Kun je nagaan hoe Lieke zich nu zou moeten voelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
Wat een stelletje zielige takke snollen. Heb bij zitten lezen en me bloed kookt
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ja ze treden op bij het danspaleis ofzo, en de film is gelof ik rond 00:00 begonnen dus tot 0130 schat ik zon beetje kan ook langer zijn![]()
![]()
Ik zeg 11 !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
Op de middelbare school waren dit soort pesterijen nog wel hip. Hoe oud zijn die meisjes?
Laat haar nou dan ook eens haar bek open trekken.Kan ze tegen Huub toch ook.Huub had dit echt niet gepikt als de mannen het bij hem deden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef Ziet het volgende:
als huub ingerijpt krijgt ie weer de hele nacht gezeik (dan trekt ie weer alles naar zich toe volgens lieke)
en grijpt ie niet in, dan steunt ie haar niet.
kortom: morgen weer ruzie tussen huub en lieke
en de ruzie van vandaag was nog niet eens goed
krijgen die twee dozen toch hun zin indirect.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:03 schreef chufi het volgende:
Als je daar zolang zit wordt het volgens mij ook steeds makkelijker om dit soort onzin te negeren
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat haar nou dan ook eens haar bek open trekken.Kan ze tegen Huub toch ook.Huub had dit echt niet gepikt als de mannen het bij hem deden.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
De enigen die ze voor gek zetten zijn zichzelf. Ik zou deze kleuters ook compleet negeren.
Zag je die gezichten van die pokkewijven,heel trots dat ze eindelijk Huub zover kregen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
Ik snap Huub.... hij draait een beetje door nu.....
sla erop jonguh je kan ut
Vooal Amandels innerlijk komt hier zo mooi naar buitenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die Nadia en Amanda toch, wat een klassewijven
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Je kon erop wachten. Huub reageert, wordt aangeraakt door Nadia, reageert terug, en hup, Brian staat al in de aanslag.
Zeer voorspelbare streamlock, redactie.
tuurlijk, Brian krijgt weer extra uitje..... extra cp om zijn bezoek van vanavond te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Je kon erop wachten. Huub reageert, wordt aangeraakt door Nadia, reageert terug, en hup, Brian staat al in de aanslag.
Zeer voorspelbare streamlock, redactie.
Precies laat hij zijn eigen hoer even wegpakken!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
En Brian pakte Lieke weer beet.
Ja en ondertussen zeggen: dames laat elkaar los maar toch gauw ook Lieke haar arm pakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
Was het Brian of Nix ??quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef neehe het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
Japie is er al op zijn blote barst.Kan je door het raampje zien.
Ja ze waren allebei heel snelquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef Stupidisco het volgende:
wel mooi hoe Huub en Lieke bijna tegelijk reageerde op Nadia en haar arm pakte...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef NS het volgende:
Ik hoop dat Lieke Amanda helemaal total-loss mept.
Dat hoop ik met je mee!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja ze waren allebei heel snel, zag er best stoer uit. Maar iemand heeft net flink wat klappen gehad, kon alleen niet zien wie door het raam... Hoop dat Nadia met dr hoofd door de tafel is geslagen
hoe zag je dat ??quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja ze waren allebei heel snel, zag er best stoer uit. Maar iemand heeft net flink wat klappen gehad, kon alleen niet zien wie door het raam... Hoop dat Nadia met dr hoofd door de tafel is geslagen
tuurlijk wel... ze krijgen accuut last van een koortslip, spontane blauwe plekken e.d.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou het nu dan echt afgelopen zijn? Mensen met bebloede gezichten en botbreuken kunnen geen tv meer maken...
Ja, en Huub doet dat echt helemaal nooit......., zo gemeenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef diedirk het volgende:
Ik voorspel de FEBO/redactie een ding:
Laat Dennis daar nog lang in huis en dan heb je binnekort een Huub thuis zitten met een exit en dan kunnen jullie lekker met Denix tv maken..
Einde DGK!!!!!
Neem eens veranwoordelijkheden en geef die nietsnut een toneelhaak; enige wat hij doet is Huub provoceren
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:14 schreef schatje het volgende:
Lieke kan weer zeiken dat Huub zich liet kennen.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou het nu dan echt afgelopen zijn? Mensen met bebloede gezichten en botbreuken kunnen geen tv meer maken...
Huub doet dat wel, maar hij zorgt ook op andere manieren voor leuke stream/tv momenten. Nix niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en Huub doet dat echt helemaal nooit......., zo gemeen![]()
huh? hoe kun je dat beeld hebben? staan toch op SL, zijn idd in t sportruimte bezig nu..quote:
Twee vreemde kerels staan erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n fractie van 'n seconde beeld uit de fitness
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |