Niet, ze gaan zowiezo af als een gieter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef riri het volgende:
hoe komen ze met goed fatsoen die kamer uit....de twee dombo's....wat een koeien
Hij kijkt ongeveer net als ikquote:
Ok raken wel, is zou ook aardig geirriteerd raken van dat gezever, maar haar hiermee afmaken niet hoorquote:
Dat gaat niet meer lukken, die 2 zetten zichzelf zo verschrikkelijk voor schut!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef riri het volgende:
hoe komen ze met goed fatsoen die kamer uit....de twee dombo's....wat een koeien
Nuchter niet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Stupidisco het volgende:
in hoeverre zijn die twee dronken ? of zijn ze 100% nuchter ?
Het is wel een leuke bijkomstigheid dat ze zichzelf nog belachelijker maken als dat ze al waren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef riri het volgende:
hoe komen ze met goed fatsoen die kamer uit....die twee dombo's....wat een koeien
Zegt ze dat niet dan? Echt terugbashen lukt haar niet he. Moet toch verdomde gemakkelijk zijn met 2 goedkope projectiesnollen voor je. Jammer dat Lieke zo slecht kan "levelen".quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef Soho het volgende:
Lieke moet gewoon zeggen dat zij wel een platte buik heeft.
Ja Huub, nivootje hè?quote:
Volgens mij nuchter en zo kinds zijn ze dus gewoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:13 schreef Stupidisco het volgende:
in hoeverre zijn die twee dronken ? of zijn ze 100% nuchter ?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef mazaru het volgende:
Als ik Lieke was, had ik het al lang over losse tandjes en koude douches gehad
Om te janken. En het ergste is dat ze het zelf niet eens door hebben. Dit is kleuterschool niveauquote:
Nuchter zijn ze echt niet hoor, de wijn vloeide rijkelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Volgens mij nuchter en zo kinds zijn ze dus gewoon![]()
Ze zijn met hetzelfde niveautje gemakkelijk te bestrijden. Huub kan dat prima, moet hij ook gewoon doen. Staan Amanda en Brian (voor de 2de keer) zo op straat. (of niet, redactie?quote:
Door d'r strot geduwd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:18 schreef rooie3 het volgende:
Ik had ze allang met het boek op die gore bekken geslagen.
Precies, wat een sneu stel wijven zeg, wat zal Manadia weer trots zijn op haar koter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
Het erge is eigenlijk dat dat gedrag wat die koters acteren eigenlijk geen acteren is maar realiteit...
Dat is inderdaad erg voor ze, maar Amanda weet niet beter. Nadia schat ik nog wel ietsje hoger in maar die laat zich enorm meeslepen door Amanda.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
Het erge is eigenlijk dat dat gedrag wat die koters acteren eigenlijk geen acteren is maar realiteit...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:15 schreef Katewalker het volgende:
Zullen Amanda en Nadia nu echt denken dat ze goed bezig zijn?....![]()
Oeps foute inschattingquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nuchter zijn ze echt niet hoor, de wijn vloeide rijkelijk.
Stel dat dit 'bashen' wordt uitgezonden dan hebben ze beelden van Brian die daar niet aan meedoet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Holy Kubatz heeft zich weer afgezonderd, hij wil natuurlijk niks met dat plebs te maken hebben.
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel weer gezien, welterusten voor straks en tot morgen.![]()
Trouwens, de armdraai van Brain bij Huub was ook weer vakkundig uit de reguliere gekniptquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:25 schreef Katewalker het volgende:
Kijk naar die enge rat..met een drankje binnen gehoorafstand met een gore rotsmile op zijn gezicht
Wanneer gaat hij EXIT FEBO!...hij hoort allang thuis te zitten...!!!!
Deuren ramt hij er uit..SCHOPT een glas naar iemand die hij ziet staan (hij keek eerst om het hoekje)..draait de pols van Huub rond en zegt er liefjes bij dat je zo een pols breken kan...sleurt zijn meisje naar de douche en zet een koude straal water op haar en als ze niet wil ramt hij haar tegen de douche muur..
Brian moet EXIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zijn de kijkers en jullie klandizie......DOE DAAR WAT MEE!!! HOU ONS TEVREDEN!!!
Da's de enige juiste focus. Nog even volhouden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:25 schreef Katewalker het volgende:
Kijk naar die enge rat..met een drankje binnen gehoorafstand met een gore rotsmile op zijn gezicht
Deuren ramt hij er uit..SCHOPT een glas naar iemand die hij ziet staan (hij keek eerst om het hoekje)..draait de pols van Huub rond en zegt er liefjes bij dat je zo een pols breken kan...sleurt zijn meisje naar de douche en zet een koude straal water op haar en als ze niet wil ramt hij haar tegen de douche muur..
Brian moet EXIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zijn de kijkers en jullie klandizie......DOE DAAR WAT MEE!!! HOU ONS TEVREDEN!!!
De Febo is gek op Tokkies.Dat is pas tv.Nou alleen maandag trokken ze nog hoge cijfers,daarna had iedereen door dat er goed geknipt en geplakt was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:25 schreef Katewalker het volgende:
Brian moet EXIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die was al exit-waardig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Trouwens, de armdraai van Brain bij Huub was ook weer vakkundig uit de reguliere geknipt
Lieskequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:26 schreef 2live het volgende:
Morgen is er dus iets te doen in de villa en daarna hebben Huub en Brian een meet and greet en een optreden in Haaksbergen.
\quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Helemaal gemist, is die douchematpartij vandaag nog uitgezonden?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:30 schreef beroepslurker het volgende:
Nu Nadia (misschien) zwanger is, kan ze ongelimiteerd kotsen....
Daarom moet Huub aardig doen tegen Brian.Knap slim om Brian met Huub mee te sturen.Weten ze tenminste dat er publiek komt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:26 schreef 2live het volgende:
Morgen is er dus iets te doen in de villa en daarna hebben Huub en Brian een meet and greet en een optreden in Haaksbergen.
Dat ordinaire gedrag en die dito stem is de reden dat als Brian zijn frustaties niet meer in kan houden haar in elkaar ramt...hij heeft een gruwelijke hekel aan haar gedragquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs Brian is doodziek van het gedrag van zijn vriendinnetje.
En amanda's reactie? Ze zou hem buiten met een bloempot (of bloempotten) te lijf zijn gegaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
\
Gister, maar het gedeelte dat Brian Amanda met het hoofd tegen de muur aan rost was eruit geknipt.
Allemaal niet te zien. Het volgendse shot was een zielige brian, en amanda (met nieuwe wenkbrauwen en extentions) die even een scriptje opvoerden...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En amanda's reactie? Ze zou hem buiten met een bloempot (of bloempotten) te lijf zijn gegaan.
Behoeft die vraag nog een antwoord?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef KimiK het volgende:
Hoe weten die twee dat Lieke het Huub niet gunde dat hij naar Gemert ging en van het uitslapen? Ook van achter gehoord?
Ja, er werd gesuggereerd dat Nadia zwanger zou zijn, er werd zelfs door Brian gezegd dat Huub weleens gaatjes geprikt zou kunnen hebben in de condooms die Dennis en zij gebruikten.......quote:
Neh... eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Behoeft die vraag nog een antwoord?![]()
![]()
Carmaba, niet te meten hoe zeer ik walg van die kutredactie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Allemaal niet te zien. Het volgendse shot was een zielige brian, en amanda (met nieuwe wenkbrauwen en extentions) die even een scriptje opvoerden...
Over dat uitslapen ging ze uitgerekend klagen bij Nadia. Lieke geeft veel munitie aan de vijand.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef KimiK het volgende:
Hoe weten die twee dat Lieke het Huub niet gunde dat hij naar Gemert ging en van het uitslapen? Ook van achter gehoord?
.....en ik...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Carmaba, niet te meten hoe zeer ik walg van die kutredactie.![]()
thanksquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Over dat uitslapen ging ze uitgerekend klagen bij Nadia. Lieke geeft veel munitie aan de vijand.
Dat andere is afgeluisterd.
Die twee absoluutquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
ik weet nu ff niet wat erger is...
die twee of film kijken
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die twee absoluut![]()
Volgens mij zit Brian zit dood te ergeren, hopelijk wordt ie zo nog ff para naar Amanda.
Lieke vraagt aan Brian of hij trots is op zijn vriendin.. en hij zegt ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die twee absoluut![]()
Volgens mij zit Brian zit dood te ergeren, hopelijk wordt ie zo nog ff para naar Amanda.
kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef STAP01 het volgende:
Gsus hoe lang duurt dit nu al zeg! Het wordt een beetje eentonig.
Ik hoop dat dit de uitzending haalt.
Kan ze niks schelen, want wij lookies zijn stommmmmmmquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
Die meisies hebben een kollum geschreven en denken nu dat ze heel wat zijn!! Ze staan nu toch op internet !! Ze moesten eens weten hoe de rest van het internet over hun denkt!
Wat doet Nadia daar? Het ziet er weer neer uit dat die lelijke mokkels het fysieke weer opzoeken.quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef beroepslurker het volgende:
Ik ga lekker slapen, even die ellende van DGK vergeten, tot morgen allemaal!
Zolang die hufter Brian er door die stinkredactie niet wordt uitgeknikkerd, zal ik geen streams meer nemen. Dit zogenaamde spelletje is zo geen fluit meer aan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
Nou kijk ik al eeuwen de uitzendingen niet meer. Heb geen streams maar nu is zelfs het alleen lezen van de cossen te erg.
Godsamme. Ik eis dat die schijnheilige rat er uit moet met zijn domme wormachtige aanhangesels.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een ding, ze kunnen Huub nu ook niet snel een boete geven.
Dan mag Lieke wat mij betreft flink uithalen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat doet Nadia daar? Het ziet er weer neer uit dat die lelijke mokkels het fysieke weer opzoeken.
Dat is niet mooi..dat zijn geen mooie beelden van de twee boze stiefzusjes...quote:
Moet !! Das hoe ze gescript is !! Alle hoeken van het huis zien en ook achter de schermen dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef Sonique het volgende:
GElukkig... Amanda mag de hoeken van het hokje bekijken
Daar dacht ik ook al aan ja. En keer op keer op keer op keer weer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef riri het volgende:
Lieke moet gewoon zeggen tegen Nadia...gatver...wat stink je uit je muil
Amenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zolang die hufter Brian er door die stinkredactie niet wordt uitgeknikkerd, zal ik geen streams meer nemen. Dit zogenaamde spelletje is zo geen klap fluit meer aan.
Nee, uiterlijke verzorging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
MAar een glas water over haar hoofd leeg gooien is toch niet fisiek geweld?
Na die koude douche die Brian aan Amanda heeft gegeven, is een glas water peanutsquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
MAar een glas water over haar hoofd leeg gooien is toch niet fisiek geweld?
Of ze mag niet naast Lieke zittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft een nieuwe zender gekregen.
Da's mooi, dan heb ik morgen geen last meer van d'r.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:01 schreef Ziet het volgende:
als ze dit nu anderhalf uur volhouden,
dan is netty-wanabee morgen weer d'r stem kwijt![]()
Nee, Lieke op de lip zitten is gewoon in opdracht hoor. Dat heeft toen straks vast beneden op het plasma gestaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:00 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Of ze mag niet naast Lieke zitten
Wat een krengenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:03 schreef Stupidisco het volgende:
dit is echt fucking irritant...benieuwd hoelang Lieke het nog volhoudt
idd.... krijg je nog 300 cp extra bonusquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Na die koude douche die Brian aan Amanda heeft gegeven, is een glas water peanuts
Het lijkt me een goede les ditquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Katewalker het volgende:
Trouwens..Lieke zou Nadia toch heel hard aan gaan pakken? Nog niks van gezien en nu is het te laat want nu pakt Nadia Lieke hard aan....Huub pakt ze wel hard aan.....die meid kent haar vijanden niet...ik hoop dat ze nu wakker wordt...![]()
Ik denk dat ze bang is om als reactie een stuk glas in d'r keel gedouwd te krijen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... krijg je nog 300 cp extra bonus![]()
Dus Lieke gooi met water over de koppen van die 2 schreeuwlelijkerds
Scherpe opmerkingen blijven uit. Lieke is "intern" vast nog bezig met het verslaan van Huub, eerder vanavond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Snap niet dat Lieke niet tegen Brian zegt: he zet je vriendin ff onder de koude douche, maar wel voorzichtig he
cadeautje van Natasiaquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef misslady83 het volgende:
[..]
!!!!!!!! wat is dr met dr nek gebeurd???????
En daar zou ze gelijk in hebben. Ze zit naast twee straatwijven die op geweld vlassen, maar daarnaast is Brian er zo te zien ook helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang is om als reactie een stuk glas in d'r keel gedouwd te krijen.![]()
Hier heb je een punt, denk ik.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Katewalker het volgende:
Trouwens..Lieke zou Nadia toch heel hard aan gaan pakken? Nog niks van gezien en nu is het te laat want nu pakt Nadia Lieke hard aan....Huub pakt ze wel hard aan.....die meid kent haar vijanden niet...ik hoop dat ze nu wakker wordt...![]()
Reden genoeg om een flinke beuk terug te geven. In dit geval is het geoorloofd. Er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef STAP01 het volgende:
nadia zit heel de tijd aan Lieke
wees blij! geloof me, deze streams wil je niet zien,quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
cadeautje van Natasia
er worden toch wel filmpjes gemaakt, heb geen streams
Hebben ze het diploma dan ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef agter het volgende:
echte vmbo-meisjes, dit.
Misschien mag het niet van de Febo? Ik noem maar een zijstraat.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier heb je een punt, denk ik.....
Waarom doet lieke nu niet precies hetzelfde als ze met huub doet?
Chicken?
Dat klopt. Achter mag zichzelf dit echt aanrekenen. Ze laten de fysieke intimidatie maar lekker voortgaan. Walgelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En daar zou ze gelijk in hebben. Ze zit naast twee straatwijven die op geweld vlassen, maar daarnaast is Brian er zo te zien ook helemaal klaar voor.
Godsamme..quote:
Die zijn er nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Reden genoeg om een flinke beuk terug te geven. In dit geval is het geoorloofd. Er zijn grenzen.![]()
ik zou m'n dochter uit die poppenkast trekkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:11 schreef kit2u het volgende:
Je zal nu maar de arme ouders zijn van Lieke, dan moet je ejzelf nu toch aan je stoel vastbinden om dat tuig niet af te rossen.
Heel jammer dat Lieke van Huub(of het hokje)het advies kreeg om Nadia niet aan te pakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Reden genoeg om een flinke beuk terug te geven. In dit geval is het geoorloofd. Er zijn grenzen.![]()
Je bent wel gek als je nu supportstemmen gaat sturen naar een redactie die dit nota bene in gang zet. Laten we eerst eens wachten op de exit van Brian.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef riri het volgende:
Lieke zal er alleen maar meer stemmen door krijgen en zij zakken nog dieper in de popupoll
Waneer ga je het doen??quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
En ik wil Amanda vermoorden...
Ze is "19" en ze stopt met roken zonder moeite...
Ik ben 31 en precies 7 dagen en 2 uur gestopt, en ik haat Amanda want zij als voorbeeld lijkt het zo makkelijk![]()
![]()
Ik word er pislink om ..maar eigenlijk is dit dus Lieke haar stijl...passief-agressief..dat werd Lieke verweten door Anita..quote:
Een aannemelijke zijstraat!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien mag het niet van de Febo? Ik noem maar een zijstraat.....![]()
Ik wou dat ze daar eens flink schijt aan had.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Heel jammer dat Lieke van Huub(of het hokje)het advies kreeg om Nadia niet aan te pakken.
Gelukkig is Huub iemand die graag een ondergeschikte rol aanneemt, dus het komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
Lieke is gewoon teveel met Huub bezig. Ze wil hem zo graag de baas zijn.
Moet je je voorstellen dat je zo'n heerlijke lange Marlboro 100's peuk uitquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
7 dagen en 2 uur gestopt
Ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wou dat ze daar eens flink schijt aan had.![]()
Inderdaad...zit ie daar te grinniken als een klein meisje.... Geef die zender van hem aub aanquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
Dat onnozele gehinnik van Dennix aan de zijlijn. Misschien kan ie beter bij Fries en Tanner gaan slapen, daar is ie meer op z'n plek geloof ik. En Brian kan dan fungeren als een zak hooi.![]()
Ze kunnen dit doen, omdat ze weten, dat Lieke niet fysiek reageert.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:17 schreef riri het volgende:
wat een irritant wijf die nadia met haar hand....ik had die allang weggemept
in de vorige COS staat het hoor, maar hier in het kortquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
nou ja zeg wordt ik genegeerd>??![]()
![]()
Hoe zit het met exit jaap en waarom alle ballen op lieke??even in het kort please heb geen puf om terug te lezen na een hele avond relatiegelul![]()
Je gebruikt mij Avatar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Hoe zit het met exit jaap en waarom alle ballen op lieke??even in het kort please heb geen puf om terug te lezen na een hele avond relatiegelul![]()
Ik denk dat de hel los breekt vanuit Amanda, Nadia en Brian zodra Lieke hier iets aan doet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef schatje het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, maar Lieke zou gaan knallen tegen Nadia. Nu is ze echter de speelbal van haar en Amanda.
Het is een lang en ingewikkeld verhaal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Met die grote hamstertanden erbij graag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:17 schreef riri het volgende:
wat een irritant wijf die nadia met haar hand....ik had die allang weggemept
Hokje verraadde aan Amanda dat Jaap z'n 24 uur had ingetrokken en opnieuw had aangevraagd en daarmee kwam alles uit. Lieke voelde zich achtergesteld en kreeg ruzie met Huub. De dames hoorde dat en richtte alle pijlen op Lieke. En daar zijn we nu al flink lang mee bezig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Waardeloos script 1 mislukt, Waardeloos script 2 uit de kast. Nu tevredenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Gaat het niet goed met je relaasie, skattie?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Pislink idd, zoals eerder aangegeven. Redactie bedankt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de hel uitbreekt vanuit Amanda, Nadia en Brian zodra Lieke hier iets aan doet.
Ze moeten wel...anders hebben de boze stiefzusjes gewonnen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Lieke en Huub zo rustig blijven.
Klinkt goed, ik stem voor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Kan lieke ze niet één voor één onder de douche zetten en een paar keer met hun bek op de muur rossen en extentions eruit trekken...
Das geen fisiek geweld
Uitstekend ideequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Kan lieke ze niet één voor één onder de douche zetten en een paar keer met hun bek op de muur rossen en extentions eruit trekken...
Das geen fisiek geweld namelijk
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat we heel dicht tegen een streamlock aan zitten ..........
Wat winnen ze dan ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze moeten wel...anders hebben de boze stiefzusjes gewonnen...![]()
Ach, Lieke moet even zielig zijn, dan komen er meer SMS-jes voor haar binnenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pislink idd, zoals eerder aangegeven. Redactie bedankt.![]()
![]()
![]()
Ik ben dus niet gek als ik zeg dat ik wat eng vind om naar te kijken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pislink idd, zoals eerder aangegeven. Redactie bedankt.![]()
![]()
![]()
Da's ook weer waar. Do not support those Talpa-fuckers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, Lieke moet even zielig zijn, dan komen er meer SMS-jes voor haar binnen![]()
So obvious weer in de week van de popipoll![]()
Prima plan...........Naad heeft helaas geen extensions, dus dat zou problemen, regeltechnisch zegmaar, kunnen veroorzaken!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Das geen fisiek geweld namelijk
je bent een kanjer, ik kan irritant zijn met drank maar die wijfen overtreffen mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef Desii het volgende:
[..]
in de vorige COS staat het hoor, maar hier in het kort
Om 20 uur heeft Jaap zijn 24 uur ingetrokken en weer terug aangevraagd, zodat hij tot 20uur zaterdagavond de tijd had
Amanda kreeg ineens een helder ogenblik en ging bellen of Jaap zijn 24 uur had ingetrokken en weer terug had aangevraagd... waarop het hokje ja zegt
Heeeeel in het kort
haha, noem je dat het spel spelen ? die meiden zijn gewoon zichzelf...en bij toeval werkt het in die zin dat als ze dit dag in dag uit zouden doen ze wel iemand weg krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, die meiden spelen gewoon het spel. Uiterst irri en van laag niveau maar relatief onschuldig en ruim binnen de grenzen. Je kunt er niet zo veel kritiek op hebben.
Nee, ik kijk niet en loop me al op te winden. Niet alleen om wat daar nu gebeurd, vooral de gedachte dat de redactie niet ingrijpt in dit stukje overduidelijke fysieke intimidatie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dus niet gek als ik zeg dat ik wat eng vind om naar te kijken?
Die neptanden eruit trekken.. Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Prima plan...........Naad heeft helaas geen extensions, dus dat zou problemen, regeltechnisch zegmaar, kunnen veroorzaken!
De tandjes van Aman die bijna in het doucheputje lagen waren toch ook geen kunstgebit ofzo, waren ook van haarzelf. Dus dan moeten die paar haren ook niet uitmaken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Prima plan...........Naad heeft helaas geen extensions, dus dat zou problemen, regeltechnisch zegmaar, kunnen veroorzaken!
Tot Lieke iets terug doet, en Amandel doorflipt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, die meiden spelen gewoon het spel. Uiterst irri en van laag niveau maar relatief onschuldig en ruim binnen de grenzen. Je kunt er niet zo veel kritiek op hebben.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef PeterNB het volgende:
Voor de niet-streamers: zomaar een minuut of 7 met hoe
kinderachtig en triest amanda en nadia bezig zijn nu:
(alleen audio)
http://www1.evilshare.com/2ad929fc-e06b-102a-a599-00a0c993e9d6
excuses heb ik nu de juiste "gestolen"?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Je gebruikt mij Avatar.
Deze is free to use:
[ afbeelding ]
![]()
Als je een wil met je eifen ava... laat maar ff weten
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
mijn zegen heeft ze.............quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot Lieke iets terug doet, en Amandel doorflipt.
Dan krijgen we ineens een streamlock
En Lieke op haar kop van Huub en het hokje want agressie siert haar niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot Lieke iets terug doet, en Amandel doorflipt.
Dan krijgen we ineens een streamlock
Die maken het hele programma kapotquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
Die 2 (lelijke) wijven zijn niet echt grappig
Uhm, welk spel precies?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |