Brian en Amanda onbestraft laten is een heel grote misser van Debora Flens. Die snapt echt niet waar ze mee bezig is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Zag er weer 1 door het huis rennen... Dit kan toch ook niet goed gaan.. Alles wat er de afgelopen weken is gebeurt, het kan gewoon niet..
Dan is het meestal al geschied.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Brian met zn handjes dus op zn hoofd. Zo van: IK BEN ONSCHULDIG!!!!
Dennis had gistereavond en vandaag een topmoment. Nix tegen in te brengen en volgens mij dee hij vanavond gewoon niets....quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:17 schreef Soho het volgende:
[..]
Huub doet dat wel, maar hij zorgt ook op andere manieren voor leuke stream/tv momenten. Nix niet.
Nadia zat voortdurend aan Lieke.....afblijven zou ik zeggen...en anders maar eruit die Nadiaquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef chufi het volgende:
Huub zei iets van moet je haar niet aldoor aan raken en toen deed Nadia het weer , Lieke pakte haar arm vast en Huub stond op en Nixje werd wakker en ging Nadia verdedigen en SL . er was nix heftigs aan de hand
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou het nu dan echt afgelopen zijn? Mensen met bebloede gezichten en botbreuken kunnen geen tv meer maken...
Precies. die 2 lopen op hun achterste benen en zijn alle 2 lichtontvlambaar. Flens wil shcijnbaar niet snappen dat de anderen zwaar de pest over in krijgen en dat je daardoor dit soort dingen krijgt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian en Amanda onbestraft laten is een heel grote misser van Debora Flens. Die snapt echt niet waar ze mee bezig is.
Het was op stream 5 en 6quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:17 schreef misslady83 het volgende:
[..]
huh? hoe kun je dat beeld hebben? staan toch op SL, zijn idd in t sportruimte bezig nu..
Ik hoop het ook.... ik ben zo DGK moe..... Ik had gehoopt dat na het vertrek van Natasia de redaktie het programma weer op de rails zou krijgen. De kijkers/streamers hebben al zo vaak aangegeven dat het anders moet. Door het bewind van die achterlijke febo zijn er allleen maar verliezers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef tipsch het volgende:
Ik hoop dat het afgelopen is en Talpa zo haar eigen programma naar de knoppen heeft geholpen onder aanvoering van Debora Flens.
Mensen die dat doen zijn vaak juist schuldigquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Brian met zn handjes dus op zn hoofd. Zo van: IK BEN ONSCHULDIG!!!!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was op stream 5 en 6
Nadia raakte Lieke weer aan.. waarop Lieke zei dat ze dat niet moest doen... weer een hoop gezeik toen zei Huub, doe het dan nog maar eens.... waarop Nadia dat deed en hoppa..... gevechtquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:20 schreef Soho het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurt is? Ben weggegaan bij het kinderachtige gedoe van Amanda en Nada. En nu ineens ruzie en streamlocks?
uitlokken mag allang weer, als sinds dat NL in de villa kwam is uitlokken weer toegestaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Uitlokken mocht toch ook niet meer ??? Volgens mij is dat wat Nadia en Amanda de hele avond hebben zitten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |