Wedden van wel.Hij vaart nu mee op Huub zijn succes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef riri het volgende:
Ben benieuwd of Brian het morgen in de discotheek in Haaksbergen net zo gemakkelijk krijgt als in de vorige
Eerder heb je Lieke compleet afgebrand door een aanraking toen ze een beetje slijm richting Amanda veegde, die Lieke toen ook al willensenwetens in de weg bleef staan, maar nu de hoertjes het fysieke weer zoeken en beginnen met aanraken, "spelen deze meiden gewoon"? Puleasequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, die meiden spelen gewoon het spel. Uiterst irri en van laag niveau maar relatief onschuldig en ruim binnen de grenzen. Je kunt er niet zo veel kritiek op hebben.
Das wel Huubs regio !!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef riri het volgende:
Ben benieuwd of Brian het morgen in de discotheek in Haaksbergen net zo gemakkelijk krijgt als in de vorige
Nou...met wat hij heeft uitgespookt met Amanda in die douche...denk niet dat dat positief is voor hem...vrouwen meppen wordt doorgaans niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden van wel.Hij vaart nu mee op Huub zijn succes.
http://www.danspaleis.nlquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe heet die tent? Weten jullie dat?
Waarom ze zo rustig kan blijven, is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:38 schreef rooie3 het volgende:
Lieke kookt echt.
Daarom is het ook zo makkelijk...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:37 schreef Stupidisco het volgende:
1 ding terug doen en Amanda gaat fysiek geweld gebruiken....dat zie je aan alles, Amanda zit er tegenaan
Dat is begonnen met de binnenkomst van Amanda maar die kan het niet alleen, eerst had ze Natasia en toen Nadia.quote:
Haaksbergen ligt toch in de buurt van Oldenzaal?quote:
je vraagt je af waar/waarom het is mis gegaan en ze zo zijn afgegleden. Hier kan je als producent toch niet trots op zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef NS het volgende:
OMG wat is dit???? Wat een afgang is de Gouden Kooi geworden. Ik kijk met weemoed terug naar het begin van de Gouden Kooi waar miljonairs met inhoud in zaten.
Er is waarschijnlijk maar 1 tent , dus zal zo te vinden zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:41 schreef Darklight het volgende:
Hoe heet die tent in Haaksbergen?
Ze haddeb neter naar Hengelo kunnen gaan, disco New York
Ik hoop echt dat hij af gaat als een gieter.Maar huub is er ook bij en die komt toch voor hem op.Je kent huub.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...met wat hij heeft uitgespookt met Amanda in die douche...denk niet dat dat positief is voor hem...vrouwen meppen wordt doorgaans niet gewaardeerd
Wat? Stamppot boerenkool?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:38 schreef rooie3 het volgende:
Lieke kookt echt.
Anders krijgt ie het verwijt dat ie zich er mee bemoeit, dat ze zelf wel haar mannetje kan staan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Waarom grijpt lafaard Huub niet in?
Ja ikke net... koffertje stond daar zo zielig alleen buitenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand die 10.000 al opgehaald ?
Misschien wil ie Nadia nog gaan versieren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
-edit-
Misschien moet Lieke eerst maar eens voor zichzelf op gaan komen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
Waarom grijpt lafaard Huub niet in? Die 2 snollen hadden alleen maar naar m'n vriendin moeten wijzen en ik had ze een paar klappen verkocht.
omdat ze altijd loopt te zeiken dat ze haar eigen battle wil spelen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
Waarom grijpt lafaard Huub niet in? Die 2 snollen hadden alleen maar naar m'n vriendin moeten wijzen...
ik vind het nog veel erger, dat de moeder er niet op staat dat Amanda naar huis naar aanleiding wat Brian heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:40 schreef Dark het volgende:
Wat ik me nu even in alle ernst afvraag......
Dat de moeder van Amanda trots is op haar dochter,.......dat mens spoort sowieso niet.....maar,
dat de moeder van Nadia hier met droge ogen naar kan kijken, kan het me gewoon niet voorstellen?
Of is die moeder net zo'ndat ze straks weer gaat vertellen, dat ze trots is op haar dochter?
Als mijn dochter zoiets zou flikken, was ik echt niet trots!
Dat is waarschijnlijk het enige wat ze kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stupidisco het volgende:
waarom beschuldigen ze Lieke d'r moeder steeds van diefstal ?
Loop dan op z'n minst weg. Ik zou er niet tegen kunnen als m'n meisje zo voor m'n ogen zou worden getreiterd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:47 schreef grazygirl het volgende:
[..]
omdat ze altijd loopt te zeiken dat ze haar eigen battle wil spelen?
Precies en daar wacht ik nu al weken op. Ze doet niks maar laat elke keer maar weer over zich heen lopen. Ze kan beter naar huis gaan. Voor mij zou het in die situatie de dood of de gladiolen betekenen. Lieke kiest voor het opwekken van medelijden.... How SAD.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo makkelijk...
Wat nou frustratie bij Lieke, ze hoeft maar 1 dingetje te doen, en Amanda en Nadia gaan over de rooie...
De power ligt dus bij Lieke, en niet bij die straatsletjes zoals ze zelf denken.
Dit wetende kun je dus zeggen dat die twee temeiers fisiek geweld aan het uitlokken zijn bij hunzelf.
Volgens mij is de moeder van Amanda hetzelfde gewend als Amanda en is dat de norm in dat gezin.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind het nog veel erger, dat de moeder er niet op staat dat Amanda naar huis naar aanleiding wat Brian heeft gedaan
lieke heeft ooit eens kettingen naar huis gestuurd, die eigenlijk niet van haar warenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stupidisco het volgende:
waarom beschuldigen ze Lieke d'r moeder steeds van diefstal ?
Ik ben er ook al een paar uur van tussen geweest, zo boeiend was het. Ciao.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Sonique het volgende:
weet je wat, ik kap ermee... Ook al loopt dit uit op iets wat het kijken waard is, ik ga niet m'n tijd verdoen aan deze troep.
truste...
Ik ook....quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Sonique het volgende:
weet je wat, ik kap ermee... Ook al loopt dit uit op iets wat het kijken waard is, ik ga niet m'n tijd verdoen aan deze troep.
truste...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Loop dan op z'n minst weg. Ik zou er niet tegen kunnen als m'n meisje zo voor m'n ogen zou worden getreiterd.
Huub loopt al een paar dagen zo te slijmen met die domme wijven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Huub heeft dit door zo door te gaan over van alles en nog wat tegen Lieke in de masterbedroom wel uitgelokt dat ze zo op Lieke gaan....
Als ik hem was zou ik nu maar eens even flink doorpakken en die twee de mond snoeren
Als dit het verdere verloop wordt van de kooi haak ik af
Brian toelaten vrouwen te mishandelen,geen sancties daarvoor en dan dit.....
nee...ik vind er niets meer aan...
ik stop met kijken...tabé
Hij is nu leeg en gaat zo weer eten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:52 schreef misslady83 het volgende:
Getver wat heeft Dennis zit ie aan de schijterij ofzo
Misschien voor de mensen die dat opwindend vinden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Waarom staat er in godsnaam een stream op dennis die zit te schijten op de WC????
\quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeezus wat een plofkop!!!![]()
een film met Arnold erin ...............dus een slechte...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:53 schreef Drasss het volgende:
Welke film kijken ze?
Das het enige kunstje dat ie kan schijten en eten ! In vicueuse circels draait ie ze !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Waarom staat er in godsnaam een stream op dennis die zit te schijten op de WC????
Past dan wel bij het niveauquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:54 schreef misslady83 het volgende:
[..]
een film met Arnold erin ...............dus een slechte...
De regie wilde laten zien dat hij echt kan knallen ...... in de pot !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn nogal trots op die aanranding, ze blijven het naar boven halen,
Is die nog een keertje dan!
[ afbeelding ]![]()
Ja ze treden op bij het danspaleis ofzo, en de film is gelof ik rond 00:00 begonnen dus tot 0130 schat ik zon beetje kan ook langer zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef Ziet het volgende:
derde keer: gaan huub en brian morgenavond weer optreden?
en hoe lang duurt deze film nog?
zit eigenlijk wakker te blijven omdat ik wil weten wat erna gebeurt
volgens mij zit huub zich rot te irriteren, maar ziet het nu er niet van in om in te grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |