Is een vrouwenruzie, hoeft hij zich toch ook niet mee te bemoeien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:51 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke moest toch weglopen en daarna komt ze weer terug dus nu heeft Huub zoiets zoek het nou ook maar uit.
Die gaat niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef Rotterdammert het volgende:
hoe zit het met jaap zijn vertrek?
dit is wel tv maken héquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:54 schreef Stupidisco het volgende:
paar dagen niet geweest, nu maar weer eens kijken en dan val ik weer in zoiets triests.
Zucht.....
Volgens mij heeft hij zich daar nog nooit wat van aan getrokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Is een vrouwenruzie, hoeft hij zich toch ook niet mee te bemoeien.
moet Huub weten, doen wij zo vaak aan Huub.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:54 schreef rooie3 het volgende:
Huub ergert zich kapot.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
moet Huub weten, doen wij zo vaak aan Huub.
Dat zal ze vast lukken op deze manierquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
Van mij mogen ze Lieke verbaal op een lage manier afmaken. YES.
Dat is de enige manier waarop die twee meiden kunnen communiceren...andere gespreksstof hebben ze nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
Van mij mogen ze Lieke verbaal op een lage manier afmaken. YES.
Mooi toch? Die kakmadame mag wat mij betreft naar huis. Ik hoop wel dat Brian direct meegaat wegens fysiek geweld. Wordt nu wel eens tijd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ze vast lukken op deze manier![]()
Die stomme wijven kunnen niet eens tv maken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:59 schreef Scandalous het volgende:
Triest dit...en ze kunnen alleen maar iets zeggen over uiterlijknatural beauty, miss world, lelijke steunkousen
Ik word weer kwaad als ik deze beelden zie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:02 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor Nadia, begin even over de aanranding.
Niet aanraken, anders is het weer aanranding, en komt het weer in de krant.
Stomme trut! Het was meer dan alleen maar even aanraken
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet echt dat die 2 sloeries met dit domme gebazel Lieke afmaken? Er komt alleen maar onzin uit, ze kunnen niet eens aan Lieke tippen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi toch? Die kakmadame mag wat mij betreft naar huis. Ik hoop wel dat Brian direct meegaat wegens fysiek geweld. Wordt nu wel eens tijd.
BTW
Het hokje verraadt het plan
Men wat is die lelijk!![]()
Heb ik niet meer na 4 boterhammen zonet en een cup a soupie, dus ik zie het morgen wel weer.................Tot straks PYquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef Soho het volgende:
Lieke moet gewoon zeggen dat zij wel een platte buik heeft.
En dan staat dat stuk waar Nadia tot twee keer toe Liekes onderbroek naar beneden trekt er nog niet eens opquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word weer kwaad als ik deze beelden zie.![]()
Oh ja hoor. Raakt Lieke zeker wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat die 2 sloeries met dit domme gebazel Lieke afmaken? Er komt alleen maar onzin uit, ze kunnen niet eens aan Lieke tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |