
![]()
Ik zeg 11 !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
Op de middelbare school waren dit soort pesterijen nog wel hip. Hoe oud zijn die meisjes?
Laat haar nou dan ook eens haar bek open trekken.Kan ze tegen Huub toch ook.Huub had dit echt niet gepikt als de mannen het bij hem deden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef Ziet het volgende:
als huub ingerijpt krijgt ie weer de hele nacht gezeik (dan trekt ie weer alles naar zich toe volgens lieke)
en grijpt ie niet in, dan steunt ie haar niet.
kortom: morgen weer ruzie tussen huub en lieke
en de ruzie van vandaag was nog niet eens goed
krijgen die twee dozen toch hun zin indirect.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:03 schreef chufi het volgende:
Als je daar zolang zit wordt het volgens mij ook steeds makkelijker om dit soort onzin te negeren
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat haar nou dan ook eens haar bek open trekken.Kan ze tegen Huub toch ook.Huub had dit echt niet gepikt als de mannen het bij hem deden.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
De enigen die ze voor gek zetten zijn zichzelf. Ik zou deze kleuters ook compleet negeren.
Zag je die gezichten van die pokkewijven,heel trots dat ze eindelijk Huub zover kregen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
Ik snap Huub.... hij draait een beetje door nu.....
sla erop jonguh je kan ut
Vooal Amandels innerlijk komt hier zo mooi naar buitenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die Nadia en Amanda toch, wat een klassewijven
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Je kon erop wachten. Huub reageert, wordt aangeraakt door Nadia, reageert terug, en hup, Brian staat al in de aanslag.
Zeer voorspelbare streamlock, redactie.
tuurlijk, Brian krijgt weer extra uitje..... extra cp om zijn bezoek van vanavond te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Je kon erop wachten. Huub reageert, wordt aangeraakt door Nadia, reageert terug, en hup, Brian staat al in de aanslag.
Zeer voorspelbare streamlock, redactie.
Precies laat hij zijn eigen hoer even wegpakken!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
En Brian pakte Lieke weer beet.
Ja en ondertussen zeggen: dames laat elkaar los maar toch gauw ook Lieke haar arm pakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
Was het Brian of Nix ??quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
Japie is er al op zijn blote barst.Kan je door het raampje zien.
Ja ze waren allebei heel snelquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef Stupidisco het volgende:
wel mooi hoe Huub en Lieke bijna tegelijk reageerde op Nadia en haar arm pakte...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef NS het volgende:
Ik hoop dat Lieke Amanda helemaal total-loss mept.
Dat hoop ik met je mee!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja ze waren allebei heel snel, zag er best stoer uit. Maar iemand heeft net flink wat klappen gehad, kon alleen niet zien wie door het raam... Hoop dat Nadia met dr hoofd door de tafel is geslagen
hoe zag je dat ??quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja ze waren allebei heel snel, zag er best stoer uit. Maar iemand heeft net flink wat klappen gehad, kon alleen niet zien wie door het raam... Hoop dat Nadia met dr hoofd door de tafel is geslagen
tuurlijk wel... ze krijgen accuut last van een koortslip, spontane blauwe plekken e.d.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou het nu dan echt afgelopen zijn? Mensen met bebloede gezichten en botbreuken kunnen geen tv meer maken...
Ja, en Huub doet dat echt helemaal nooit......., zo gemeenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef diedirk het volgende:
Ik voorspel de FEBO/redactie een ding:
Laat Dennis daar nog lang in huis en dan heb je binnekort een Huub thuis zitten met een exit en dan kunnen jullie lekker met Denix tv maken..
Einde DGK!!!!!
Neem eens veranwoordelijkheden en geef die nietsnut een toneelhaak; enige wat hij doet is Huub provoceren
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef schatje het volgende:
Lieke kan weer zeiken dat Huub zich liet kennen.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou het nu dan echt afgelopen zijn? Mensen met bebloede gezichten en botbreuken kunnen geen tv meer maken...
Huub doet dat wel, maar hij zorgt ook op andere manieren voor leuke stream/tv momenten. Nix niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Huub doet dat echt helemaal nooit......., zo gemeen![]()
huh? hoe kun je dat beeld hebben? staan toch op SL, zijn idd in t sportruimte bezig nu..quote:
Twee vreemde kerels staan erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n fractie van 'n seconde beeld uit de fitness
[ afbeelding ]
Brian en Amanda onbestraft laten is een heel grote misser van Debora Flens. Die snapt echt niet waar ze mee bezig is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Zag er weer 1 door het huis rennen... Dit kan toch ook niet goed gaan.. Alles wat er de afgelopen weken is gebeurt, het kan gewoon niet..
Dan is het meestal al geschied.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Brian met zn handjes dus op zn hoofd. Zo van: IK BEN ONSCHULDIG!!!!
Dennis had gistereavond en vandaag een topmoment. Nix tegen in te brengen en volgens mij dee hij vanavond gewoon niets....quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:17 schreef Soho het volgende:
[..]
Huub doet dat wel, maar hij zorgt ook op andere manieren voor leuke stream/tv momenten. Nix niet.
Nadia zat voortdurend aan Lieke.....afblijven zou ik zeggen...en anders maar eruit die Nadiaquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef chufi het volgende:
Huub zei iets van moet je haar niet aldoor aan raken en toen deed Nadia het weer , Lieke pakte haar arm vast en Huub stond op en Nixje werd wakker en ging Nadia verdedigen en SL . er was nix heftigs aan de hand
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Precies. die 2 lopen op hun achterste benen en zijn alle 2 lichtontvlambaar. Flens wil shcijnbaar niet snappen dat de anderen zwaar de pest over in krijgen en dat je daardoor dit soort dingen krijgt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian en Amanda onbestraft laten is een heel grote misser van Debora Flens. Die snapt echt niet waar ze mee bezig is.
Het was op stream 5 en 6quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:17 schreef misslady83 het volgende:
[..]
huh? hoe kun je dat beeld hebben? staan toch op SL, zijn idd in t sportruimte bezig nu..
Ik hoop het ook.... ik ben zo DGK moe..... Ik had gehoopt dat na het vertrek van Natasia de redaktie het programma weer op de rails zou krijgen. De kijkers/streamers hebben al zo vaak aangegeven dat het anders moet. Door het bewind van die achterlijke febo zijn er allleen maar verliezers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef tipsch het volgende:
Ik hoop dat het afgelopen is en Talpa zo haar eigen programma naar de knoppen heeft geholpen onder aanvoering van Debora Flens.
Mensen die dat doen zijn vaak juist schuldigquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was op stream 5 en 6
Nadia raakte Lieke weer aan.. waarop Lieke zei dat ze dat niet moest doen... weer een hoop gezeik toen zei Huub, doe het dan nog maar eens.... waarop Nadia dat deed en hoppa..... gevechtquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:20 schreef Soho het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurt is? Ben weggegaan bij het kinderachtige gedoe van Amanda en Nada. En nu ineens ruzie en streamlocks?
uitlokken mag allang weer, als sinds dat NL in de villa kwam is uitlokken weer toegestaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Uitlokken mocht toch ook niet meer ??? Volgens mij is dat wat Nadia en Amanda de hele avond hebben zitten doen.
Zal best wel een boete zijn voor Huub en Liekequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:22 schreef Larisje het volgende:
Nou ik ben benieuwd Febo... Huub en Lieke zaten aan Nadia en Brian dus boete toch???![]()
Ik ben benieuwd of ze zo dom zijn? Want tja Huub en Lieke zijn geen kindjes van god he??
tuurlijk, waarschijnlijk een exit of toch zeker een boete.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:22 schreef Larisje het volgende:
Nou ik ben benieuwd Febo... Huub en Lieke zaten aan Nadia en Brian dus boete toch???![]()
Ik ben benieuwd of ze zo dom zijn? Want tja Huub en Lieke zijn geen kindjes van god he??
Trustenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:21 schreef misslady83 het volgende:
Dames en heren de SL duurt extreem lang ik ga mn bedje opzoeken, lees morgen wel weer ff bij![]()
![]()
![]()
We zagen het met z'n allen weer aankomen en achter liet het allemaal weer toe...het was puur uitlokken...en fysiek aanraken van die twee snollen....en Brian en Dennix zater erom te lachenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
Eindelijk een streamlock. Het kwartje valt bij de FEBO dat ze hadden gezegd dat er niet meer uitgelokt mocht worden
idd.... dit kon je zien aankomen, vond dat Huub zijn eigen al lang inhield gezien zijn opvliegend karakter....quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef riri het volgende:
[..]
We zagen het met z'n allen weer aankomen en achter liet het allemaal weer toe...het was puur uitlokken...en fysiek aanraken van die twee snollen....en Brian en Dennix zater erom te lachen
Ja en wat dacht je dan dat er ging gebeuren?? Huub gaat braaf naar huis en accepteert het? Nee hoor die zal natuurlijk weer keihard gaan vechten voor zijn plek in de villa, want als ze Brian na al die incidenten niet eens een boete krijgt dan kunnen ze dit ook niet maken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
![]()
[..]
Zal best wel een boete zijn voor Huub en Lieke![]()
![]()
Volgens mij is die pannekoek een grote misser.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian en Amanda onbestraft laten is een heel grote misser van Debora Flens. Die snapt echt niet waar ze mee bezig is.
grappig om te zien hoe jij zoveel geniet van dit soort uitlokking tot geweld situatiesquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Héhé, eindelijk gebeurt er wat.......
Nee hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk, waarschijnlijk een exit of toch zeker een boete.
Iemand met zijn kop tegen een douchewand duwen en met bloempotten gooien, das nix erg...... toch?
moooooi.... opgerot staat netjes in dit gevalquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat Nadia een spontane abortus heeft gepleegd .. En 1 week mag bijkomen bij Manadia thuis .
Volgensmij is die "pannenkoek" een hele grote dikke negerin.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij is die pannekoek een grote misser.
Ja, ik ben een ramptoerist van het zuiverste water. Maar het moet wel een beetje binnen het betameljke. Geen gebroken botten en zo.....dat vind ik dan weer niet kunnen. Overigens, de meeste lol heb ik gehad met Jaap's streken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:25 schreef miesy het volgende:
[..]
grappig om te zien hoe jij zoveel geniet van dit soort uitlokking tot geweld situaties![]()
Dat beeld is ook al een paar keer in me opgekomenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij is die "pannenkoek" een hele grote dikke negerin.
Een serieus gevecht of een gevecht wat niet veel voorstelde en niemand een boete voor krijgt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Nadia raakte Lieke weer aan.. waarop Lieke zei dat ze dat niet moest doen... weer een hoop gezeik toen zei Huub, doe het dan nog maar eens.... waarop Nadia dat deed en hoppa..... gevecht
De link Pannenkoek -> Roti is natuurlijk ook wel erg snel gelegdquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat beeld is ook al een paar keer in me opgekomen![]()
Ja maar er gebeurt toch ook nooit wat in de Kooi en dan vooral niet onder de douche??quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:29 schreef Darklight het volgende:
Zometeen liggen ze allemaal braaf in bed, alsof er niks is gebeurd![]()
voor de SL viel het mee... beetje duwenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:29 schreef Soho het volgende:
[..]
Een serieus gevecht of een gevecht wat niet veel voorstelde en niemand een boete voor krijgt?
De SL duurt aardig lang...
Doe nou niet, straks moet ik je weer 48 uur missen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij is die "pannenkoek" een hele grote dikke negerin.
Ja dat zou eigenlijk het beste zijn. Geen tv meer, geen streams, niet meer smsen, Niet meer naar fok (voor de kooi).quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Nou mensen, er is voor vanavond weer genoeg tv gemaakt! Hup allemaal op bed voor straf en we praten nergens meer over!
Zoveel heb je niet gemist. Eindeloos gezuig van die twee snollen en toen de vlam in de pan sloeg beelden van de viila bij nachtquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Kaleddis het volgende:
GVD weer alles gemistTerwijl ik steeds met een schuin oog de streams in de gaten hield !
Mag hopen dat Lieke flink om zich heen heeft lopen meppen, wat een teringwijven![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
De link Pannenkoek -> Roti is natuurlijk ook wel erg snel gelegd![]()
Nee niet weer hequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks moet ik je weer 48 uur missen...
Ik met die van Huub en Eric! Toen Terror Jaap nog niet bestond en midden in de nacht stofzuigen al een hele pesterij was. Daarom heb ik ook zo zitten lachen toen Jaap en Huub liedjes gingen naast Nix z'n bed. Onschuldig, vervelend en grappig vind ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik ben een ramptoerist van het zuiverste water. Maar het moet wel een beetje binnen het betameljke. Geen gebroken botten en zo.....dat vind ik dan weer niet kunnen. Overigens, de meeste lol heb ik gehad met Jaap's streken.
Hoe vaak hebben we nu eigenlijk al tegen dit beeld aan zitten kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zoveel heb je niet gemist. Eindeloos gezuig van die twee snollen en toen de vlam in de pan sloeg beelden van de viila bij nacht![]()
De weekendhulp maakte al een foutje, we hadden heel kort het beeld van de fitnessquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De weekendhulp zit achter de knoppen en is vast bang dat hij z'n baantje zal verliezen of het een grote egotripper die het allemaal voor zichzelf wil houden......In ieder geval vind ik het een amateur.
Roti is toch ook niet te vreten als je ziet hoe hygienisch het bereid wordt.. Ik hou er niet vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
En daarom heeft Huub zo'n hekel aan roti zeker![]()
Slappe hap. Of bang om al voor 1 februari zonder werk te zitten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De weekendhulp zit achter de knoppen en is vast bang dat hij z'n baantje zal verliezen of het een grote egotripper die het allemaal voor zichzelf wil houden......In ieder geval vind ik het een amateur.
Thanks! Heb nu een aardig beeld van wat er gebeurt is!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef Desii het volgende:
[..]
voor de SL viel het mee... beetje duwen
ik ook.. prachtig was dat.... maar het gaat bij hun niet zo treiterend en laagquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik met die van Huub en Eric! Toen Terror Jaap nog niet bestond en midden in de nacht stofzuigen al een hele pesterij was. Daarom heb ik ook zo zitten lachen toen Jaap en Huub liedjes gingen naast Nix z'n bed. Onschuldig, vervelend en grappig vind ik.
Tien kleine visjes gingen naar de zee
Moeder zei ik ga niet mee
Ik blijf liever in die vieze ouwe sloot
Want in de zee daar zwemmen haaien en die bijten je....
blub blub blubberdieblub
Ik vind Roti best lekker. Maar dan moet het wel door een hele dikke negerin klaar gemaakt zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Roti is toch ook niet te vreten als je ziet hoe hygienisch het bereid wordt.. Ik hou er niet van
Nee dat is de houding als je gearresteerd wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Inderdaad, toen met Eric en Huub die Natasia de hele nacht wakker gingen houden omdat ze de volgende dag rijexamen had. Tranen over m'n wangen van het lachen (en de volgende dag heel gaar op m'n werk....)quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik met die van Huub en Eric! Toen Terror Jaap nog niet bestond en midden in de nacht stofzuigen al een hele pesterij was. Daarom heb ik ook zo zitten lachen toen Jaap en Huub liedjes gingen naast Nix z'n bed. Onschuldig, vervelend en grappig vind ik.
blub blub blubberdieblub
Huub Jaap en Huub Eric was leuk ja. Ook toen ze die camera's namen gingen geven en Brain weer eens flipte!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:33 schreef Soho het volgende:
[..]
blub blub blubberdieblub
Zit ze naast je op de bank dat je dat moet zeggen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind Roti best lekker. Maar dan moet het wel door een hele dikke negerin klaar gemaakt zijn
Dat stofzuigen was geweldig en dat gooien met die deksels van die wasmanden. En dan die kop van Natasia! Priceless!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook.. prachtig was dat.... maar het gaat bij hun niet zo treiterend en laag
In zn eigen motherfucking gesjicht!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee dat is de houding als je gearresteerd wordt.
Nu is het donker in de fitness, maar ik zie schaduwen van een man die agressief om zich heen slaat![]()
Dat was met Huub en Jaap ook lachen, toen ze gingen schaken en Brian vanuit zijn slaap dacht dat ze iets lulligs gingen doen. Hij kwam keihard agressief zijn bed uit gerend, Jaap en Huub heel droog verbaasd opkijkend: 'wat heb jij nou?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub Jaap en Huub Eric was leuk ja. Ook toen ze die camera's namen gingen geven en Brain weer eens flipte!
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit ze naast je op de bank dat je dat moet zeggen?
Kan het hele huis maar affikken, John's verdiende loon.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de "kapsalon" daar in de fik staat?
Da's Amanda die nog even moest tangenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de "kapsalon" daar in de fik staat?
Dat ben je echt vergeten zussie. Kijk de beelden nog maar eens terug en zie wat Jaap allemaal voor zijn kiezen heeft gehad. De meest vreselijke teksten kreeg hij om z'n oren en langdurig (wekenlang) getreiter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook.. prachtig was dat.... maar het gaat bij hun niet zo treiterend en laag
Denk dat dit een foute communicatie was tussen beveiliging en weekendhulp. Waarschijnlijk wilde hij beeld van binnen zodat je wat kon horen alleen had de beveiliging daar een aantal mensen heengebracht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De weekendhulp maakte al een foutje, we hadden heel kort het beeld van de fitness
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In zn eigen motherfucking gesjicht!![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat was met Huub en Jaap ook lachen, toen ze gingen schaken en Brian vanuit zijn slaap dacht dat ze iets lulligs gingen doen. Hij kwam keihard agressief zijn bed uit gerend, Jaap en Huub heel droog verbaasd opkijkend: 'wat heb jij nou?'
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat was met Huub en Jaap ook lachen, toen ze gingen schaken en Brian vanuit zijn slaap dacht dat ze iets lulligs gingen doen. Hij kwam keihard agressief zijn bed uit gerend, Jaap en Huub heel droog verbaasd opkijkend: 'wat heb jij nou?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |