Kun je nagaan hoe Lieke zich nu zou moeten voelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
Wat een stelletje zielige takke snollen. Heb bij zitten lezen en me bloed kookt
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ja ze treden op bij het danspaleis ofzo, en de film is gelof ik rond 00:00 begonnen dus tot 0130 schat ik zon beetje kan ook langer zijn![]()
![]()
Ik zeg 11 !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
Op de middelbare school waren dit soort pesterijen nog wel hip. Hoe oud zijn die meisjes?
Laat haar nou dan ook eens haar bek open trekken.Kan ze tegen Huub toch ook.Huub had dit echt niet gepikt als de mannen het bij hem deden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:58 schreef Ziet het volgende:
als huub ingerijpt krijgt ie weer de hele nacht gezeik (dan trekt ie weer alles naar zich toe volgens lieke)
en grijpt ie niet in, dan steunt ie haar niet.
kortom: morgen weer ruzie tussen huub en lieke
en de ruzie van vandaag was nog niet eens goed
krijgen die twee dozen toch hun zin indirect.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:03 schreef chufi het volgende:
Als je daar zolang zit wordt het volgens mij ook steeds makkelijker om dit soort onzin te negeren
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat haar nou dan ook eens haar bek open trekken.Kan ze tegen Huub toch ook.Huub had dit echt niet gepikt als de mannen het bij hem deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |