Niet, ze gaan zowiezo af als een gieter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef riri het volgende:
hoe komen ze met goed fatsoen die kamer uit....de twee dombo's....wat een koeien
Hij kijkt ongeveer net als ikquote:
Ok raken wel, is zou ook aardig geirriteerd raken van dat gezever, maar haar hiermee afmaken niet hoorquote:
Dat gaat niet meer lukken, die 2 zetten zichzelf zo verschrikkelijk voor schut!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef riri het volgende:
hoe komen ze met goed fatsoen die kamer uit....de twee dombo's....wat een koeien
Nuchter niet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Stupidisco het volgende:
in hoeverre zijn die twee dronken ? of zijn ze 100% nuchter ?
Het is wel een leuke bijkomstigheid dat ze zichzelf nog belachelijker maken als dat ze al waren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef riri het volgende:
hoe komen ze met goed fatsoen die kamer uit....die twee dombo's....wat een koeien
Zegt ze dat niet dan? Echt terugbashen lukt haar niet he. Moet toch verdomde gemakkelijk zijn met 2 goedkope projectiesnollen voor je. Jammer dat Lieke zo slecht kan "levelen".quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef Soho het volgende:
Lieke moet gewoon zeggen dat zij wel een platte buik heeft.
Ja Huub, nivootje hè?quote:
Volgens mij nuchter en zo kinds zijn ze dus gewoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Stupidisco het volgende:
in hoeverre zijn die twee dronken ? of zijn ze 100% nuchter ?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef mazaru het volgende:
Als ik Lieke was, had ik het al lang over losse tandjes en koude douches gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |